AndroidHealthClinic

Peanut's road to mm: In het land zonder benen is éénbeen koning

• Topic Starter Topic Starter
Dank niggu
Zo geboren maar het gerucht gaat dat auto-ongeluk. Werkt goed bij de dames.

Oke nice :) Was gemeende interesse hoor al kon ik die andere reacties wel verwachten natuurlijk ;)
Iemand op me werk is met 1 hand geboren en die werkt verdomme harder dan 90% van de 2handige werknemers...

We houden het gewoon op auto-ongeluk :D

• Topic Starter Topic Starter
Oke nice :) Was gemeende interesse hoor al kon ik die andere reacties wel verwachten natuurlijk ;)
Iemand op me werk is met 1 hand geboren en die werkt verdomme harder dan 90% van de 2handige werknemers...
Is vaak iets met trots en niet aangezien willen worden als ''minder''.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Zeg dat tenminste dat je iets of iemand gered hebt en tijdens die heldenactie je been bent verloren.
Heb ik een ander verhaal voor. Gebaseerd op ware gebeurtenissen, beetje aangedikt hier en daar.

vertel

Neuh is maar 5 kilo of zo. Misschien nog minder.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Had deze foto nog van m'n cut eerder dit jaar. Even om op te helderen dat niet elke dag bovenlichaam dag is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe ziet je anderen been eruit dan?
niet raar bedoeld.

In

Een jaar depressief? Hoe kan je nou depressief zijn als je zo groot bent, je hoeft alleen maar naar de spiegel te lopen en je bent niet meer depressief:p

Bruut fysiek

goed fysiek maarre hoeveel lempers eet jij op een dag

Waar blijven die reports dan?!

idd gvd nog geen training kunnen lezen op de op na

Terug
Naar boven