AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

thx gast! héél handig, heb deze in de gym ook al uitgedeeld :p

Mooi gemaakt, bedankt

Thx, handing hebbedingsje. Veel oefeningen ken ik wel niet bij naam, maar ik zoek het wel op.

dank je voor dit

handig

Vooral handig omdat je alles kunt veranderen naar behoeven
Ik heb deze gemaakt met word, je kan ze uitprinten zoveel je wilt.
Hiermee houd je een persoonlijke log bij voor elk van je trainingen, dit is zeer nuttig als je progressief wil trainen. Vind je printen te duur dan kan je ook 1 x afdrukken en daarna fotocopieen nemen waar het gratis of goedkoper is. Uiteraard is dit slechts een template, daarmee bedoel ik dat je alles eraan kan veranderen naar eigen smaak. Bijvoorbeeld de oefeningen of indeling per dag van de week. Dit is mijn persoonlijke trainingschema, de oefeningen zijn gekozen voor massa, maar ook voor functioneel trainen en mogelijkheden van mijn eigen gym. Bovendien verander ik sommige oefeningen zelf ook wel eens. Niet alle oefeningen of sets moet je doen! Het is gewoon ruim gekozen voor afwisseling of verandering. Hopelijk hebben jullie er iets aan.

Superrrrrrr!!! Thanx! :thumbup: :thumbup:

Dat ik dit sticky niet eerder heb gezien/gelezen.. :o

Thanks voor de schema big T! ja ja ik weet het,net geregistreerd puur voor die trainingsschema:p Maar ziet er strak uit leer veel hier

Thnx !!

Meteen een vraagje..Ik zie staan dat 5 setjes massa training is? Hoeveel HH per setje is het best voor massa/droog

Thanks, zeer handig, keep up the good work. :D :D

BeTeR

Thanks hier heb ik zeker wat aan :D ga het veel gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
De zip is geupdate en verbeterd, graag de nieuwe versie downloaden, wachtwoord staat erbij :)

Dankje ik ga is even kijken!

Terug
Naar boven