Djildjamesh
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
knievet ... weet iets geleerd ..
Verschil is op die instagram foto wel super zeg![]()

nee hoor, ik had nog never nooit van knievet gehoord!
ik denk dan eerder aan die enorme enorme gebouwen wiens bovenbenen tot over het onderbeen heenhangt, waar de knie een enorme deuk is, die onder het hangschort en de overige rollen buikvet gezocht moet worden.
Als er nou een degelijke kuit onder zat dan boeide me dat eigenlijk ook helemaal niets 

Ik ga dit jaar iig als bezoeker naar de enercup (is maar 35 km hier vandaan).wow je gaat hard nu!
die abs, nihihice.
Gaaf dat je besloten hebt volgend jaar mee te willen doen: mooie tijd om goed voor te bereiden, zet 'm op!

Dankje meaantjemooie foto´s. Erg droog sta je al, wel iets lager dan de 21% die bij je stats staat of niet?
Ben jaloers op je abs, had ik maar zo´n sickpack![]()

Dat zal wel wat langer duren.
Ik wil iig graag heel wat kilo's aan spiermassa erbij dus daar gaat de focus na de zomer op liggen.thnx meaantjesquats doen hun werk!
ook zijn je "love handles" weg!
gjdm
Ja eindelijk gaan die lovehandles weg! Dat vond ik nog het ergst lol
In feite bestaat er geen "hardnekkig" vet. Je lijf heeft een bepaalde vetverdeling en waar het meeste vet zit daar duurt het het langst om "droog" te worden. Daarnaast zijn er mensen die bijvoorbeeld totaal geen vet op de benen kunnen krijgen, maar wel een flink dikke buik kunnen hebben. Dit is allemaal genetisch.
(afgezien van de honger, maar het is te doen)