XXL Nutrition

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
thnx allemaal!!! :D

Ongeduldig als ik ben moest en zou ik vandaag foto's maken (om te kijken of er al verschil te zien is vergeleken met afgelopen zondag). Feitelijk is dit de 5e dag van mn cut haha, maar het begin gaat het snelst he ;)

Ik eet zo rond de 2500 kcal en volgens mijn horloge verbrand ik gemiddeld zo'n 3300 kcal.

Er is nu 7 ons af.

(ik was nu ongeduldig, maar de bedoeling is om elke week een foto vanuit dezelfde hoek te maken)
Cm's
taille 63,5 cm
buik 83,5 cm

streetspirit.jpg
streetspirit.jpg

side
streetspirit.jpg

en nog 1 in ander licht
streetspirit.jpg

Je ziet wel gauw verschil bij jou zeg! 3300 kcals verbranden :O Kan er nog steeds niet bij en ben jaloers :D Je buik wordt al goed plat.

Je ziet wel gauw verschil bij jou zeg! 3300 kcals verbranden :O Kan er nog steeds niet bij en ben jaloers :D Je buik wordt al goed plat.

Hopelijk stagneert dat niet onderweg, ik wil aan t einde ook in minder licht abs zien:D sowieso is mn buik non flext niet zo plat:p Die vetjes onder de navel blijven lang plakken (hardnekkig vet:p).

Veel verbranden betekent alsnog veel honger hebben hehe, maar wel weer fijn dat ik lekker mijn ovenpatat en pannenkoeken kan eten (tenminste, nu nog:D).

Zo weer paar nieuwe pics. Mijn buik was redelijk plat vanmorgen, dus mooi moment voor nieuwe pics :D Ik ga aankomende week ongeveer 30-40 g in koolhydraten minderen (van 270 naar 230) en vetten gaan van 80 naar 75 (totaal ongeveer 2250 kcal). Qua huidplooi sta ik weer gelijk met de 2e meting tijdens de bulk (toen stond ik op 21%) dus je zou kunnen stellen dat er 1% af is. Blijft lastig meten.

Ik hoop over 5 weken ongeveer 3-4 mm omlaag te zijn gegaan per huidplooi.
Meting van vandaag:
bovenbeen 18 mm
zijkant knie 16 mm
buik 10 mm

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 van gisteravond na het hardlopen (spiegel was beetje wazig geworden door de douche :P)

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

Je hebt al een hele mooie buik hoor! en mooie lijnen ook al.
Vind ook je benen heel mooi uitkomen! lekkere quads! :) zou wel willen ruilen!
Je gaat lekker!

Dankje Marina! :)

FF vergelijkingsfoto

foto 1 is van 14-09-2013 (ik ben daarna gaan trainen dus het is mijn officiële "before" foto ;))
Ik was net op vakantie geweest dus ik was iets zwaarder dan normaal (58,3 kg en de maand ervoor was dat 57 kg). Candaag weeg ik 61,5 kg.

Ik kon toen ik begon niet eens tegen een tafel opdrukken:eek:, dus de weg tot het punt waar ik nu ben is echt een mega groot verschil. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar ik ben een stuk gelukkiger met mijzelf en mijn leven :D

Enkele doelen die ik had heb ik inmiddels gehaald; 2 cm erbij op de biceps, 40 kg kunnen bank drukken, minstens 1 chinup kunnen, 60 kg wegen etc. Ik ben helemaal weg van het type fysiek dat je bij de figure dames ziet dus dat word mijn ultieme doel (qua massa iig). Het leek niet haalbaar met mijn smalle bouw, maar ik ben ervan overtuigd dat je ook met een minder brede bouw een heel mooi fysiek kunt opbouwen. Dus daar ga ik voor!!!

Nu eerst nog een paar procentjes omlaag voor de zomer:p:D

Heel verhaal erbij, maar oude foto's roepen oude herinneringen op ;)

streetspirit.jpg

Laatst bewerkt:
Wauw wat een progressie! Knap gedaan!

Netjes! Verschil bij schouders en borst zie je ook goed.

ik zie glutes, ik zie glutes, ik zie glutes <3 nice...

en mooie progressiefoto zeg, ben benieuwd naar je jaarprogressiefoto :D
je armen zijn echt een megaverschil!

Je armen schouders en borst zijn enorm vooruit gegaan evenals je buik en benen!
echt heel goed en super dat verschil!

Thnx allemaal! :)

Goed bezig! Lekker zo doorgaan

thnx allemaal!!! :D

Ongeduldig als ik ben moest en zou ik vandaag foto's maken (om te kijken of er al verschil te zien is vergeleken met afgelopen zondag). Feitelijk is dit de 5e dag van mn cut haha, maar het begin gaat het snelst he ;)

Ik eet zo rond de 2500 kcal en volgens mijn horloge verbrand ik gemiddeld zo'n 3300 kcal.

Er is nu 7 ons af.

(ik was nu ongeduldig, maar de bedoeling is om elke week een foto vanuit dezelfde hoek te maken)
Cm's
taille 63,5 cm
buik 83,5 cm

streetspirit.jpg
streetspirit.jpg

side
streetspirit.jpg

en nog 1 in ander licht
streetspirit.jpg
Borst vooruit, schouders op, uitstrekken. Dan trek jeje buik recht en strak.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Ziet er overigens netjes uit, hoor.

Verschil in schouders zie je echt super goed mooie schouders.

wtf wat een verschil!!
echt nice hoor, vooral die buik en die benen :)
knappe progressie

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Ziet er overigens netjes uit, hoor.
Thanks voor de tip, maar er zit ook gewoon spek op de onderbuik hoor;) Echt helemaal strak krijg ik het niet door te poseren:D

Verschil in schouders zie je echt super goed mooie schouders.

Thanks Yvn!

wtf wat een verschil!!
echt nice hoor, vooral die buik en die benen :)
knappe progressie
Dank:D

Wauw heel mooi verschil zie je! Mijn complimenten :D

Wauw heel mooi verschil zie je! Mijn complimenten :D

beetje laat maar alsnog thanks! :D

Ik had nieuwe pics beloofd dus bij deze. Ik vind het verschil tot dusver nog heeeel klein, maar goed, er gebeurd iig wel wat.

streetspirit.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog 4 weken te gaan en de laatste weken wil ik echt knallen! Mn benen zijn verre van droog en ook mijn onderrug is niet bepaald naar wens. Hopelijk ga ik daar de laatste weken nog wat verschil zien.

De kcal voor deze week gaan omlaag naar 2000 kcal (macro's zijn ongeveer 40/30/30). Het wordt nu wel wat zwaarder, maar ik had nog niet echt het gevoel aan het cutten te zijn. NU wel! :P

Mijn verbruik word met de dag minder (hartslag in rust is vele malen lager) en ook tijdens inspanning is mijn hartslag stukken lager. Het lijkt erop dat mijn conditie enorm vooruit is gegaan! Logisch, want behalve fietsen deed ik helemaal niets :P

Ik maak straks ff een foto van mn quads, dan hebben jullie een idee waar ik over zeur :P

Abs zijn zeker al goed zichtbaar! NIce hoor!

Terug
Naar boven