Fitness Seller

SP's fotolog!

Wow, 2000 kcal cutten. I wish.

Ben je zo actief op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Abs zijn zeker al goed zichtbaar! NIce hoor!

dank je :)

Wow, 2000 kcal cutten. I wish.

Ben je zo actief op een dag?

Volgens mij voelt 2000 voor mij meer als 1000 haha.

Ik ben denk ik niet heel veel actiever dan de meeste forum members hier. Ik doe ongeveer 2-3 x per week een cardio sessie van 30-45 min, ik train 5 x per week (45-90 min.) en daarbij is het 12 km fietsen (heen en terug) naar de sportschool. Oja en ik fiets sowieso 2 x per week weer 12 km naar het centrum voor boodschapjes bij de natuurwinkel :P Ik weet niet wat normaal is, maar vandaag heb ik niet zoveel bijzonder gedaan (bij elkaar 4 km fietsen naar het station, 30 min. wandelen in de pauze + 40 min. skaten).

Op een dag als vandaag kom ik rond de 2800 kcal uit (volgens de hartslagmeter), maar ik denk niet dat dat klopt :P

Nou jij doet wel heel veel..
ik sport alleen 4 x 45 min KT.. verder nul komma niets... :o
alles met de auto...

Nou jij doet wel heel veel..
ik sport alleen 4 x 45 min KT.. verder nul komma niets... :o
alles met de auto...

miss weet ik niet beter, want we hebben geen auto haha

Zo nu ook foto van de benen.. en nee, het is geen toeval dat de onderbenen er niet op staan:eek:

Hopelijk gaat daar ook wat vet verdwijnen.. ook dat knie vet is niet echt nice :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

knievet???
ik zie een mooie ontluikende quad.
Knieën zijn nooit mooi, althans ik heb nog nooit een paar mooie exemplaren gezien, dat blijven altijd lelijke rotkrengen.

Ik denk dat het maar grote onzin is dat je je onderbeentjes er niet op durft te zetten.
je hebt hartsikke mooie lange benen!

knievet???
ik zie een mooie ontluikende quad.
Knieën zijn nooit mooi, althans ik heb nog nooit een paar mooie exemplaren gezien, dat blijven altijd lelijke rotkrengen.

Ik denk dat het maar grote onzin is dat je je onderbeentjes er niet op durft te zetten.
je hebt hartsikke mooie lange benen!

Haha lang zijn ze wel :p alleen heb ik heeel lelijke onderbenen (combi van oedeem, cellulite en vormloze kuiten). Maarja, kan niet alles hebben he. Het gaat wel de goeie kant op, het voelt allemaal al stukken strakker! Ook dat zijkant knievet is al wat minder gelukkig.

Benen gaan goed zo te zien

Je benen zien er goed uit!

Gisteren foto's gepost op instagram. Ik baalde van de week flink van mn lichaam. Zal wel door het cutten komen, want ik ben normaal altijd heel positief ingesteld. Vooral de striae, slap vel, cellulite heb ik soms een beetje moeite mee. Vanuit een goeie hoek ziet het er nog wel goed uit, maar ik had ff een breakdown nadat ik gisteren voor de lol een poseer filmpje had gemaakt. Dan zie je dus dingen die je normaal niet ziet en dan voelt het even alsof je nooit het lijf zal krijgen waar je wel keihard voor werkt.

Ik heb mijzelf echt ff streng toe moeten spreken. Ik ben al zover gekomen. Als kind veel te dik, als puber een eetstoornis, veel te zwaar na de zwangerschap en vervolgens veel te dun!! Voor het eerst ben ik vaker blij dan boos als ik mn lijf zie. Of eigenlijk ben ik nooit boos, wel is geirriteerd zoals afgelopen week.

Toch is het veel belangrijker dat ik door het trainen meer vrede heb gekregen met wie ik ben. Ik heb echt veel meer energie en ook heeft het ervoor gezorgd dat ik veel positiever in het leven sta.

Als ik al een perfect figuurtje had dan was ik misschien nooit gaan trainen. Wellicht had ik dan ook niet zo goed voor mijzelf gezorgd. Ik moet eigenlijk van geluk spreken dat ik iets heb gevonden waar ik mij heel gelukkig door ben gaan voelen :)

Zo, nu genoeg vrouwen praat. Check de pics maar ff (links 69 kg maart 2010/64 kg juli 2010/62 kg mei 2014)
Ik zei veel te zwaar, maar daarmee bedoel ik natuurlijk mijn vet%. Ik was op die linker foto al 6 kg kwijt en in 2012 woog ik nog maar 54 kg.

IMG_20140604_220709.jpg

IMG_20140604_222025.jpg

wow dat verschil!!!
en je verwoord het zelf beter dan dat ik het kan: fijn dat je iets hebt gevonden waardoor je je gelukkig voelt, wat goed voor je is, en waarmee je zulke enorme progressie boekt!

Super verschil en jaloers op je kont!

Ik merk zelf ook hoor.. door het afvallen een hangvel kont.. die was bijgetrokken voor de ellende met mijn nek... door alles weer een paar kilo afgevallen en ja.. het hangt allemaal weer veel erger. Dus ik snap dat wel. Ook de boosheid.. van veel gewicht naar te weinig gewicht etc... Ik kan soms nog boos zijn op dat stomme lijf en mezelf.. maar daar schiet je niets mee op. Dus lekker trainen. en inderdaad. Had je je niet geirriteerd aan je lijf dan had je nooit zo een super verslaving in het trainen gevonden he! ;) Dus lekker doortrainen dan komt het helemaal goed! al is het bij jou al heel mooi!

Super foto's zeg..mooie abs en vormen ;)

Super verschil en jaloers op je kont!

Ik merk zelf ook hoor.. door het afvallen een hangvel kont.. die was bijgetrokken voor de ellende met mijn nek... door alles weer een paar kilo afgevallen en ja.. het hangt allemaal weer veel erger. Dus ik snap dat wel. Ook de boosheid.. van veel gewicht naar te weinig gewicht etc... Ik kan soms nog boos zijn op dat stomme lijf en mezelf.. maar daar schiet je niets mee op. Dus lekker trainen. en inderdaad. Had je je niet geirriteerd aan je lijf dan had je nooit zo een super verslaving in het trainen gevonden he! ;) Dus lekker doortrainen dan komt het helemaal goed! al is het bij jou al heel mooi!
Thanks marina :D

De billen krijgen gelukkig meer vorm, maar in wat minder fraai licht dan zie je wel dat het nog erg slapjes is (los vel). Mn billen worden aardig dik, maar ik ben wel heel veel vulling nodig volgens mij om alles op te vullen lol. Ik hoop nu dat het al wat strakker wordt met ietsje minder spekjes daar. Maar goed, mn billen zien er beter uit dan in de afgelopen 10 jaar dus er is hoop :)

Gelukkig kun je met krachttraining echt je lichaam verfraaien :) Zelfs mn navel is veranderd! Dat zie ik op de foto die voor het trainen is gemaakt en nu (paar pagina's terug), echt bizar!

Super foto's zeg..mooie abs en vormen ;)
Bedankt Rambo :D

Prachtig lichaam! Wees trots op wat je allemaal bereikt hebt!

Als ik al een perfect figuurtje had dan was ik misschien nooit gaan trainen. Wellicht had ik dan ook niet zo goed voor mijzelf gezorgd. Ik moet eigenlijk van geluk spreken dat ik iets heb gevonden waar ik mij heel gelukkig door ben gaan voelen :)

Een betere motivator dan dit kun je niet hebben :D Keep up the good work!

Ja, mijn navel is ook zo veranderd, echt bijzonder! :D

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Billen gaan hard vooruit zeg. :thumbs:

Prachtig lichaam! Wees trots op wat je allemaal bereikt hebt!
Dankje fabienne, lief van je:)

Een betere motivator dan dit kun je niet hebben :D Keep up the good work!

Indd een super motivator, daarom ook al in geen maanden een training over geslagen:p Ik weet wat ik ervoor terug krijg:)

Ja, mijn navel is ook zo veranderd, echt bijzonder! :D

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Billen gaan hard vooruit zeg. :thumbs:
Ik wist niet dat dat kon, maar het kan indd toch:D
Iig thanks:)

Terug
Naar boven