MuscleMeat

SP's fotolog!

knievet ... weet iets geleerd .. :o

Verschil is op die instagram foto wel super zeg :thumbs:

Haha vrouwending ofso :P

Iig thanks :D

nee hoor, ik had nog never nooit van knievet gehoord!
ik denk dan eerder aan die enorme enorme gebouwen wiens bovenbenen tot over het onderbeen heenhangt, waar de knie een enorme deuk is, die onder het hangschort en de overige rollen buikvet gezocht moet worden.

• Topic Starter Topic Starter
nee hoor, ik had nog never nooit van knievet gehoord!
ik denk dan eerder aan die enorme enorme gebouwen wiens bovenbenen tot over het onderbeen heenhangt, waar de knie een enorme deuk is, die onder het hangschort en de overige rollen buikvet gezocht moet worden.

haha nee dat bedoelde ik niet.. meeste vrouwen zoeken altijd wel iets om over te zeuren:P Als er nou een degelijke kuit onder zat dan boeide me dat eigenlijk ook helemaal niets :P

Ik heb het idee dat ik weer wat droger ben dus ff weer foto's gemaakt. Verschil in benen is niet echt duidelijk, maar dat zal wel wat langer duren :P

Ik heb trouwens mn zinnen gezet op de flexcup (of enercup) van 2015 dus ik wil aankomend jaar flink knallen!! Er is nog genoeg werk aan de winkel, maar ik neem er daarom ook ruim de tijd voor :) Ik ga dit jaar iig als bezoeker naar de enercup (is maar 35 km hier vandaan).

foto van vanmorgen
streetspirit.jpg

fotocollage voor het trainen aan van gisteren lol
streetspirit.jpg

wow je gaat hard nu!
die abs, nihihice.
Gaaf dat je besloten hebt volgend jaar mee te willen doen: mooie tijd om goed voor te bereiden, zet 'm op!

wow je gaat hard nu!
die abs, nihihice.
Gaaf dat je besloten hebt volgend jaar mee te willen doen: mooie tijd om goed voor te bereiden, zet 'm op!

Thanks!! :)

Ben alleen benieuwd of iets meer dan 3 weken genoeg is die laatste buikvetjes te verliezen (voornamelijk wat onder de navel zit). Aan de andere kant wil ik ook gewoon niet nog langer dan 3 weken honger hebben, dus over 3 weken en 2 dagen zit mijn zomercut erop! Daarna is het doel mijn vet% te onderhouden en na de zomer weer lekker bouwen. Daar heb ik nu al zin in haha, daarom van de zomer maar van die abs genieten zoalng dat nog kan :P

nice abs
arm komt ook erg goed uit op de 2e foto links

Wowie.. zeker nice abs!! en armen gaan ook lekker.
Na de cut lekker massa bouwen he!

Die abs!

thanks allemaal en massa bouwen komt wel na de zomer ;) Tenminste, ik ben natuurlijk altijd nog zwaar aan het trainen en momenteel zit ik nog steeds aan de 2000 kcal dus ook nu sta ik niet helemaal stil :)

mooie foto´s. Erg droog sta je al, wel iets lager dan de 21% die bij je stats staat of niet?

Ben jaloers op je abs, had ik maar zo´n sickpack :(

mooie foto´s. Erg droog sta je al, wel iets lager dan de 21% die bij je stats staat of niet?

Ben jaloers op je abs, had ik maar zo´n sickpack :(
Dankje meaantje:D
Mn bovenlijf wordt al flink droog, maar daaronder valt t tegen hoor :) Dat zal wel wat langer duren.

Ik stond 3 weken terug (begin van mn cut) op 21,9. Ik hoop nu op 19% te staan (einddoel is 16%), maar ik heb geen idee of dat wel realistisch is.

Zo weer 2 vergelijkingsfoto's. Vind ik nogal leuk sinds ik de fotocollage app heb ontdekt :D

Ik was altijd van mening dat ik nooit een fitnesslichaam kon hebben (omdat mn lijf al verpest was) en het feit dat ik dat dacht zorgde er alleen al voor dat ik dat ook niet ging bereiken. Dit jaar is er echt een knop om gegaan en ik zie ook duidelijk resultaat. Ik heb daardoor wel veel dingen overboord moeten gooien, want na 1000 afval pogingen (wat uiteindelijk ook was gelukt) was ik als de dood om aan te komen. Toch heb ik het gedaan en met resultaat :)

Ik ben er nog lang niet, maar ik zie over een jaar wel weer hoe ik ervoor sta ;) Ik wil iig graag heel wat kilo's aan spiermassa erbij dus daar gaat de focus na de zomer op liggen.

Foto van instagram
streetspirit.jpg

vergelijkinsfoto van maart tot nu (gewicht weet ik niet meer precies, maar nu sowieso een kilo zwaarder dan maart maar ook iets droger). Het is crappy licht hier beneden, maar hopelijk duidelijk genoeg
streetspirit.jpg

squats doen hun werk! :D

ook zijn je "love handles" weg!

gjdm

squats doen hun werk! :D

ook zijn je "love handles" weg!

gjdm
thnx meaantje :) Ja eindelijk gaan die lovehandles weg! Dat vond ik nog het ergst lol :P

Helpt ook wel dat ik 2 x per week de benen train (met 1 dag extra focus op de achterkant).

Ziet er goed uit!

Wow en dat in 3/4 maanden! Lovehandles kunnen dus toch verdwijnen :P

Thanks!

ja 3 maanden kunnen heel veel verschil maken :) In feite bestaat er geen "hardnekkig" vet. Je lijf heeft een bepaalde vetverdeling en waar het meeste vet zit daar duurt het het langst om "droog" te worden. Daarnaast zijn er mensen die bijvoorbeeld totaal geen vet op de benen kunnen krijgen, maar wel een flink dikke buik kunnen hebben. Dit is allemaal genetisch.

Het mooie is dat als je maar droog genoeg word alles kan verdwijnen :)

Foto van vandaag (van mn IG), ik ben precies halverwege! Ik heb nog steeds honger voor elke maaltijd, maar ik heb geen behoefte om te junken of wat dan ook. Dat is het mooie van IIFYM!

Afgelopen 2 dagen dus nog gewoon mac flurry gegeten en man wat heb ik daar van genoten haha. En ja, allemaal binnen mn macro's. Voor de rest eet ik eigenlijk heel clean, want ik wil me wel lekker fit blijven voelen. Ik doe dus niet aan treats, cheats en spul. Gewoon elke dag dezelfde macro's, zo weet ik elke dag waar ik aan toe ben. Ik doe dus ook niet moeilijk over waar, wanneer en wat ik eet. Ik ben wat dat betreft mega relaxed aan het cutten ;) (afgezien van de honger, maar het is te doen)

streetspirit.jpg

3 weekjes verschil? Zal een hoop vocht zijn, maar je cut wel goed zo te zien

Terug
Naar boven