MuscleMeat

SP's fotolog!

Schouders, ik houd ervannnn! :heart:

Nette wheels

• Topic Starter Topic Starter
thnx:)

Nu 14.7% volgens de laatate meting. Ik begin eindelijk lijnen te zien in de benen, maar moet wel ff aanspannen en goed licht hebben. Ze zijn nog behoorlijk fluffy:p

Mn schouders vind ik wat schriel:( Helemaal in de ochtend zonder pomp. Hoop dat ik nog iets voller kan krijgen, daar ga ik voor iig!

IMG_20150626_104604.jpg

IMG_20150626_104839.jpg

IMG_20150626_110256.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkere wheels hoor :thumb: Jammer van die laarzen :p

Vind je schouders er juist wel goed uitzien. Traps ook

Haha dat zn mn sloffen XD Ochtendspul:p

Iig thanks peeps

Ziet er goed uit, niet zo mopperen op jezelf ;)
I do approve :heart:

30 graden buiten, maar wel uggs aan :o
Schouder oogt op laatste foto goed hoor, niks schriel aan.

Mooi toch! Maar niks mis met kritisch blijven.

Ik weet niet waar jij woont maar hier was t 15 graden in de ochtend. Ga er niet meer naar buiten hoor haha.

Ik zie nog steeds een botje en deukje aan de bovenkant. Minimaal, maar hoop dat dat 100% weg is.

schouder ziet er zeker niet mis uit op die 3e foto

en uggs in de zomer inderdaad... :p

Vandaag gemeten op 13.4%. Geloof er nix van!!:p Oké, bovenrug, armen en zijkant buik zijn indd goed droog aan het worden (bicep 2- tricep 6 buik 5 rug 6).

Benen gaat natuurlijk als laatste eraf aangezien daar en op mn onderrug t meeste vet nog zit. Daarom zegt zo'n meting niets. Zet 4 mensen met 10% vet naast elkaar en je ziet 4 compleet verschillende lichamen.

Toch weer 1.3% eraf (ja en dat met een 4tal junkdagen). Tot dusver gaat het hartstikke mooi:D Nu wel ff tandje erbij, want zo'n uitspatting als vorige week wil ik niet nog een keer.

Ondanks mn onzekerheid toch ff een fullbody shot!

IMG_20150711_210803.jpg

IMG_20150711_175352.jpg

IMG_20150711_175549.jpg

Ugh, dat je onderlichaam als laatst vet gaat verliezen, dat herken ik.. Erg frustrerend is dat. Loop jij op een gegeven moment ook met een ingevallen toetje terwijl je onderlichaam nog duidelijk vet heeft? Oneerlijk!!

Zie ook duidelijk dat je quads eruit beginnen te poppen, hard work pays off!

ziet er goed uit meid ;)

Terug
Naar boven