- Waardering
- 15.911
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank jullie daarom voor jullie een lekkere koes
![]()
Training volgt straks
xxxxxxxxx (K)
---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------
haha nee joh
Ben een chemical true natural builder, ik gebruik enkel chemische ondersteuning dat TRUE NATURAL gemaakt wordt. Biologische AAS, niet van de fabriek enz.Ben jij een (chemical) bodybuilder, natural bodybuilder of true natural bodybuilder?
huh haha vet lief dankjullie
Nou vraag je me wel wat hoor maar vooruitbedankt voor de koes kun je je schema is hier neerknalle?
Damn die pic, goei buffet. Toont maar weer dat er een duidelijk verband zit tussen hoeveelheid karma en buffetness.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]buffe nigguu
No offence, maar hoe doe je dat met zware deadlift dan met je vingers? want alleen straps lijkt me ook niet dat je dan genoeg aan kan?
buffe nigguu
No offence, maar hoe doe je dat met zware deadlift dan met je vingers? want alleen straps lijkt me ook niet dat je dan genoeg aan kan?
benedikt magnusson deadlift 461kg met straps terwijl hij 1 van zn handen niet eens dicht kan doen vanwege een gescheurde pees en jij vraagt of peanut wel kan deadliften
haha vet lief maar sanca dan dat is een ecto en heeft als enige meer karma dan ik :SDamn die pic, goei buffet. Toont maar weer dat er een duidelijk verband zit tussen hoeveelheid karma en buffetness.
liefbuffe nigguu No offence, maar hoe doe je dat met zware deadlift dan met je vingers? want alleen straps lijkt me ook niet dat je dan genoeg aan kan?
:S lijk net michelin mannetje manTijd voor een dikkere kop, past beter bij je fysiekBeest
![]()
hoezo vind je mn hoofd erg groot :serg groot mooi hoofd ook groetjes martijn en de kids