XXL Nutrition

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

:driving: :bierbang: :wl:

Congratzzz en welcome back :) Heerlijk geen weegschaal nodig jwz haha we zitten in de winter in de bulkmodus

Sterk wel! Ben benieuwd hoe die side raises eruit zien.

• Topic Starter Topic Starter
Popping ? En bij wie heb jij rijlessen gehad?
Haha nee, qua afstand scheelt het weinig. Ronhaans😎

Ik heb bij JaquelineVisser rijlessen gehad. Thank god in 1 x geslaagd🥳

Jij nog steeds bij flex?
:driving: :bierbang: :wl:

Congratzzz en welcome back :) Heerlijk geen weegschaal nodig jwz haha we zitten in de winter in de bulkmodus
Haha dat is waar. Niemand die ons ziet😝 Gewoon wijde kleding aan en it's all good.
Sterk wel! Ben benieuwd hoe die side raises eruit zien.
Thanks! Side raises doe ik met 6 (max 8) kg. Ik log het in strong gezamenlijk (tenzij het met 1 arm is).

Welkom terug! Hoe ziet je voeding er globaal uit nu je low carb gaat? Gewoon uit interesse hoor. Ik zal je als collega diëtist niet lastigvallen met ongevraagd advies. :p

Hey, look who's back? :D
Een beetje tegen de trend in dat een hoop mensen die een lopend logje hadden ermee gekapt zijn :(
Succes weer!

dat is zeeeer economisch in deze tijd... en bijzonder voor een vrouw :emo:
🤣🤣

Nou ik maak het stukje dat vrouwen niet in kunnen parkeren wel helemaal waar😇
Aah I see. Vond ze al erg indrukwekkend toen ik 12kg las.

Nog steeds sterker dan de vloed aan ectos die de gym waar ik train opeens overlopen.
Haha wat betreft de side raises gaat er qua uitvoering ook nog wel veel mis. Ik doe ze bewust altijd wat hoger in de repranges.
Welkom terug! Hoe ziet je voeding er globaal uit nu je low carb gaat? Gewoon uit interesse hoor. Ik zal je als collega diëtist niet lastigvallen met ongevraagd advies. :p
👋
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik gewoon ben begonnen zonder plan. Iets wat ik normaal niet zou doen, maar als de knop om is dan wil ik direct starten.

Globaal ziet een dag er als volgt uit.
M1
3 eieren (gekookt of gebakken) + avocado
+ 150-200 g fruit (ananas, aardbeien, appel, kiwi)
M2
2 x volk knackebrod met homemade tonijnsalade of een groentewrap met hummus/kip
M3
Wheyshake met pindakaas
M4
(Diner)
Gado Gado zonder rijst, Tom Kha kai, Soto Ayam, Tomatensoep met homemade gehaktballetjes, Rode curry met kippendijen en zero carb noodles, Pindasoep, Pokebowl zonder rijst, Chilli con carne zonder rijst, Pasta met pesto obv courgette en wortel met kip etc.
M5
Kwark met zoetstof en noten/pittenmix of Wheyshake met cashewnoten

Ik heb wel een voorbeeld dag ingevoerd. Ik kom op maximaal 100 g koolhydraten uit met dit schema en boven de 1750 calorieën (waarvan 145 g eiwitten).

Hey, look who's back? :D
Een beetje tegen de trend in dat een hoop mensen die een lopend logje hadden ermee gekapt zijn :(
Succes weer!
Beetje recalcitrant zijn is niks mis mee😁

Ty!!

Nog wel iets van abs zichtbaar gelukkig. Ben wel wat bijgekomen de laatste maand.

4,75 mm heup
11,5 mm upper-ab
17,5 mm bovenbeen

74 KG
Taille 71
Glutes 98
Been 61
Buik 85

Screenshot_20221206-092058_Collage Maker - GridArt.jpg

Haha nee, qua afstand scheelt het weinig. Ronhaans😎

Ik heb bij JaquelineVisser rijlessen gehad. Thank god in 1 x geslaagd🥳

Jij nog steeds bij flex?

Haha dat is waar. Niemand die ons ziet😝 Gewoon wijde kleding aan en it's all good.

