XXL Nutrition

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

:d

superr

Erg nice! Bedankt

Super handig..

strak schema waar je nog makkelijk aanpassingen in kan doen!

wow

SUper bedankt, is echt super handig!!!:cool:

Wat ik me nou precies afvroeg was, kan je bv ook 2 spiergroepen per training doen, of is het beter om 1 spiergroep per dag te pakken?

Heeel handig! Ik ben net bezig met nieuw schema, hier heb ik al een mooie basis aan en kan ik makkelijk mn progressie bijhouden, bedankt!

Ongeveer zelfde vraag als Don9292, ik pak nu alle spiergroepen 2 keer per week, hoewel ik zo vrij lang bezig ben met mn training, en buik of benen af en toe maar een keer oversla..
Is het op deze manier misschien beter?

zeer wel bedankt!
handig om eigen trainingsschema te maken :)

Ik kan dit bestand niet openen :(

Thnx man, awesome.

Ja hij is well uit tepakken , Maar het bestandje zelf is niet te openen.

Het is een Microsoft Office Word 97 - 2003-document
Ik kan het ook niet in een simpel wordpadje openen :(

Help?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja hij is well uit tepakken , Maar het bestandje zelf is niet te openen.

Het is een Microsoft Office Word 97 - 2003-document
Ik kan het ook niet in een simpel wordpadje openen :(

Help?

Een .doc bestand kan je met elke Word openen. Moest het een .docx zijn (nieuwe extensie) dan zou je het niet kunnen openen met Word 2003 en eerder.

Snap je probleem dus niet echt, eerste keer dat ik het ook hoor op 21 pagina's reacties???

voor .docx even een converter downloaden dan

Maar dit is geen .docx bestand maar een .doc, en volgens mij kan je .doc openen in de nieuwe Word. Alleen geen nieuwe Word bestanden in een oude versie van Word.

Het kan wel, vaak geeft je computer automatisch aan om een compatibility pack te downloaden.....
En dit bestand moet geen probleem zijn om te openen in zowel de nieuwe als oude Word.

Het kan wel, vaak geeft je computer automatisch aan om een compatibility pack te downloaden.....
En dit bestand moet geen probleem zijn om te openen in zowel de nieuwe als oude Word.
Ja, maar veel mensen komen toch in de problemen als het niet automatisch aangegeven wordt wat ze moeten doen. Maar idd in dit geval snap ik het probleem niet...

Ja, maar veel mensen komen toch in de problemen als het niet automatisch aangegeven wordt wat ze moeten doen. Maar idd in dit geval snap ik het probleem niet...

In dit geval wordt er ook niets automatisch aangegeven aangezien het een oud Word documentje is. Zet er anders voor het gemak een 2003 en 2007 op. Doetie het dan nog niet ligt het aan de gebruiker.

In dit geval wordt er ook niets automatisch aangegeven aangezien het een oud Word documentje is.
Uiteraard, dat is ook logisch want Word 2003 kan je gewoon openen in 2007...

Zet er anders voor het gemak een 2003 en 2007 op. Doetie het dan nog niet ligt het aan de gebruiker.
Nogmaals, dit kan ik openen in alle Words..

Heb het ooit gemaakt in 2003 en later bewerkt in Word 2008 op de Mac.

Dank je wel gaan we proberen

Heb het maar eens gedownload, heb ooit een progessieschema gebruikt en het was wel leuk om te zien hoe ik erop vooruit ging. Dus deze ga ik maar weer eens gebruiken :)

Terug
Naar boven