AndroidHealthClinic

Peanut's road to mm: In het land zonder benen is éénbeen koning

Slappe p**mel

true natty dedikation, oorlogswond en gewoon stug door trainen wow

• Topic Starter Topic Starter
kom hard make
true natty dedikation, oorlogswond en gewoon stug door trainen wow
ik speel in fury

ik ben de tank ;)

Woensdag 17 december

Bent-over row
5x140
5x150
5x160

Bench press:
5x170
5x170
4x175

Barbbell curls:
10x55
8x60
8x60

Dumbbell lateral raise:
10x20
8x20
8x20

Rating: 4,5/5

lache train
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
ta0uid.jpg

sterke boi
blush.png

wanneer die 200 bench?

Hoe lang ben je bezig dan met dergelijke trains? Uurtje of zo?

Hallo

Meestal tegen anderhalf uur. Train niet zo snel, conditioneel gewoon niet vol te houden met zo'n intensiteit o hoi gisteren bankdrukker gedaan was wel lachen waar t op neer komt 5x170 3x180 maar laatste vond ik maar dat ze beetje hielde dus die telt nie dus das 2x180 en toen 1x180

oke netjes jij drukbankt best wel veel maar ik doe altijd dumbells ook zwaar veel gewicht heel veel intensiteit ben al iets gegroeid komt door oxy ik spreek je later

leuk maar ik las gister op t-nazi dat het niet gaat om hoe zwaar je tilt maar om hoe zwaar je het laat voelen

180kg bench is voor mij zwaarder, dus ik ben beter dan jij

groetjes

Ik las in de krant dat peanut met ono hoes gaat.

oke netjes jij drukbankt best wel veel maar ik doe altijd dumbells ook zwaar veel gewicht heel veel intensiteit ben al iets gegroeid komt door oxy ik spreek je later
ik adem ook altijd oxysjen tijdens de sets gewoon ademhalen en bonksen
leuk maar ik las gister op t-nazi dat het niet gaat om hoe zwaar je tilt maar om hoe zwaar je het laat voelen 180kg bench is voor mij zwaarder, dus ik ben beter dan jij groetjes
ja maar dat klopt niet ;);)

wat?!

het stond op t nation!!!

Dit staat ook op T-nation

[Link niet meer beschikbaar]

At this point, you probably think I'm full of shit. That's good. I want you to be skeptical. I wouldn't trust anyone who said he put on 5 pounds in less than 12 hours either. It's ridiculous. It's illogical. It verges on blasphemy.

But it happened.

Instead of listing all the reasons why textbooks say you shouldn't train this way, try it for yourself.
:roflol::roflol::roflol:

Wat de poep

Update?

Gaat wel steady. Beetje last van motivatiedipje gehad. Begin het alleen trainen beetje beu te worden en begin de uitdaging een beetje te verliezen. Niemand die echt een beetje op m'n niveau zit qua fysiek en kracht (no ego) op een paar man na die ik haast niet zie en waar ik moeilijk mee kan meetrainen.

Verder ook niet zo'n zin om te loggen. Interesse in logs is ook niet meer zo wat het geweest is.
Verder wel ok. Setjes 170 bank, fysiek niet om te klagen. Maak aan t einde van de kuur wel pics.

Kom bij phm

Terug
Naar boven