Fitness Seller

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

echt handig ja ;)
bedankt

Handig :)

Thanks.

Krijg hem niet geopend omdat ik geen winzip heb, kan iemand me helpen.
Alvast bedankt

hahaha luv it!

Ideaal, ziet er goed en overzichtelijk uit! Zal ik zeker gaan gebruiken, want mijn progressieschema is toch wat minder professioneel. Nogmaals goed bezig!

lijkt me lekker handig.
bedankt

Dankje man, Echt handig Je kan ook de benamingen ( als je nieuw bent zoals in mijn geval) van de oefeningen eruit halen. Je ziet Shouders ahh oke dit zijn schouder oefeningen. Je gaat nar googel en je typt Dumbbell weet ik veel wat in en je ziet meteen hoe je het moet doen! Terwijl je anders in youtube Shoulder training,Exercise moet intypen en dan miishcien op iets anders terecht komt :)

nog wat aanpassen maar de perfecte basis.

kan geen zelf geen **** van excel

Bedankt!!

Danku alleen jammer dat niet iedereen zo netje is om dankje te zeggen

Peace

ziet er top uit ga het zeker is overwegen. in iedergeval je doet er veel mensen plezier mee. inderdaad wel beetje onbeleefd dat er mensen zijn die het downloaden en geen reactie geven.

Dank je, echter vraag ik me af, er is toch gebleken dat je beter een spiergroep 2x per week kan aanspreken?

• Topic Starter Topic Starter
Dank je, echter vraag ik me af, er is toch gebleken dat je beter een spiergroep 2x per week kan aanspreken?

Hangt af van hoe zwaar je traint, of je kuurt etc..

Normaal 1x per week voor naturals in een gewone split. Wat velen vergeten is dat je triceps ook aanpakt bij borst en biceps bij rug...

Bedankt voor dit schema=) Makkelijk aan eigen voorkeur aan te passen !
Ben benieuwd of ik door het gebruik van zulke schema's ook progressiever ga trainen...

Het maakt het trainen ook wat leuker denk ik :)

Knap!
Thx :-)

ziet er goed uit thnx!

Handig! ik neem deze lekker nogmaals mee!

Terug
Naar boven