Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een gecomprimeerd bestand, moet je ff winzip (of gratis variant) downloaden

Ja hij is well uit tepakken , Maar het bestandje zelf is niet te openen.
Het is een Microsoft Office Word 97 - 2003-document
Ik kan het ook niet in een simpel wordpadje openen
Help?

Maar dit is geen .docx bestand maar een .doc, en volgens mij kan je .doc openen in de nieuwe Word. Alleen geen nieuwe Word bestanden in een oude versie van Word.
Maar dit is geen .docx bestand maar een .doc, en volgens mij kan je .doc openen in de nieuwe Word. Alleen geen nieuwe Word bestanden in een oude versie van Word.
Ja, maar veel mensen komen toch in de problemen als het niet automatisch aangegeven wordt wat ze moeten doen. Maar idd in dit geval snap ik het probleem niet...Het kan wel, vaak geeft je computer automatisch aan om een compatibility pack te downloaden.....
En dit bestand moet geen probleem zijn om te openen in zowel de nieuwe als oude Word.
Ja, maar veel mensen komen toch in de problemen als het niet automatisch aangegeven wordt wat ze moeten doen. Maar idd in dit geval snap ik het probleem niet...
Uiteraard, dat is ook logisch want Word 2003 kan je gewoon openen in 2007...In dit geval wordt er ook niets automatisch aangegeven aangezien het een oud Word documentje is.
Nogmaals, dit kan ik openen in alle Words..Zet er anders voor het gemak een 2003 en 2007 op. Doetie het dan nog niet ligt het aan de gebruiker.