Fitness Seller

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

thanks altijd leuk nieuwe ideeen..bedankt:D

Thanx, kga deze ook eens bekijken.

Bedankt!!

Hey ik heb het ook gedownload en het ziet er erg hanidg uit. Ik heb alleen 1 vraagje.
Snap ik dit schema goed als ik zeg dat je SPlit 1 :Rug en borst, 2 dagen achter elkaar doet?
En split 2 Benen triceps en biceps ook 2 dagen achter elkaar??
Overbelast ik op die manier mijn spieren niet?
Of moet ik Die split zelf ook nog op splitten, dus bijvoorbeeld donderdag rug en vrijdag borst?

Groetjes Inng bedankt!

top had zelf al iets in elkaar geflansd maar deze is beter thanks

eej iedereen, ik ben een beginner en ik heb dat schema gezien op de eerste pagina maar ik zou niet weten wat al die oefeningen inhouden. ik zou graag willen weten wat voor oefeningen dat zijn wat je moet doen. zoals dumbbell row ik zou dus echt niet weten wat dat is. dus als iemand dat zou willen uitleggen en bij andere oefeningen. dan ben ik ook weer tevreden.
ik kan helaas alleen thuis trainen(omdat ik moet sparen voor een reis, dus heb ik geen geld) dus als iemand het zou willen zou die dan een beetje kunnen aangeven wat voor oefeningen ik het beste kan doen. om een sixpack te kunnen krijgen en brede schouders
het liefst zo snel mogelijk reactie

Laatst bewerkt:
thx, een ander logboek, elke verandering doet je veranderen he

Hmmm,zit er wel intressant uit:cool:

Aan het afdrukken en aan de kant leggen tot ik met een schema begin te trainen.

Thx

thnx

Super vanje om je werk te delen ;-). ziet er goed uit...

cheers!

tank joe!:cool:

De downloadsite is tijdelijk - maar voor hoe lang? - uit de lucht. Is het mogelijk dat iemand het bestand ook op een andere site laat hosten? Gezien de enthousiaste reacties ben ik erg benieuwd.

ey shit man.

hij doet het niet bij mij...

• Topic Starter Topic Starter
Heb het helemaal gehad met die site, is bijna altijd wat mee aan de hand. Ik host het wel op dbb.

[EDIT] Uploaded.

sorry BigT, maar al die termen daar snap ik niets van...

waar kan ik hem nu vinden dan?

Thnx!

Bedankt!

Het ziet er inderdaad erg bruikbaar uit. Ook voor mij als beginner handig om de gebruikte gewichten en het aantal reps bij te houden. Ik gebruik trouwens een schema voor beginners uit de onderstaande artikelenserie en zal die in jouw lay-out plaatsen.

Bodybuilding.com - Todd Opheim - One Year Workout Guide: An Introduction!

Op die site kun je via een database ook snel inzicht krijgen in de enorme hoeveelheid oefeningen die er bestaan.

ik zou de spiergroepen in andere volgorde doen
maar voor de rest ziet het er netjes uit

Terug
Naar boven