XXL Nutrition

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

Danku danku :D

Uuuhm, hoeveel reps moet ik gaan?

Ik wil beetje conditie in de spiertjes en doe nu 3x 15 per oefening.

Is dit te veel of te weinig of gewoon goed?

Hallo,

Ik ben begonnen met wat te trainen, ik heb een drukbank met 140 kilo en een aantal dumbless met ongeveer 25 kilo elk, tevens heb ik een dipstang. Graag zou ik met deze apparaten mijn gehele lichaam willen trainen op kracht toename en spier opbouw. Wie kan mij helpen aan een geschikt trainingsschema.
Wil serieus gaan trainen dus hoop ook een serieus antwoord.

Met vriendelijke groet

Bijdij

:Dmerci,handig voor een vergeetachtig iemand als ik.
ik weet zelfs niet meer wat ik gisteren gedaan heb.???
ook makkelijk aan te passen

Yay, bedankt, ben er erg blij mee!

Vraagje met betrekking tot trainingsmethodes

Heey Big T even een vraagje (mooi schema trouwens)

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe trainingsroutine en kan heel erg veel vinden op internet alleen heb is het probleem dat er teveel keus is uit oefeningen en trainingen.

Nu heb ik info gelezen over het (E)book Muscle Gaining Secrets van Jason Ferruggia. Op de site staat een groot aantal comments aan de hand van zijn methode dat het voor iedereen goed werkt. [Link niet meer beschikbaar]

Mijn vraag is of jij bekend bent met deze methode of mensen kent die zich positief uitspreken over deze methode. Zo niet dan zit er niks anders op om het een keer toe te passen :D

GR

zoo relaxt man nu kan ik gelijk aan de slag .. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heey Big T even een vraagje (mooi schema trouwens)

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe trainingsroutine en kan heel erg veel vinden op internet alleen heb is het probleem dat er teveel keus is uit oefeningen en trainingen.

Nu heb ik info gelezen over het (E)book Muscle Gaining Secrets van Jason Ferruggia. Op de site staat een groot aantal comments aan de hand van zijn methode dat het voor iedereen goed werkt. [Link niet meer beschikbaar]

Mijn vraag is of jij bekend bent met deze methode of mensen kent die zich positief uitspreken over deze methode. Zo niet dan zit er niks anders op om het een keer toe te passen :D

GR
Gewoon proberen zou ik zeggen. Ik ken het zelf niet maar het zou best kunnen werken voor jou.

Nog bedankt :)

hmm, lukt niet om het te openen.
Er staat dan 'map is ongeldig of beschadigd'

Net gedownload. Zier er mooi uit!

Als ik hem probeer te downloaden krijg ik connection with server was reset.

Hebben andere dat ook ?

Groet

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reactie, kan hem nog niet downe.
Misschien morgen beter.

Groet

Terug
Naar boven