Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
graag gedaan groetjes
Van de week even doen als ik eraan denk
wel even aan denken dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
graag gedaan groetjes
Van de week even doen als ik eraan denk
ff gauw je smoel houwe jij ja
ff gauw je smoel houwe jij ja
je weet ook wel dat ik altijd alleen maar aan jou denk
of moet ik gewoon stiekum foto's maken als k je anaal verneder vanavond 
Als je me anaal neemt denk ik pas wat jij denkt want dan figureer ik als een soort docking station voor al je feels en gedachtes door het amalgameren van onze lichaamssappenAls jij altijd aan mij denkt, en ik denk van de week aan jou en je foto's denk jij er dan ook aan door onze goede hechte homo bandof moet ik gewoon stiekum foto's maken als k je anaal verneder vanavond
![]()
van je muur ja
)Mooi..
4 daagse zelf in elkaar geknutselde FB. AB die ik 2x herhaal, maar wel van elkaar verschillen. In de basis hetzelfde maar A-1 heeft bijvoorbeeld BOR en A-2 T-bar. Zulke dingetjes.Houd je een schema aan momenteel? Krijg je van staande OHP ook een harde koor
LR = Links rechts? Damn heavy ass weights. 15 x 18kg lateral raises, moet er niet aan denken om die strict uit te voeren. Je CGBP is ook goed sterk! Geintje weet wel wat t lowrep is
Lulle Rukke huh waLow Reps, schele hond! 130KG BOR's is netjes pinda!
Begin net met fietsen dus kracht zal flink omhoog schieten, deze trainingen zijn nog beetje beginstats dus. Maar begin het nu wel wat te merken na de 2e inject. Dank jullie daarom voor jullie een lekkere koes
haha nee johhihi succes met fietsen he haha niet vallen of bedoelde je niet zo fietsen haha