- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gelukkig wel zeg!Fijn dat de eetlust terug is.
Niet van de fiets gewaaid?
Hoop voor jou dat je geen wind tegen had 🤣Training! Inmiddels is ook mijn eetlust terug thank god! Nu moet ik er eigenlijk opletten dat ik niet teveel in vet aan ga komen. Ben wel blij met mijn vetpercentage nu😅
Vanmorgen ook alweer bijna 70 kg. Alsnog ca 8 kg minder dan december🤭
Evening Workout
vrijdag 18 feb. 2022, 13:03
Bench Press (Barbell)
Set 1: 40 kg × 10
Set 2: 50 kg × 5 @ 6.5
Set 3: 60 kg × 3 @ 9
Set 4: 50 kg × 8 @ 7.5
Set 5: 50 kg × 8 @ 8.5
Her en der wat reps erbij!
legpress 45 graden
Set 1: 135 kg × 10
Set 2: 135 kg × 10
Set 3: 135 kg × 10 @ 8.5
Romanian Deadlift (Dumbbell)
Set 1: 44 kg × 15
Set 2: 44 kg × 15
Set 3: 44 kg × 13 @ 9.0
Per 2 dbs
Overhead Press (Dumbbell)
Set 1: 28 kg × 10
Set 2: 28 kg × 10
Set 3: 28 kg × 10 @ 9.0
Per 2 dbs
SUPERSET
Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 12 kg × 20
Set 2: 12 kg × 20
Set 3: 12 kg × 20
rear delt flys seated
Set 1: 12 kg × 20
Set 2: 16 kg × 18
Set 3: 20 kg × 12
Per 2 dbs
Leg Extension (Machine)
Set 1: 82 kg × 12
Set 2: 82 kg × 12
Set 3: 82 kg × 13 @10
Glute Ham Raise
Set 1: 14 reps
Set 2: 14 reps
Daarna naar huis gefietst en was compleet verzopen 😂
www.emmen112.nl
Misschien chin ups beter?Treen😎
Ik ga stoppen met pullups. Het vergt teveel van mijn al instabiele schouder. Ik had even gefilmd, maar dit is echt vragen om blessures.
Lat Pulldown - Wide Grip (Cable)
Set 1: 47 kg × 10
Set 2: 47 kg × 10
Set 3: 47 kg × 10
Pull Up
Set 1: 3 reps @ 9.0
Note: Slow excentrisch / bw nuchter 70 kg
one arm db row
Set 1: 24 kg × 10
Set 2: 24 kg × 8
Set 3: 24 kg × 8
Seated Row (Cable)
Set 1: 47 kg × 12
Set 2: 47 kg × 13
Set 3: 47 kg × 11
cross body db curl
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 20 kg × 20
Set 3: 20 kg × 20
one arm cable curl
Set 1: 12,5 kg × 15
Set 2: 12,5 kg × 15
Set 3: 12,5 kg × 13
Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 10 kg × 12
Set 2: 10 kg × 12
Set 3: 10 kg × 10
Set 4: 7,5 kg × 15 @ 10.0
Note: Vbar
high cable bicep curl
Set 1: 12,5 kg × 10
Set 2: 12,5 kg × 10
er zijn idd veel varianten ook in Grip, wide, Medium, Small reversed, hammer enzz ik zelf vindt het fijn om te variërenIk ga stoppen met pullups. Het vergt teveel van mijn al instabiele schouder. Ik had even gefilmd, maar dit is echt vragen om blessures.
Klopt, maar dat maakt het helaas niet veel anders voor mijn schouder🥺er zijn idd veel varianten ook in Grip, wide, Medium, Small reversed, hammer enzz ik zelf vindt het fijn om te variëren
ik probeer mee te denken, met pull (bar) trek je het gewicht van onderen je BW dus.Klopt, maar dat maakt het helaas niet veel anders voor mijn schouder🥺
Misschien dat ik met elastieken mijn schouder meer onder controle kan houden.

Als het echt niet goed voelt, moet je iets anders doen. Eerst rotator cuffs versterken of zo?Ik ga stoppen met pullups. Het vergt teveel van mijn al instabiele schouder. Ik had even gefilmd, maar dit is echt vragen om blessures.
Nee het doet ook geen pijn, maar omdat mijn schouder kapot is trek ik volledig scheef en ik ben wel bang dat dat een blessure kan veroorzaken (een pijnlijke).ik probeer mee te denken, met pull (bar) trek je het gewicht van onderen je BW dus.
met pulldowns met cable van boven, maakt dat nog verschil voor je schouder?
fysio heb je ook al gehad?![]()
Nou het veroorzaakt geen pijn, maar ik weet dat mijn schouder instabiel is. Vermoedelijk net als rechts door een labrumscheur. Enige oplossing is in dat geval weer onder het mesAls het echt niet goed voelt, moet je iets anders doen. Eerst rotator cuffs versterken of zo?

Hoe krijg je dat? Arm uit de kom of ernstige val gehad?Een labrumscheur heb ik ook gehad afgelopen jaar. Ellendigste blessure tot nu toe.
Ja absoluut!!Oei, klinkt niet best. En heeft dat geholpen rechts?
Ja heel vervelend. In mijn geval niet per se pijnlijk, maar het belemmert het trainen enorm! Wel ervaar ik een constante spanning rondom mijn schouder (zeurderig gevoel) en het gevoel dat mijn schouder niet op de juiste plek zit.Een labrumscheur heb ik ook gehad afgelopen jaar. Ellendigste blessure tot nu toe.
Mijn fysio denkt dat mijn banden te laks zijn. Dit in combinatie met boksen eerder heeft waarschijnlijk wat schade aangebracht.Hoe krijg je dat? Arm uit de kom of ernstige val gehad?

Dit moet je echt doorzetten, ik snap niet waarom er nog zoveel vrouwen afhankelijk zijn van hun partner heden ten dage.Ik blijf verder mijn plan volgen, namelijk (financieel) onafhankelijk zijn. Ik ga op de korte termijn ook rijlessen volgen zodat ik ook qua werk meer opties heb. Daar loop ik zo vaak op vast.
Ja er is toch onlyfans, geen excuses meer.Dit moet je echt doorzetten, ik snap niet waarom er nog zoveel vrouwen afhankelijk zijn van hun partner heden ten dage.
Haha ik snap hoe dat overkomt😂Ik moet me er misschien niet mee bemoeien, maar je ex klinkt als een jaloerse b*ch. Hij heeft nul gevoelens voor je, maar als hij hoort dat je met iemand aan het daten bent gaat hij je plotseling terugclaimen, want dat was de bedoeling niet.
Goed nieuws over sollicitaties... een luxe positie met 2 opties![]()
Ik heb 10 jaar ruim meer verdient dan mijn partner, dat was ook prima. Ook toen deden we alles 50/50. Toen hij zijn eigen onderneming had verdiende hij in zijn 1tje meer dan wat wij eerder samen hadden dus toen hebben we besloten dat ik ging studeren (om ook meer kans te hebben op een leukere betere baan) en daarnaast als zzp-er bij ging klussen. Uiteindelijk heb ik ook de zorg op mij genomen wat betreft de kids.Dit moet je echt doorzetten, ik snap niet waarom er nog zoveel vrouwen afhankelijk zijn van hun partner heden ten dage.