AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

Erg sexy idd! thanks mate ;)

Ik neem aan dat ik rug en borst op maandag kan doen, benen biceps triceps op woensdag en dan schouders traps en buik op vrijdag? Of wordt hiermee bedoelt rug op maandag en borst op dinsdag?

Handig schema!

In het schema staat dat je maandag en dinsdag borst en rug traint. Wil dit dan zeggen dat je maandag rug doet en dinsdag borst of wil dit dan zeggen dat je maandag en dinsdag beide traint ? groetjes Michel

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe zelf zoveel mogelijk 1 spiergroep per dag. Hoewel je bij compound oefeningen natuurlijk altijd meerdere groepen per dag doet, alleen de nadruk verschilt.

Nogmaals dank voor de reacties, had niet verwacht dat het zo handig zou zijn voor velen :D

Thanks. trainingsschema's altijd welkom!
Kunnen we er weer een tijdje tegenaan!:cool:

zeer netjes gedaan, kerel.. zeer bruikbaar ook :)

als ik hem probeer te openen zegt ie dat ik een wachtwoord in moet voeren

ga naar pagina 1 van dit topic en je ziet het wachtwoord.:thumbs:

zijn er velen die hiermee vooruit zijn gegaan, vindt het super schema maar als ik dat vergelijk met het mijne dan denk ik toch dat ik verkeerd bezig ben als ik zie naar aantal oefeninen en sets, hoeveel rusttijd stop je tussen uw oefeningen en sets Big T als ik vragen mag ???

btw is er nog gin update van uw pic´s de vorige zagen er groot uit :D

thanks T :)

zie het nu pas. stukken beter dan die frommelpapiertjes van me waar ik altijd op aan het krassen ben.

Thanks man, ben lang op zoek geweest naar een mooi en goed schema...
Speciaal aangemeld om het schema te zien... en wat blijkt, precies het schema wat ik zoek...
Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen....

bedankt!

Ik doe dit persoonlijk in excel. Erg handig als je je vooruitgang in grafieken wilt uitdrukken, totalen wilt berekenen etc... Word is hiervoor denk ik te omslachtig...

ik krijg het niet geopend. Er wordt naar een password gevraagd

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik doe dit persoonlijk in excel. Erg handig als je je vooruitgang in grafieken wilt uitdrukken, totalen wilt berekenen etc... Word is hiervoor denk ik te omslachtig...
Welke totalen? Elke oefening heeft een aantal reps bij een aantal kgs. Als je alle trainingen bewaard kan je ze zo vergelijken en kijken hoe de vooruitgang is. Vond excel dus niet echt nodig voor dit :)

Grafieken maken gaat vrij snel, hoewel je daar misschien wat tijd mee wint in excel, alleen maak ik me grafiekjes sowieso liever met aparte software :)

Terug
Naar boven