AndroidHealthClinic

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

• Topic Starter Topic Starter
BW 71 (6 weken geleden 77,3, 3 weken geleden 71,2)
Taille 67 -0,5
BUIK 83 -2,5
Glutes 97,5-98 +0,5
Been 59 -0,5
@Kathlinoo

Heup 4 mm

CENTIMETERS EINDE DBB CT (BW 75,5)
TAILLE 69
BUIK 87,5
GLUTES 101,5
DIJBEEN 62,5

Qua vet% vind ik het nu wel prima zo. Nu nog iets beter eten (meer eiwitten) en misschien ook weer creatine om weer echte gains te maken. Ja en het volume mag ook langzaam aan meer omhoog, ik heb nu enkel spierpijn in de glutes gehad en borst een beetje 😜
BW 68,3 🥺💀
Cms
TAILLE 66,2
BUIK 83
GLUTES 96
BEEN 58,5

En het resultaat van 10 kg afvallen in 6 weken🤐
Screenshot_20220209-104408_GridArt.jpg

Niet best dus. Covid heeft mijn eetlust volledig gesloopt. Ik denk dat maar over ga op "force feeding🙃".

Ik wil vanavond weer trainen nu ik klachtenvrij ben. Ik voel mij wel slapjes, maar dat komt denk ik meer door het vele afvallen ook.

Nou ipv een lente cut gaat dit een lente bulk worden😅

BW 68,3 🥺💀
Cms
TAILLE 66,2
BUIK 83
GLUTES 96
BEEN 58,5

En het resultaat van 10 kg afvallen in 6 weken🤐
Screenshot_20220209-104408_GridArt.jpg

Niet best dus. Covid heeft mijn eetlust volledig gesloopt. Ik denk dat maar over ga op "force feeding🙃".

Ik wil vanavond weer trainen nu ik klachtenvrij ben. Ik voel mij wel slapjes, maar dat komt denk ik meer door het vele afvallen ook.

Nou ipv een lente cut gaat dit een lente bulk worden😅
Toen ik covid had had ik ook moeite met eten, gelukkig was in in een cut haha.

Vind het toch wel mee vallen hoe je er nu uitziet, die 10kg zijn zo terug haha.

Toen ik covid had had ik ook moeite met eten, gelukkig was in in een cut haha.

Vind het toch wel mee vallen hoe je er nu uitziet, die 10kg zijn zo terug haha.
Beetje afvallen is ook niet erg, maar door omstandigheden was er al heel veel af in combinatie met niet-trainen. Ik mis mijn spiermassa🥺

Maar goed, nu alles weer rustig aan oppakken!

met onderhoud (op gewicht blijven) ga je ook massa pakken...probeer het uit? als je kracht terug komt zit je toch goed?

met onderhoud (op gewicht blijven) ga je ook massa pakken...probeer het uit? als je kracht terug komt zit je toch goed?
Ja ik mag nu al blij zijn als ik niet verder afval, maar ik moet ook mijzelf gaan dwingen om te eten ook al heb ik echt 0 honger💀

Ja ik mag nu al blij zijn als ik niet verder afval, maar ik moet ook mijzelf gaan dwingen om te eten ook al heb ik echt 0 honger💀
vetten omhoog dat zijn gemakkelijke Kcal, olie, vet, pindakaas, mayo enz, in de blender ja.. ezpzz :p

Ik denk dat 99% van de vrouwen heel tevreden mogen zijn met jouw 'slechte' shape. Maar goed, krachtverlies en slap voelen wegen natuurlijk zwaarder. Ik zou meer slow bulken dan force feeden nu, voldoende om de trainingsopbouw te ondersteunen, maar niet meer, want aan vetrolletjes heb je ook weer niets.

Indien weinig eetlust om wat voor reden dan ook is dit de uitkomst;

CFAAF94E-A060-4A2F-9CE7-542FC835BE2A.jpeg
Haha ja dat kan ook nog
vetten omhoog dat zijn gemakkelijke Kcal, olie, vet, pindakaas, mayo enz, in de blender ja.. ezpzz :p
Zeker!!
Wees blij, bij veel mensen is het andersom.
Nou ik ben liever iets vetter en een stuk sterker dan dit
Ik denk dat 99% van de vrouwen heel tevreden mogen zijn met jouw 'slechte' shape. Maar goed, krachtverlies en slap voelen wegen natuurlijk zwaarder. Ik zou meer slow bulken dan force feeden nu, voldoende om de trainingsopbouw te ondersteunen, maar niet meer, want aan vetrolletjes heb je ook weer niets.
Ik heb gisteren enkel een shake gehad, 2 plakken ontbijtkoek met roomboter, 2 eieren met kaas, mandarijntjes, avond eten (couscous met kip) en een paar koekjes.