Thanks! Side raises doe ik met 6 (max 8) kg. Ik log het in strong gezamenlijk (tenzij het met 1 arm is).
Ik betaal nog wel bij flex maar trainen staat op een laag pitje 😂 heb vaker van die periodes.

She's back! :thumb:
Buik ziet er nog best droog uit...

Heb je ook een foto van je glutes? Ik vraag dit voor de rest van DBB

Zolang je delts groeien is 't goed toch!
Zeker!!
Ik betaal nog wel bij flex maar trainen staat op een laag pitje 😂 heb vaker van die periodes.
Zonde man.. ga eens weer trainen JIJ!😛
She's back! :thumb:
Buik ziet er nog best droog uit...
Yesss!
Heb je ook een foto van je glutes? Ik vraag dit voor de rest van DBB
Haha.. ik wil best een keer een glutefoto posten als ik daar eens goede gains maak😝

Training van gisteren

Morning Workout
dinsdag 6 dec. 2022, 10:39

bootybuilder
Set 1: 40 kg × 12
Set 2: 60 kg × 11
Set 3: 80 kg × 8 @ 9.0
Set 4: 40 kg × 19 @ 10.0

smith squat (gewicht in schijven) / feet forward
(Constant tension)
Set 1: 30 kg × 12
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 50 kg × 8
Set 4: 50 kg × 8

hipabduction
Set 1: 75 kg × 20
Set 2: 85 kg × 20
Set 3: 95 kg × 20
Set 4: 75 kg × 10 [Drop Set]
Veel lichter dan in mijn vorige gym.. volgende training even iets zwaarder

Leg Extension (Machine)
Set 1: 95 kg × 12
Set 2: 95 kg × 13
Set 3: 95 kg × 13

Pull Up (Band)
Smalle groene elastiek
Set 1: 8 reps @7.5
Set 2: 8 reps
Set 3: 6 reps @9.5
Ging beter dan verwacht!! Eerste 8 waren echt easy. Reps droppen wel altijd snel bij de sets daarna.

Lat Pulldown (Cable)
Set 1: 57 kg × 8
Set 2: 57 kg × 8
Set 3: 57 kg × 8 @9

Smithsquat heb ik voor het eerst in jaren weer gedaan (ik squat überhaupt nooit meer wegens blessure gevoeligheid). De focus ligt qua trainen ook vooral op de glutes en minder op mijn quads. Die zijn in verhouding altijd al meer aanwezig. Niet dat daar niet meer bij mag (graag zelfs!), maar omdat mijn quads dominant zijn vind ik 1 squatvariant wel voldoende per training (dus bulg. Splitsquat, legpress of lunges etc.).

Mijn energie is nog niet terug, maar ik ben blij dat ik weer naar de sportschool kan🙏

Ik heb gisteren even weer alles gemeten. Ik ga het pas a.s. zondag noteren en bekijk het dan per week, maar ik kan wel al zeggen dat er zeker wat af is gegaan (zowel in gewicht als centimeters).

Nu is dit met het eten van minder koolhydraten sowieso aan de orde de eerste dagen, dus het is even afwachten hoe de trent zich vervolgt.

Gisteren zat ik wat lager in carbs (ca 70 g) en hoger in vetten, maar dat is ook helemaal prima. Bij voorkeur zit ik wel tegen de 100 g. Ik vrees dat ik het anders heel erg aan mijn energielevel ga merken (alhoewel ik dat sowieso al snel heb in een cut).

Tot dusver ben ik overigens erg positief! Ik heb eerder lowcarb gegeten, maar dit ging ik cyclen (dat werkt voor mij persoonlijk dus niet). Op deze manier heb ik het niet eerder gedaan dus wat dat betreft is het nog experimenteel.

Wat ik nu heel fijn vind is dat ik geen honger heb, ik kan eten zodra ik daar behoefte aan heb en het smaakt allemaal erg goed! Om een idee te geven heb ik het dagmenu van vandaag ingevoerd (globaal, want ik weeg bijna niets af).

De lowcarbcake bestaat uit skyr, amandelmeel, kokosolie, whey, eieren en honing (50 g op een hele cake) en blauwe bessen. Echt waanzinnig lekker ook nog🤩 Ik heb de cake in porties ingevroren.

Screenshot_20221209-091409_Samsung Internet.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven