AndroidHealthClinic

Peanut's road to mm: In het land zonder benen is éénbeen koning

5x150? jezus.

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag 26 november

snelle train was fietssleutel kwijt :Sssssss

Anderhalf been squat
5x150
5x155
5x160

Bent-over row
5x130
toen gestopt omdat pomp onderrug en nog pyn van de doodlift

Bench press:
5x150
5x155
5x165

Barbbell curls:
12x50
12x50
8x55

Dumbbell lateral raise:
12x18
10x18
8x18

toen was ik opperdepop

Rating: 4/5

lache train blij met de bankdrukkert goeie kant op hoop snel nog meer te bankdrukker
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

nee 165

Woehoe, lachen gieren brullen dit. 5x165 bankdrukkert! Leroy en Mister10 zouden apetrots op je zijn! Goed gedaan makker! GEEF ZE VAN JETJE!

Ik reageer zo op je PM of je nog een extra gram tren moet zetten op de oneven dagen!

Woehoe, lachen gieren brullen dit. 5x165 bankdrukkert! Leroy en Mister10 zouden apetrots op je zijn! Goed gedaan makker! GEEF ZE VAN JETJE! Ik reageer zo op je PM of je nog een extra gram tren moet zetten op de oneven dagen!
haha ja dankje!! hij vloog er met mach 2 (naverbrander) zo uit. Team true natural is eindbaas!!
ik ben overigens niet zo van de anaalbowlen, gister gezien hoe verslaafd je daar aan kan worden

jacomijne zegg niet normaal.

je kunt me altijd pmen als je over je verslaving wilt praten pindahoofd

ik ben er voor je

barbbell

Jeetje EG sterk en gefarlyk

erg sterk mooie training veel erg zware gewichten groetjes martijn

Woensdag 3 december

geen swkat been pijn injectiej

Anderhalf been squat

Bent-over row
5x140
5x140
5x140

Bench press:
lachu
5x160
5x165
5x170

Barbbell curls:
10x55
10x55
8x55

Dumbbell lateral raise:
12x20
10x20
8x20

Rating: 4,5/5

lache train
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
qqec2a.jpg
ta0uid.jpg

warom niet haardkoor zijn adviel nemen en 1,5 been wel doen. Ik kan echt lachen om jou humor. penutbutterjellyfan4life ftg ntb hvj xtc

Ik vraag me (serieus) af of het niet vervelend is om met een prothese te squatten? Als je rent op die blades,dan komt een groot gewicht neer op de blades, maar die veren mee en vangen het gewicht op. Als je squat, dan komt er heeeeeel veel gewicht op de prothese en je draagt dat een prothese die niet veert (wat logisch is). Je been wordt dan toch ontzettend hard in de houder van de prothese gedrukt. Doet dat geen pijn?

warom niet haardkoor zijn adviel nemen en 1,5 been wel doen. Ik kan echt lachen om jou humor. penutbutterjellyfan4life ftg ntb hvj xtc
had geen adviel en ibuprofen is killing voor de gains :S xtc mdma wjnmk
Ik vraag me (serieus) af of het niet vervelend is om met een prothese te squatten? Als je rent op die blades,dan komt een groot gewicht neer op de blades, maar die veren mee en vangen het gewicht op. Als je squat, dan komt er heeeeeel veel gewicht op de prothese en je draagt dat een prothese die niet veert (wat logisch is). Je been wordt dan toch ontzettend hard in de houder van de prothese gedrukt. Doet dat geen pijn?
Nouja, doet wel echt hels veel pijn ja. Het is idd de houder zoals je dat zegt, dus als ik mijn been buig (90 graden squat) drukt de knie van mijn rechterbeen in de houder van de prothese, waar een rand zit in de knieholte. Kan zo erg zijn dat er een hele wond ontstaat. Ook tijdens 't squatten zelf is het niet echt aangenaam. Probeer er vaak doorheen te bijten maar heel soms lukt het niet en dan kap ik ook maar gewoon met de set.

ewa pinda idde

omin zware training weer echt zieke bankbonkerst en goeie ben dover rows ook restecp

peace out
pleur je boy

Terug
Naar boven