Joostbeers
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie #16 van deze faq voor aantal reps: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/centraal-veelgestelde-vragen-topic-voor-beginners-163703/#p
Gewoon proberen zou ik zeggen. Ik ken het zelf niet maar het zou best kunnen werken voor jou.Heey Big T even een vraagje (mooi schema trouwens)
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe trainingsroutine en kan heel erg veel vinden op internet alleen heb is het probleem dat er teveel keus is uit oefeningen en trainingen.
Nu heb ik info gelezen over het (E)book Muscle Gaining Secrets van Jason Ferruggia. Op de site staat een groot aantal comments aan de hand van zijn methode dat het voor iedereen goed werkt. [Link niet meer beschikbaar]
Mijn vraag is of jij bekend bent met deze methode of mensen kent die zich positief uitspreken over deze methode. Zo niet dan zit er niks anders op om het een keer toe te passen
GR

Gewoon verwijderen en opnieuw downloaden, met het bestand zelf is niets mis.hmm, lukt niet om het te openen.
Er staat dan 'map is ongeldig of beschadigd'
Was wellicht een tijdelijk probleem, probeer het later nog eens opnieuw en laat even weten of het lukt.Als mik hem probeer te downloaden krijg ik connection with server was reset.
Hebben andere dat ook ?
Groet