Dus een beetje force feeden kan geen kwaad 😜
Pizza, patat en frikadellen in dat ding :roflol:
😂
Ijs eet ik sowieso wel😄

Ik heb gisteren enkel een shake gehad, 2 plakken ontbijtkoek met roomboter, 2 eieren met kaas, mandarijntjes, avond eten (couscous met kip) en een paar koekjes.
Klinkt als tot het avondeten een beetje hap snap tussendoortjes naar binnen werken. Misschien gewoon 's ochtends de dag beginnen met een goed ontbijt om er iets meer regelmaat en ritme in te krijgen?

Haha ja dat kan ook nog

Zeker!!

Nou ik ben liever iets vetter en een stuk sterker dan dit

Dus een beetje force feeden kan geen kwaad 😜

😂

Ijs eet ik sowieso wel😄
Pandan rjjst/ plak rijst gaat er heel makkelijk en zit veel in

Klinkt als tot het avondeten een beetje hap snap tussendoortjes naar binnen werken. Misschien gewoon 's ochtends de dag beginnen met een goed ontbijt om er iets meer regelmaat en ritme in te krijgen?
De hele regelmaat was sowieso weg door covid en een zieke kleine. Ik was letterlijk aan het rennen en vliegen met 0 energie.

Ik krijg amper mijn shake weg in de ochtend, dus ik kan beter de rest van de dag proberen zoveel mogelijk te eten. Daar lag alleen mijn focus niet afgelopen week. Dat komt vanzelf wel weer! Ik heb van nature een flinke eetlust:p

Eerste training weer🤩

Ik heb ook weer gelogd in Strong. Niet leuk om te zien wat mijn "previous best" is, maar ik zal nog even geduld moeten hebben.

Mijn conditie is ook wel flink aangetast

Evening Workout
woensdag 9 feb. 2022, 19:38

Bench Press (Barbell)
Set 1: 40 kg × 10
Set 2: 50 kg × 6
Set 3: 50 kg × 6 @ 7.5
Set 4: 50 kg × 6 @ 7.5
Set 5: 50 kg × 7 @ 8.5

Hip Thrust (Barbell)
Set 1: 50 kg × 10
Set 2: 50 kg × 10
Set 3: 50 kg × 10
Set 4: 50 kg × 10
Note: Banded en constant tension

Romanian Deadlift (Dumbbell)
Set 1: 44 kg × 14
Set 2: 44 kg × 14
Set 3: 44 kg × 14
Per 2

Overhead Press (Dumbbell)
Set 1: 28 kg × 10
Set 2: 28 kg × 10
Set 3: 28 kg × 10
Per 2

SUPERSET
Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 12 kg × 13
Set 2: 12 kg × 16
Set 3: 12 kg × 16
rear delt flys seated
Set 1: 12 kg × 20
Set 2: 12 kg × 20
Set 3: 12 kg × 20
Per 2

hipabduction
Set 1: 75 kg × 19
Set 2: 82 kg × 13
Set 3: 82 kg × 13

Evening Workout
vrijdag 11 feb. 2022, 20:10

legpress 45 graden
Set 1: 155 kg × 10
Set 2: 155 kg × 10
Set 3: 155 kg × 10
Set 4: 155 kg × 10

Lat Pulldown - Wide Grip (Cable)
Set 1: 45 kg × 10
Set 2: 45 kg × 10
Set 3: 45 kg × 10

Lat Pulldown (Cable)
Set 1: 84 kg × 8
Set 2: 84 kg × 7
Set 3: 84 kg × 8

straight arm lat pulldown
Set 1: 30 kg × 10
Set 2: 30 kg × 10
Set 3: 30 kg × 10

one arm cable curl
Set 1: 12,5 kg × 14
Set 2: 12,5 kg × 12
Set 3: 12,5 kg × 12

Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 10 kg × 10
Set 2: 7,5 kg × 14
Set 3: 7,5 kg × 14
Set 4: 7,5 kg × 14

Hammer Curl (Dumbbell)
Set 1: 10 kg × 8
Set 2: 10 kg × 7

high cable bicep curl
Set 1: 12,5 kg × 10
Set 2: 12,5 kg × 10

Leg Extension (Machine)
Set 1: 82 kg × 10
Set 2: 82 kg × 10
Set 3: 82 kg × 10

Mijn eetlust komt weer terug🥳 Mijn conditie is nog niet top, maar verder voel ik mij prima!

Mentaal gaat het gelukkig ook goed. Ik ben echt door een hel gegaan, maar ik heb de juiste stappen gezet in het proces en ik voel nu zo ongelooflijk veel rust.

Ik weet nu ook dat ik niet naar hem terug zou willen, zonder twijfel. Er is toch een hele last van mijn schouder gevallen en ik weet dat ik een betere man verdien.

Voor er weer geklaagd wordt over gtst taferelen (ik vind dat ook een vreselijk serie😂) hou ik het hierbij🤫

Oooww en ik mag een assessment maken voor een baan tot recruiter dus ik ben blij!!

Je was toch een tijd geleden bezig met het opzetten van een eigen bedrijf?

Terug
Naar boven