- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow, 2000 kcal cutten. I wish.
Ben je zo actief op een dag?
Ik weet niet wat normaal is, maar vandaag heb ik niet zoveel bijzonder gedaan (bij elkaar 4 km fietsen naar het station, 30 min. wandelen in de pauze + 40 min. skaten). 
Nou jij doet wel heel veel..
ik sport alleen 4 x 45 min KT.. verder nul komma niets...
alles met de auto...

knievet
ik zie een mooie ontluikende quad.
Knieën zijn nooit mooi, althans ik heb nog nooit een paar mooie exemplaren gezien, dat blijven altijd lelijke rotkrengen.
Ik denk dat het maar grote onzin is dat je je onderbeentjes er niet op durft te zetten.
je hebt hartsikke mooie lange benen!
alleen heb ik heeel lelijke onderbenen (combi van oedeem, cellulite en vormloze kuiten). Maarja, kan niet alles hebben he. Het gaat wel de goeie kant op, het voelt allemaal al stukken strakker! Ook dat zijkant knievet is al wat minder gelukkig.Thanks vinnie!
Dat is het nu absoluut niet!

wow dat verschil!!!
en je verwoord het zelf beter dan dat ik het kan: fijn dat je iets hebt gevonden waardoor je je gelukkig voelt, wat goed voor je is, en waarmee je zulke enorme progressie boekt!

Dus lekker doortrainen dan komt het helemaal goed! al is het bij jou al heel mooi!Thanks marinaSuper verschil en jaloers op je kont!
Ik merk zelf ook hoor.. door het afvallen een hangvel kont.. die was bijgetrokken voor de ellende met mijn nek... door alles weer een paar kilo afgevallen en ja.. het hangt allemaal weer veel erger. Dus ik snap dat wel. Ook de boosheid.. van veel gewicht naar te weinig gewicht etc... Ik kan soms nog boos zijn op dat stomme lijf en mezelf.. maar daar schiet je niets mee op. Dus lekker trainen. en inderdaad. Had je je niet geirriteerd aan je lijf dan had je nooit zo een super verslaving in het trainen gevonden he!Dus lekker doortrainen dan komt het helemaal goed! al is het bij jou al heel mooi!

Zelfs mn navel is veranderd! Dat zie ik op de foto die voor het trainen is gemaakt en nu (paar pagina's terug), echt bizar! Bedankt Rambo

Als ik al een perfect figuurtje had dan was ik misschien nooit gaan trainen. Wellicht had ik dan ook niet zo goed voor mijzelf gezorgd. Ik moet eigenlijk van geluk spreken dat ik iets heb gevonden waar ik mij heel gelukkig door ben gaan voelen![]()
Keep up the good work!Dankje fabienne, lief van jePrachtig lichaam! Wees trots op wat je allemaal bereikt hebt!

Een betere motivator dan dit kun je niet hebbenKeep up the good work!
Ik weet wat ik ervoor terug krijg
Ik wist niet dat dat kon, maar het kan indd tochJa, mijn navel is ook zo veranderd, echt bijzonder!
---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Billen gaan hard vooruit zeg.![]()