Fitness Seller

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel leuk dat het populairder wordt. Altijd leuker tegen meer dan wanneer je maar met 2 of 3 in de klasse lift.

Als ik mee zou doen ws ook in de -63. Meestal als ik cut kom ik rond 60kg uit.
Volgens mij is de -72 wel de grootste klasse of heb ik dat mis?
Ja -72 is de grootste klasse en wordt volgens mij alleen maar groter. Net ff op ig gekeken maar waren nog meer die hun 1e wedstrijd in de -72 gaan doen.

Ik was afgelopen zomer op z'n laagst 60.1 (dat was met medium carbs). Voor mijn lengte is dat wel erg weinig :p

Aparte pagina of gewoon mensen die je volgt dat je dat weet.

Je bent idd vrij lang. Gewoon maar zien waar je op uit komt. Als je kracht maar lekker stabiel blijft en je lekker kan knallen op je wedstrijd. Volgens mij staat er niemans zo droog bij als jou. :p

Aparte pagina of gewoon mensen die je volgt dat je dat weet.

Je bent idd vrij lang. Gewoon maar zien waar je op uit komt. Als je kracht maar lekker stabiel blijft en je lekker kan knallen op je wedstrijd. Volgens mij staat er niemans zo droog bij als jou. :p
Ik volg een aantal meiden die mee doen via insta.

Ja was ook mijn idee. Geen stress iig:) Ik schrijf me wel in in de -72 morgen (kan nog gewijzigd worden).

Shape update!

Vandaag 13,4% gemeten dus -2,4% (-2.1 kg) in 13 dagen op gemiddeld 2400 kcal.

Heb besloten om toch in de -72 mee te doen!! Nu terug opbouwen naar +3000 kcal en focussen op kracht (en massa).

IMG_20160415_123810.jpg

Hehe last verkeerd. Toch -72. Top dat je mee gaat doen en benieuwd wat dat meer eten voor je kracht gaat doen.
Mooie Shape nu en zal vast wel wat massa opgeplakt worden.

Laatst bewerkt:
Hehe last verkeerd. Toch -72. Top dat je mee gaat doen en benieuwd wat dat meer eten voor je kracht gaat doen.
Mooie Shape nu en zal vast wel wat massa opgeplakt worden.
Thnx!
Ja dat is wel de bedoeling:) Meer eten is altijd goed haha:D

Mooie shape hoor :thumb:

lookin sharp girl :thumbs:

netjes.

Ik zie dicksin op onderarm :D

Succes met bouwen.

Het grote geheim van alle PL-ers is chocomel heb ik gehoord......

Dank:)

Thnx:)
Dat altijd. Heb je nu ook meer trek sinds pl gerichter trainen?
Uhhh volgens mij niet veel meer, is me iig niet opgevallen. At voor m'n mini cut trouwens wel gewoon op gevoel hehe.

netjes.

Ik zie dicksin op onderarm :D

Succes met bouwen.

Het grote geheim van alle PL-ers is chocomel heb ik gehoord......
Thnx!

Lust helaas geen chocomel, echt smerig haha. Homemade chocolademelk wel dus als dat ook werkt;)

tet*en enzo.

Vet iets omhoog. Vooral blij met m'n iets minder junky snoet:p Wil heel graag cutten, maar vind m'n gezicht niet zo mooi dan. Dilemma:p!!
IMG_20160612_141612.jpg

Zak over je hoofd trekken dan.

Problem solved.

Foto van afgelopen dinsdag voor ik ging trainen. Iets met een goede hoek en goed licht huhu. Denk wel dat m'n biceps zijn gegroeid. Mag ook wel, heb die zwaar verwaarloosd en laatste maand weer echt aandacht gegeven. Nog niet gemeten verder.
1467893000934.jpg

Dubbele post..

Ziet er goed uit!

Vond het al zolang duren voordat er iets kwam. 1 vd weinige goeie logs van vrouwen!

Goeie fysiek.

Betere fysiek dan de meeste mannen hier :D

Mooi fysiek!

Terug
Naar boven