MuscleMeat

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

Bezoekers in dit topic

KAn je dit gewoon zo copieeren en gebruiken?Of moet er nog iets aangepast worden?

En kan het schema ook in 3dagen verdeeld worden?


groetjes
 
Thnx man, ook nog na 2 jaar!
 
Thanks ja na 2 jaar nog ja
ik weet niet of ik ut gelijk ga gebruike maar ooit is een keer van pas komen..
 
echt cool thnx

eens kijken of ik het ook daadwerkelijk mee sleep naar de sportschool hahah
geheugen als en vergiet
 
vraagje:
hoe weten jullie bij welk gewicht je moet beginnen?
dat je je wat afstemd op de vorige training?

vind k wel een nadeel en zoek er een oplossing voor :)

grtz
 
vraagje:
hoe weten jullie bij welk gewicht je moet beginnen?
dat je je wat afstemd op de vorige training?

vind k wel een nadeel en zoek er een oplossing voor :)

grtz
Neem gewoon een gewicht waarbij je makkelijk 8 herhalingen kan maken. Probeer in begin gewoon goed uit te voeren en af en toe een rep meer ui te halen. Tot op een moment dat je 10 of 12 herhalingen kan en dan pak je weer een zwaarder gewicht tot je daar weer (meer dan) 8 mee kan enz.

In begin maakt het niet zoveel uit dat je te laag begint, zolang je dan maar elke training wat gewicht bijneemt.

Er zijn nog andere methodes zoals 1RM bepalen, maar ik vind dit niet echt nodig en kan ook gevaarlijk zijn zonder een ervaren trainer/spotter erbij.
 
Vet handig dat schema, Ik weet alleen niet wat het allemaal betekent. Dat schiet dus weer niet op;) is er ook zoiets in het nederlands zodat ik uitleg van de oefening erbij kan zetten?

Groeten.
 
Vet handig dat schema, Ik weet alleen niet wat het allemaal betekent. Dat schiet dus weer niet op;) is er ook zoiets in het nederlands zodat ik uitleg van de oefening erbij kan zetten?

Groeten.
Kijk maar eens in het trainingsforum daar staat een sticky die noemt 'oefeningen gids'. Als je iets niet vindt kan je altijd een topic openen:)
 
heb zelf 1tje voor me in elkaar gestoken. Ongeveer zoals die van Big T
maar deze is volledig leeg. Dus ik kan kiezen welke oefening ik invul en
deze gebruiken voor elke training.
+ 1tje waar ik m'n spieromtrek op neer kan pennen.

Vertel maar wat je er van denkt

de schemas
 
echt wel een fijne schema mar hij is engels.
en ik weet niet wat voor oefeningen het dus zijn omdat het in het engels is geschreven.
 
Dank u wel!!!! Hier ga ik zeker gebruik van maken!! :)
 
Back
Naar boven