AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

kan je me een site geven met allemaal fitness oefeningen

Mooi! ik zal dit aanpassen aan eigen noden.. was er net naar op zoek

edit: hmm zit nog raar in elkaar met die tabellen... zal het gebruiken als inspiratie dan :)

Laatst bewerkt:
zeer nice op het eerste zicht
'k heb wel al een en ander veranderd :)
maar toch lekker ^^
bedankt ;)

netjes, k ga kijken wat ik kan overnemen.

Dank hiervoor.

mooi

Mooi, heb zelf al iets in elkaar zitten knutsellen maar dit is af. Tanks.

Kijk dit is handig, ik had met men trainingspartner een klein schriftje om men resultaten en progressie in te vullen met de vrije hand en zonder al te veel overzicht. We hebben nu zo'n 200 bladen zonder enige structuur MAAR ik zie hier een lichtpunt in de duisternis :D

bedankt man!!

schema

Zeer bruikbaar, scheelt weer een hoop typewerk.:thumb:

Dit is precies wat ik zocht! Bedankt voor dit!:burger:

Nice, wel veel oefeningen dat je doet he :d ik ben nog maar een beginner dus logisch da jij er meer doet

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ze ook niet allemaal. Gewoonlijk kies ik om de zoveel weken een andere oefening om de basis oefeningen mee aan te vullen :)

mooi... bedankt

erg handig, thnx!

Ik kan maar maximaal 4x in de week trainen, hoe krijg ik dit 5-dagen schema in 4-dagen? wat is dan de beste optie?
alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan maar maximaal 4x in de week trainen, hoe krijg ik dit 5-dagen schema in 4-dagen? wat is dan de beste optie?
alvast bedankt
Zet één van de spiergroepen bij een andere spiergroep. Daar moet je even bij nadenken zodat het blijft kloppen. Je kan ook vragen hoe je je week het best indeelt in een nieuw topic.

zeker gunstige schema, kan ik zeker weten gebruiken. thnx

gr.
Billeh

Terug
Naar boven