MuscleMeat

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

moet je dan de maandag en dinsdag die drie spiergroepen trainen of moet je die verdelen over maandag en dinsdag?

• Topic Starter Topic Starter
Je moet helemaal niets;) Ik verdeel het zo dat ik meestal maar één (grote) groep per dag doe...

Bedankt, hiermee kan ik wat meer orde in mijn trianingen brengen

ziet er goed uit.. helaas heb ik vista, en dus wordperfect... als ik hem hierin open komt alles door elkaar te staan :(

bedankt iig!

lololololol

Laatst bewerkt:
lijkt mij gewoon kwestie van buikspieren trainen, cardio en goed eten, dus niet teveel vet..

maar sommige mensen hebben nou eenmaal altijd een beetje een buik.. iemand anders suggesties?

Ben nieuw hier. Bedankt voor het schema, ga er zeker mee aan de slag.
Ik zal me in een andere topic voorstellen.

en nog een vraagje wat zal er gebeuren als ik dianabol gebruik terwijl ik een buikje heb???

lijkt mij gewoon kwestie van buikspieren trainen, cardio en goed eten, dus niet teveel vet..

maar sommige mensen hebben nou eenmaal altijd een beetje een buik.. iemand anders suggesties?

ik heb een vraagje
ik heb laats 3 maanden lang getrained in thailand(muaythai) en ik ben al 10 kilo afgevallen maar ik heb nog altijd een buikje ik kan er maar niet van afkomen kan iemant me mischien helpen
:roflol:

10-q.

Merci Big-T, probeer een goed schema te make voor mijn bulk in januari en kan hier zeker wat mee.

Ziet er goed uit hoor .
Groet fausto

Handig schema. Ik ga er mijn eigen invulling aan geven en wat nieuwe oefeningen erin zetten. Super!

bedankt man zeer handig :cool:

Fantastisch , echt handig , dankje !

Terug
Naar boven