AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee 165
haha ja dankje!! hij vloog er met mach 2 (naverbrander) zo uit. Team true natural is eindbaas!!Woehoe, lachen gieren brullen dit. 5x165 bankdrukkert! Leroy en Mister10 zouden apetrots op je zijn! Goed gedaan makker! GEEF ZE VAN JETJE! Ik reageer zo op je PM of je nog een extra gram tren moet zetten op de oneven dagen!
jje mmuur
5x50piemels
nee zonder voet :s
Bedoel je EP sterk
had geen adviel en ibuprofen is killing voor de gains :S xtc mdma wjnmkwarom niet haardkoor zijn adviel nemen en 1,5 been wel doen. Ik kan echt lachen om jou humor. penutbutterjellyfan4life ftg ntb hvj xtc
Nouja, doet wel echt hels veel pijn ja. Het is idd de houder zoals je dat zegt, dus als ik mijn been buig (90 graden squat) drukt de knie van mijn rechterbeen in de houder van de prothese, waar een rand zit in de knieholte. Kan zo erg zijn dat er een hele wond ontstaat. Ook tijdens 't squatten zelf is het niet echt aangenaam. Probeer er vaak doorheen te bijten maar heel soms lukt het niet en dan kap ik ook maar gewoon met de set.Ik vraag me (serieus) af of het niet vervelend is om met een prothese te squatten? Als je rent op die blades,dan komt een groot gewicht neer op de blades, maar die veren mee en vangen het gewicht op. Als je squat, dan komt er heeeeeel veel gewicht op de prothese en je draagt dat een prothese die niet veert (wat logisch is). Je been wordt dan toch ontzettend hard in de houder van de prothese gedrukt. Doet dat geen pijn?