XXL Nutrition

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

Thanks a lot!

thanks man! heb ik zeker wat aan

nice!

ga het gebruiken

Erg bedankt! Ik heb wel één vraagje, als noob. Waarom een normale deadlift bij rug, en een stiff-leg bij benen? Sorry als het echt een achterlijke vraag is.

• Topic Starter Topic Starter
Erg bedankt! Ik heb wel één vraagje, als noob. Waarom een normale deadlift bij rug, en een stiff-leg bij benen? Sorry als het echt een achterlijke vraag is.
Normale deadlift is eigenlijk bijna een full body training indien goed uitgevoerd, maar pakt toch in grote mate de rug aan.

De SLD is ook wel een stuk full body maar is meer bedoeld om de hamstrings en kont te trainen. Is geen domme vraag trouwens.

Ik ga hem gebruiken, kijken of we vooruitgang boeken =)

bedankt!

ziet er goed uit ik vraag me alleen af of je bijvoorbeeld bij tricep bicep en borst niet meer oefeningen kan doen? ik doe er meestal gemiddelt 5 tot 8. maar dan wel 4sets of is dat wat te veel?

• Topic Starter Topic Starter
ziet er goed uit ik vraag me alleen af of je bijvoorbeeld bij tricep bicep en borst niet meer oefeningen kan doen? ik doe er meestal gemiddelt 5 tot 8. maar dan wel 4sets of is dat wat te veel?

Je moet een training altijd bekijken als een afweging van volume en intensiteit. Als je meer volume doet dan kan je minder intensiteit hebben, en omgekeerd als je meer intensiteit hebt dan kan je minder volume hebben.

Ook moet je wat betreft volume kijken naar het aantal sets. Je kan 9 oefeningen doen en elk 1 set of 3 oefeningen met elk 3 sets, komt op hetzelfde neer. Maar doe je elke set 15 reps dan kan je minder sets doen dan dat je elke set 8 reps doet.

Een goede methode is gewoon om te zorgen dat elke training binnen 1 uur afgerond kan worden. En daarbij een goede uitputting hebben.

Mooi document!

zeer bedankt.

hallo

ik ben nieuw en net begonnen met fitness
ik zou graag een trainingsschema voor massa willen maar alleen voor het boven lichaam zou er mij iemand kunne helpen hoe of wat ik moet trainen ik ga 4x per week gaan trainen
alvast bedankt

ideaal... Net wat ik nodig had, Bedankt. direct eens gaan afprinten.

not working :/

i cant open this :s

Een erg handig schema, ik ga het zeker gebruiken.
Alleen heb ik geen 5 vrije dagen dat ik kan sporten i.v.m. werk school etc.

Kan iemand me er mee helpen welke oefeningen ik bij elkaar kan doen in een 3 dagen- split & welke oefeningen er dan eventueel weggelaten kunne worden.

gr

Bedankt!

Ontzettend bedankt! Dit gaat helpen bij het opnieuw beginnen! :D

Hoi, hee erg bedankt.... ziet er heel goed uit..... nu nog uitvoeren

hartelijk dank

grtz johnny

Geweldig! Mijn Dank is groot

Terug
Naar boven