AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

mmm, als iemand hem toevallig heeft gedownload, zou diegene mij dan willen pm en, misschien kan hij/zij hem dan mailen.

vast bedankt.

Groet

Das handig :D

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd, en nu? Voor het geval het nog niet lukt: wat staat er dan op je scherm?

Heel vreemd, maar het heeft met mijn verbinding te maken CoachDO heeft hem al gemaild naar mij en toen gaf hotmail dezelfde foutmelding (the connection with the server was reset)

Uiteindelijk heeft een vriend van me hem gedownload en via msn gestuurd dus ik heb hem..

Heel vreemd, maar het heeft met mijn verbinding te maken CoachDO heeft hem al gemaild naar mij en toen gaf hotmail dezelfde foutmelding (the connection with the server was reset)

Uiteindelijk heeft een vriend van me hem gedownload en via msn gestuurd dus ik heb hem..

Oke je hebt hem dan toch eindelijk ;) :thumb:

Ik ga morgen starten met m'n nieuwe trainingsprogramma met jouw overzicht enzo :D Natuurlijk alle copyright erop gelaten. ;)

Thx Big-T ga er vanaf morgen mee aan de slag, ziet er lekker uit

Bedankt! Dit is superhandig. (y)

Bedankt zeer handig aangezien ik pas begin te trainen

Dit gaat wel lekker....:-) , moet zeggen voorheen 3x per week/ 2 spiergroepen per x
was na het trainen altijd kapot en daarna nog werken...
maar met dit schema voel ik me prima !! lekker hard getraind en kom opgefokt op m'n werk, i.s.m een lekker stackje.
Heb elke dag zin om te trainen! THX

chill

Very much thankx :-)

Super handig!!! Gaat gemakkelijker zijn...

bedankt man! zeer handig!

Errug handig, ga ik zeker gebruiken, thx!!!!

Erg handig schema.. Alleen is het voor mij geen optie om op zaterdag te trainen, is het dan een mogelijkheid om doordeweeks 5 dagen te trainen? En zo ja welke volgorde kan ik dan het beste aanhouden?

Jef

Terug
Naar boven