AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

tnx! Zelf wat aanpassen en dan aan de slag!

Top. Net begonnen met trainen.. Maar hiermee maak ik een goede start!

thanks, prima schema.
Zeer handig voor velen.
Met vriendelijke groeten

Top, ga deze combi eens proberen. Zal de oefeningen waarschijnlijk wel iets aanpassen, maar wel het totaal aantal sets / oefeningen behouden.

Is dit nu op basis van 5 * 5?
of warmup > hoger > hoger > hoger > lager gewicht?

Geweldig, precies wat ik zocht!

M'n eerste week is bijna rond. Het volume van het programma voelt goed, zit na de training lekker vol. op de rustr dagen even 5km hardlopen en nog 2x 45min crosstrainer in de week. Dan is het wel weer mooi kijken wat dit na een maandje of 3 doet

Ha tnx, ik zit al meer dan een jaar op deze site maar ik zie dit voor het eerst nu!
Bedankt!

Geweldig!!. Met wat aanpasssingen kan ik hiermee aan de slag.

THANX Big T.

Greets Patrick

misschien wel weer z'n domme vraag van me maja ik stel hem toch even en graag normaal andwoord.
wat is nou het verschil tussen een progressieschema en een splitschema?
want dit is een progrssieschema.

misschien wel weer z'n domme vraag van me maja ik stel hem toch even en graag normaal andwoord.
wat is nou het verschil tussen een progressieschema en een splitschema?
want dit is een progrssieschema.

Met split word bedoeld dat je 1 of 2 spiergroepen per keer traint.

Met progressie schema bedoeld hij gewoon een schema waarop je makkelijk je progressie kan zien.

tis erg mooi programma ,, maar ik begin net dus ik moet nog even kijken wat al die oefeningen zijn ,, maar zeker handig

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen wilt zijn graantje van internet meepikken he klusmier ;) Maar ik heb ze in mijn beginnerstijd gewoon met de kleurenprinter uitgeprint, en in plastic mapjes gestopt, kon ik meteen zien wat elke oefening ook weer was.

Terug
Naar boven