AndroidHealthClinic

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
3 weekjes verschil? Zal een hoop vocht zijn, maar je cut wel goed zo te zien

Lijkt me geen vocht:p 3 mm op de buik in huidplooi naar beneden en 5 ons in gewicht. Ik eet ook heel veel zout en koolhydraten dus dat vochtverlies bewaar ik voor de laatste week (als experiment;)).

Lijkt me geen vocht:p 3 mm op de buik in huidplooi naar beneden en 5 ons in gewicht. Ik eet ook heel veel zout en koolhydraten dus dat vochtverlies bewaar ik voor de laatste week (als experiment;)).

Begin van cut verlies je altijd snel redelijk wat vocht. In 3 weken verlies je niet zoveel vet, maar door het vocht dat je in het begin verliest lijk je meteen een stuk droger. Als je dan weer je kcal wat omhoog gooit, zit dat vocht er vrij snel weer aan

Ja normaal gesproken is dat zo als mensen paar kg verliezen, maar ik hou nu juist vocht vast (tijd van de maand). Ik ken mn lijf erg goed, dus ik weet precies wanneer het vocht of vet is;)

Het verlies van vocht komt meestal door het depleten van de glycogeenvoorraden en dat is niet wat ik doe. Mn carbs zijn zo'n 50 g naar beneden. Ik zit momenteel op 200-220 g kh.

Hmm oké. Dan gaat het vet verliezen lekker snel bij jou :D

Ik heb mn cardio opgevoerd van niks naar 3 x 45 min nu en kt van 4 naar 5 x. Ik heb er bewust voor gekozen niet teveel te snijden in mn voeding. Stiekem hoop ik erop dat il nog wat massa en kracht win ondanks mn cut.
Maar vanavond heb ik weer een nieuwe meting! We zullen zien of de spiegel geen geintjes uit haalt haha.

Ik heb het idee dat ik weer wat droger ben dus ff weer foto's gemaakt. Verschil in benen is niet echt duidelijk, maar dat zal wel wat langer duren :P

Ik heb trouwens mn zinnen gezet op de flexcup (of enercup) van 2015 dus ik wil aankomend jaar flink knallen!! Er is nog genoeg werk aan de winkel, maar ik neem er daarom ook ruim de tijd voor :) Ik ga dit jaar iig als bezoeker naar de enercup (is maar 35 km hier vandaan).

foto van vanmorgen
streetspirit.jpg

fotocollage voor het trainen aan van gisteren lol
streetspirit.jpg
Jij kan dit jaar al meedoen.

Jij kan dit jaar al meedoen.

haha is lief van je, maar ik wil eerst nog lekker bouwen (rondere schouders kweken, vollere kuiten en vooral dikkere gluten;)). Ik kijk wel waar ik volgend jaar op uit kom:)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

vet nu 19,9%. De weegschaal houd me niet voor de gek;)

Je gaat echt heel hard! Knap hoor!

haha is lief van je, maar ik wil eerst nog lekker bouwen (rondere schouders kweken, vollere kuiten en vooral dikkere gluten;)). Ik kijk wel waar ik volgend jaar op uit kom:)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

vet nu 19,9%. De weegschaal houd me niet voor de gek;)
Doe je je vetmeting met een weegschaal?

Doe je je vetmeting met een weegschaal?

4 punts (huidplooi), de weegschaal is compleet onbetrouwbaar :P Op zo'n tanita kwam ik de laatste x op 29 uit O.O

Lol ik zie net dat pas dat ik daar weegschaal heb neergezet, maar ik bedoel de spiegel!!!

Nice hoor je vet%!
Bij mij geeft de weegschaal ook 25-28% aan. Al heb ik geen idee hoeveel het echt is. Heb het nooit gemeten.

Tanita weegschaal is net zo accuraat als een willekeurig persoon een random getal tussen de 10 en 50 laten kiezen en dat als je vp beschouwen

Zo weer een collage foto van instagram

Nog maar 16 dagen en dan zit het erop! Voor deze en aankomende week heb ik de kcal verlaagd naar 1850 (zelfde macro's) en vandaag ben ik gestart met carbbackloading. Niet zoals het oorspronkelijk is bedoeld, maar met een eigen twist. In feite plan ik gewoon zoveel mogelijk koolhydraten na het trainen. Ik at overdag nu vaak teveel carbs en dan was er te weinig over voor na het trainen (ik train sowieso 3 avonden). Morgen is voor mij een rustdag dus dan plan ik liever zoveel mogelijk koolhydraten in de middag, want dan ben ik het meest actief.

Ik heb vanmorgen geskate op een lowcarb-highprotein shake en mn conditie leek wel 20 x slechter! Mijn eerste plan om te gaan carbcyclen is van de baan, maar dit leek mij een goede manier om toch net dat extra zetje te geven de laatste weken.

Het oorspronkelijke carbbackloading is veel extremer. Je eet zo goed als geen carbs voor het trainen (trainen doe je ook pas later in de middag of in de avond) en vervolgens ga je eten als een malle (dus koek, chips, patat, pizza etc. als het maar hoog glycemisch is).

Ik hou sowieso niet van extreem junken en zie het nut daar ook niet van in. Wat ik wel doe is een shake nemen met snelle suikers (rijstmelk van provamel), whey en vervolgens ovenpatat (ook hoog glycemisch). Die doe ik al heeeeel lang dus niets nieuws hoor ;)

Mijn shakie is niet alleen lekker, maar ook nog is effectief. Het is vetvrij, bevat enkel natuurlijke snelle suikers (weinig fructose), snel opneembare aminozuren en bcaa's. In de cacao zitten veel anti-oxidanten en magnesium. Ideaal voor na het trainen dus ;) Lijkt wel een reclame post haha, maar het heeft nogal lang geduurd voordat ik een shake had waar ik helemaal happy mee was (melk verdraag ik niet en vind ik bovendien echt niet lekker.. dan heb je nog al die smaakjes shakes vol met kunstmatige rommel!). Nu met dat carbbackloading heb ik mn shake aangepast. De provamel heb ik vervangen voor de kokosmelk van alpro (veeel minder suikers) en omdat die van provamel veel zoeter is heb ik dit aangevuld met 6 druppels stevia. Het is een stuk minder lekker, maar het vult wel meer! Dit komt waarschijnlijk door de verdikkingsmiddelen die in die van alpro zit (guarpitmeel etc)

Goed, mn foto's van vandaag en gisteren >> op naar de 16%! (het is misschien niet haalbaar, maar ik hou het gewoon als doel aan.. met 17-18% ben ik ook happy hoor ;)).

Mijn buik-huidplooi meet nu 6-7 mm!! Dit was 10-11 dus erg happy mee!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog 12 dagen te gaan. Ben er klaar mee! Zooooo veel zin om weer te eten wanneer ik zin/honger heb!!

IMG_20140618_130112.jpg

Je bent er bijna, nog ff volhouden en jezelf dan belonen met een goede refeed :D

Nice hoor SP! Nog even volhouden, heel knap!

Mooie vooruitgang als je kijkt naar je eerste posts , goed bezig !

goed bezig, en mooie vooruitgang!

success verder!

Terug
Naar boven