ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom een vinkje😂
Voor je QR.
Heb al QR, of bedoel je wat anders😅
@Steks heeft wel wat ervaring hiermee...Ik ben positief getest op corona😭 Nu in quarantaine in mijn uppie met de kids. FML💀

Naja, als je geen booster gehad hebt of überhaupt geen vaccinatie dan krijg je nu 180 dagen QR aangezien je een herstelbewijs krijgt straks. Dus zorgt ervoor dat je je booster in ieder geval komende 180 dagen niet hoeft te gaan halen

Gelukkig niet in mijn uppie.
Al zouden sommige mensen liever willen dat ze alleen in quarantaine zitten😅
Ik ook, ik zat alleen gelukkig niet in mijn eentje met twee kinderen opgescheept, mijn vrouw was er ook bij.Al zouden sommige mensen liever willen dat ze alleen in quarantaine zitten😅
Dat scheelt in ieder geval😜 Mijn dochter was ook nog is steeds aan het spoken midden in de nacht💀Ik ook, ik zat alleen gelukkig niet in mijn eentje met twee kinderen opgescheept, mijn vrouw was er ook bij.
Ik meende dat je na een positieve test niet in quarantaine moest, maar in isolatie. Dus zoveel mogelijk afgezonderd van de overige gezinsleden.Ik ook, ik zat alleen gelukkig niet in mijn eentje met twee kinderen opgescheept, mijn vrouw was er ook bij.
Klopt, maar hoe doe je dat met 2 kinderen van 3 en 5?...
Ik meende dat je na een positieve test niet in quarantaine moest, maar in isolatie. Dus zoveel mogelijk afgezonderd van de overige gezinsleden.
https://www.rijksoverheid.nl/onderw...huisquarantaine/in-isolatie-na-positieve-test
Ja, maar mijn oudste heeft het al gehad en de jongste is hoogstwaarschijnlijk ook positief (die laat ik niet testen). Ze vertoont zeer milde klachten....
Ik meende dat je na een positieve test niet in quarantaine moest, maar in isolatie. Dus zoveel mogelijk afgezonderd van de overige gezinsleden.
https://www.rijksoverheid.nl/onderw...huisquarantaine/in-isolatie-na-positieve-test
Nou dat😂Klopt, maar hoe doe je dat met 2 kinderen van 3 en 5?
Lekker danIk ben positief getest op corona😭 Nu in quarantaine in mijn uppie met de kids. FML💀

Ja dikke shitzooi, was net weer aan het trainen

Nou, hopelijk iedereen weer snel hersteld en groen vinkje

Ik voel mij prima, alleen ik hoest heel af en toe nog en ik ben nog een klein beetje verkouden🙃 Normaal zou ik naar de gym gaan maarja
Yup!! Ik wil trainen!!!Nou, hopelijk iedereen weer snel hersteld en groen vinkje![]()
Dag 7 ben ik gewoon weer gegaan. Gvd nu heb ik mijn eigen qr en nu mag meneer gewoon doorlopen ☹Ik voel mij prima, alleen ik hoest heel af en toe nog en ik ben nog een klein beetje verkouden🙃 Normaal zou ik naar de gym gaan maarja
Yup!! Ik wil trainen!!!