Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer handig! Thnx!
Offtopic vraagje: Nemen jullie je trainingsschema altijd mee naar de sportschool of heb je dit gewoon in je hoofd zitten en zie je aan de hand daarvan of je vooruit gaat? Of vul je het naderhand in als je weer thuis bent?
Het zijn 4 dagen. Er is goed rekening gehouden met de verschillende spier groepen. bijvoorbeeld woensdag en donderdag gebruik je je armen niet, dus kan je vrijdag deze volop gebruiken.Dit 5 dagen trainingsschema is ook goed qua rust voor de spiergroepen?
Gebruik je telefoon. Kan je makkelijk je gewichten aanpassen. Ik gebruik zelf een applicatie op me iphoneGewoon onthouden. Maar als je net begint, onthoudt je mss niet alle oefeningen. Dus neem je papier mee.
Het ziet er heerlijk uit thanks! Maar waarom heb je Clean & jerk niet toegepast in de schema? Deze zie ik nooit in een schema, dus ik weet niet wanneer op welke dag ik deze het beste kan toepassen.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 12:24 ----------
Het zijn 4 dagen. Er is goed rekening gehouden met de verschillende spier groepen. bijvoorbeeld woensdag en donderdag gebruik je je armen niet, dus kan je vrijdag deze volop gebruiken.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 12:27 ----------
Gebruik je telefoon. Kan je makkelijk je gewichten aanpassen. Ik gebruik zelf een applicatie op me iphone