Fitness Seller

Stefan's log (still ecto)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ook voor het DB rack? lijkt me sterk
sowieso niet naar die sportschool gaan.

Ik had nog een vraagje over rippetoe, Is het erg als in in het begin met 5kg verhoog per training of moet ik gewoon al zwaarder beginnen?
 
ik zou gewoon 2,5kg per training verhogen.
 
Slechte sportschool dus. Machines zijn minst wat je kan gebruiken.
Wel super latt pulldown zeg. Maar ook niet gek als ik dat vergelijkt met die rug foto van jou. Wel pr's gaan vermelden achter nieuwe gewichten:) Pik je die er zo uit.

Succes met Rippetoe. Je moet maar geduld kunnen hebben aangezien eerste paar weekjes erg makkelijk gaan worden. Mja je zal er uiteindelijk niet op achteruit gaan. Das een feit.

Ook erg knap dat je nog steeds bij turnt. Lijkt me toch dat dit samen met BB elkaar in de weg zit en je overtraint raakt. Zoals laatst dat je zei dat je 3 uur had geturnt..Kans lijkt me zeker aanwezig. Maar gaat lekker met je zo te zien.
Listen to your body:thumb:
 
Kweet niet of je onze turn mannen hebt gezien op het wk, maar die zijn buffer dan 90% van dbb :p
 
ik zou gewoon 2,5kg per training verhogen.
`

Oke dan gaan we dat doen:) Startgewichten een beetje goed die ik heb gekozen?

Slechte sportschool dus. Machines zijn minst wat je kan gebruiken.
Wel super latt pulldown zeg. Maar ook niet gek als ik dat vergelijkt met die rug foto van jou. Wel pr's gaan vermelden achter nieuwe gewichten:) Pik je die er zo uit.

Succes met Rippetoe. Je moet maar geduld kunnen hebben aangezien eerste paar weekjes erg makkelijk gaan worden. Mja je zal er uiteindelijk niet op achteruit gaan. Das een feit.

Ook erg knap dat je nog steeds bij turnt. Lijkt me toch dat dit samen met BB elkaar in de weg zit en je overtraint raakt. Zoals laatst dat je zei dat je 3 uur had geturnt..Kans lijkt me zeker aanwezig. Maar gaat lekker met je zo te zien.
Listen to your body:thumb:

Ik turn 5 uur per week, 2 uur op woensdag en 3 uur op zaterdag.
Je word echt niet zomaar overtraint;p Turnen word wel steeds moeilijker met mijn gewicht;p

Kweet niet of je onze turn mannen hebt gezien op het wk, maar die zijn buffer dan 90% van dbb :p

Ja maar die trainen al vanaf 4-5 jaar ofzo, misschien wel hun hele leven.


xD
 
Ja die trainen als 4-5 jaar, maar jij denkt er zo bij te staan met 2 jaar? :p
 
Ja die trainen als 4-5 jaar, maar jij denkt er zo bij te staan met 2 jaar? :p

Zeg ik toch niet;p?



Ga denk ik mijn startgewichten wat hoger leggen, anders word het wel heel makkelijk!

3x5 70kg SQ
1x5 80kg DL
3x5 60kg BP
3x5 55kg BOR
3x5 30g MP
 
Wel zware BOR als ik het zo zie, doe je die strict?
 
Wel zware BOR als ik het zo zie, doe je die strict?

Jep misschien beginnen op 50, maar heb laatste training dat ik BOR deed 8x75 gedaan, beetje cheat maarja.
 
gewoon op 55kg beginnen joh
 
gewoon op 55kg beginnen joh

Haha ik wil vandaag vast beginnen met rippetoe:) Spierpijn is nu bijna weg van woensdag:D

Ga workout B doen zodat ik maandag gelijk A kan doen
 
Net Workout B gedaan, easy as pie. Heb vannacht maar 4 uurtjes geslapen en het was nog steeds easy;p Voor het eerst ook standing MP gedaan, gwn buiten:)

Workout B

Squat

WU: 10x30kg

5x70kg
5x70kg
5x70kg

Bent over row


WU: 10x30kg

5x55kg
5x55kg
5x55kg

MP

WU: 10x20kg

5x30kg
5x30kg
5x30kg


Dat was het dan, het duurde welgeteld 20 minuten;p Maar zal vanzelf langer gaan duren naarmate het zwaarder word en meer rust moet nemen.
 
20 minuten, sicke training haha.
 
20 minuten, sicke training haha.

Haha, maar squat gaat snel omhoog. 5kg per training, dus zit over een week al op 85kg als het goed is:)
 
Nice warming up, waar staat de training?

















:trollface:
 
Net weer getraind

Workout A

Squat

WU: 15x30kg

5x75kg
5x75kg
5x75kg

Benchpress

WU: 15x30kg

5x60kg
5x60kg
5x60kg

Deadlift

WU: 5x60kg

5x80kg


Was nog best easy xd Deadlift ga ik verhogen met 10kg volgende keer, squat met 5 en bench ook met 5.
 
Sure dat je alles met 5 kg gaat verhogen? Op welke stats zat je eerst met 5 reps?
 
Sure dat je alles met 5 kg gaat verhogen? Op welke stats zat je eerst met 5 reps?

1x5x110 deadlift
1x5x90kg squat
5x5x70kg bench

Dus squat gaat denk ik moeilijk worden rond de 90. Deadlift hoop ik pas bij 120 ofzo. En bench gaat denk ik moeilijk worden rond de 75.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven