AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

Welke totalen? Elke oefening heeft een aantal reps bij een aantal kgs. Als je alle trainingen bewaard kan je ze zo vergelijken en kijken hoe de vooruitgang is. Vond excel dus niet echt nodig voor dit :)

Grafieken maken gaat vrij snel, hoewel je daar misschien wat tijd mee wint in excel, alleen maak ik me grafiekjes sowieso liever met aparte software :)

Totalen bereken ik standaard. Moet je ns voor de gein optellen hoeveel gewicht je gedurende één workout verzet :). Het is natuurlijk wat voor jezelf het makkelijkst is. In excel vind ik de schema's makkelijker te editen en te personaliseren.

Totalen bereken ik standaard. Moet je ns voor de gein optellen hoeveel gewicht je gedurende één workout verzet :). Het is natuurlijk wat voor jezelf het makkelijkst is. In excel vind ik de schema's makkelijker te editen en te personaliseren.
heb je zo'n schema in excel voor mij. Misschien kan ik die van jou gebruiken. Ik vind excel nl. ook makkelijker aangezien het prog. alles voor je optelt.
BVD

heb je zo'n schema in excel voor mij. Misschien kan ik die van jou gebruiken. Ik vind excel nl. ook makkelijker aangezien het prog. alles voor je optelt.
BVD

Je kan die van Big T heel goed gebruiken om in excel in te voeren, tenminste als je weet hoe je de cellen met elkaar moet linken zodat je niet alles telkens handmatig hoeft in te voeren. Dat is de kracht van excel. Ben zelf op dit moment nog bezig om een soort universeel excel schema'tje te maken, ook voor een maat van mij. Als ik hem af heb zal ik hm in deze thread posten.

ik gebruik ook excel voor mn schema's laatst nog een HSTschema gemaakt voor 6 weken:D

Toppie :thumb:

thx voor de template.
zodra ik tijd heb eens tegoei bekijken

1 vraagje bij ons op de sportschool zeiden ze dat het slecht was om na de armen de dag erop schouders te trainen is dat zo??

hoi, ik kan dit schema niet uitpakken, mijn pc vraagt om een wacht woord.
Zou je mij kunnen helpen? bedankt.

dat staat er bij het wachtwoord moet je ff kijken

Heel handig alhoewel ik al de benamingen nog nie ken.
Zal ik ze wel eens opzoeken.
Mss mn volgend schema,??

ja harstikke leuk, niet dus. kan het niet openen krijg geen wachtwoord te zien ben sinds gisteren geregistreerd en ben ingelogd

wachtwoord staat in post #1 , moet je natuurlijk wel heel de post even lezen...

Big T ik dank je ten zeerste!!

ik heb het ook wel wat aangepast omdat mijn trainingsdagen ma di do en vrijdag zijn

bedankt is echt de moeite!

Ziet er goed uit, alleen is het niet beter om spiergroepen twee keer per week te trainen? Anders krijg je niet echt snelle groei toch?

• Topic Starter Topic Starter
zal m'n borst groeien als ik hem elke dag train en meteen daarna proteine neem?

ThnQ Big T, heb speciaal aangemeld om dit te kunnen downloaden.
Wat mij als newbie gelijk opvalt is 2 dagen off WO/ZO, en het feit dat elke spiergroep(en) apart worden getraind.
Ik had zelf 2 schema's meegekregen toen ik bij mn ouwe sportschool begonnen was met trainen;
Borst schouders triceps (buik) op ma.
Benen Rug Biceps (buik) op wo
De hele week zo doorgaan 1 dag trainen 1 dag rust etc etc.
Na een maand of 7 zag je goed verschil (behalve armen?). 3 maanden gestopt en nu weer begonnen.

Ik ben benieuwd hoe de resultaten zijn over een tijdje met dit schema, aangezien het best anders is dan wat ik gewend ben. Nu ligt de focus veel meer op één bepaald spiergroep per training.

Terug
Naar boven