Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom hard make
ik speel in furytrue natty dedikation, oorlogswond en gewoon stug door trainen wow

zoen.jpg
Meestal tegen anderhalf uur. Train niet zo snel, conditioneel gewoon niet vol te houden met zo'n intensiteitHoe lang ben je bezig dan met dergelijke trains? Uurtje of zo?
o hoi gisteren bankdrukker gedaan was wel lachen waar t op neer komt 5x170 3x180 maar laatste vond ik maar dat ze beetje hielde dus die telt nie dus das 2x180 en toen 1x180
Meestal tegen anderhalf uur. Train niet zo snel, conditioneel gewoon niet vol te houden met zo'n intensiteit o hoi gisteren bankdrukker gedaan was wel lachen waar t op neer komt 5x170 3x180 maar laatste vond ik maar dat ze beetje hielde dus die telt nie dus das 2x180 en toen 1x180
ik adem ook altijd oxysjen tijdens de sets gewoon ademhalen en bonksenoke netjes jij drukbankt best wel veel maar ik doe altijd dumbells ook zwaar veel gewicht heel veel intensiteit ben al iets gegroeid komt door oxy ik spreek je later
ja maar dat klopt nietleuk maar ik las gister op t-nazi dat het niet gaat om hoe zwaar je tilt maar om hoe zwaar je het laat voelen 180kg bench is voor mij zwaarder, dus ik ben beter dan jij groetjes

Dit staat ook op T-nation
[Link niet meer beschikbaar]
At this point, you probably think I'm full of shit. That's good. I want you to be skeptical. I wouldn't trust anyone who said he put on 5 pounds in less than 12 hours either. It's ridiculous. It's illogical. It verges on blasphemy.
But it happened.
Instead of listing all the reasons why textbooks say you shouldn't train this way, try it for yourself.

Gaat wel steady. Beetje last van motivatiedipje gehad. Begin het alleen trainen beetje beu te worden en begin de uitdaging een beetje te verliezen. Niemand die echt een beetje op m'n niveau zit qua fysiek en kracht (no ego) op een paar man na die ik haast niet zie en waar ik moeilijk mee kan meetrainen.