- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Camelus hij doet het nogsteeds![]()
![]()
Congratzzz en welcome backHeerlijk geen weegschaal nodig jwz haha
Haha nee, qua afstand scheelt het weinig. Ronhaans😎
Haha dat is waar. Niemand die ons ziet😝 Gewoon wijde kleding aan en it's all good.![]()
![]()
Congratzzz en welcome backHeerlijk geen weegschaal nodig jwz haha we zitten in de winter in de bulkmodus
Thanks! Side raises doe ik met 6 (max 8) kg. Ik log het in strong gezamenlijk (tenzij het met 1 arm is).Sterk wel! Ben benieuwd hoe die side raises eruit zien.
dat is zeeeer economisch in deze tijd... en bijzonder voor een vrouw
Thanks! Side raises doe ik met 6 (max 8) kg. Ik log het in strong gezamenlijk (tenzij het met 1 arm is).
🤣🤣dat is zeeeer economisch in deze tijd... en bijzonder voor een vrouw![]()
Haha wat betreft de side raises gaat er qua uitvoering ook nog wel veel mis. Ik doe ze bewust altijd wat hoger in de repranges.Aah I see. Vond ze al erg indrukwekkend toen ik 12kg las.
Nog steeds sterker dan de vloed aan ectos die de gym waar ik train opeens overlopen.
👋Welkom terug! Hoe ziet je voeding er globaal uit nu je low carb gaat? Gewoon uit interesse hoor. Ik zal je als collega diëtist niet lastigvallen met ongevraagd advies.![]()
Beetje recalcitrant zijn is niks mis mee😁Hey, look who's back?
Een beetje tegen de trend in dat een hoop mensen die een lopend logje hadden ermee gekapt zijn
Succes weer!
Zolang je delts groeien is 't goed toch!Haha wat betreft de side raises gaat er qua uitvoering ook nog wel veel mis. Ik doe ze bewust altijd wat hoger in de repranges.
I like de make up.
Ik betaal nog wel bij flex maar trainen staat op een laag pitje 😂 heb vaker van die periodes.Haha nee, qua afstand scheelt het weinig. Ronhaans😎
Ik heb bij JaquelineVisser rijlessen gehad. Thank god in 1 x geslaagd🥳
Jij nog steeds bij flex?
Haha dat is waar. Niemand die ons ziet😝 Gewoon wijde kleding aan en it's all good.
Thanks! Side raises doe ik met 6 (max 8) kg. Ik log het in strong gezamenlijk (tenzij het met 1 arm is).
Zeker!!
Zonde man.. ga eens weer trainen JIJ!😛Ik betaal nog wel bij flex maar trainen staat op een laag pitje 😂 heb vaker van die periodes.
Yesss!
Haha.. ik wil best een keer een glutefoto posten als ik daar eens goede gains maak😝Heb je ook een foto van je glutes? Ik vraag dit voor de rest van DBB
Ja ik denk dat ik januari weer ga beginnen 🤞Zeker!!
Zonde man.. ga eens weer trainen JIJ!😛
Yesss!
Haha.. ik wil best een keer een glutefoto posten als ik daar eens goede gains maak😝
Goedzo👌👌