MuscleMeat

Stefan's log (still ecto)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jep maar wil ook is weten hoe het liften met een riem is, met squat maak ik geen goodmorning hoor;) Maar moet je nou zorgen met squat dat je knieën niet voor bij je voeten komen of mag dat gewoon?

Maakt in principe niet zo heel veel uit zolang de knieën maar naar buiten blijven wijzen en absoluut niet naar binnen komen. Natuurlijk moeten ze niet al te ver over je tenen heen komen want dan is je techniek gewoon niet goed en zit je niet ver genoeg naar achter en haal je te weinig uit je hamstrings.

• Topic Starter Topic Starter
Maakt in principe niet zo heel veel uit zolang de knieën maar naar buiten blijven wijzen en absoluut niet naar binnen komen. Natuurlijk moeten ze niet al te ver over je tenen heen komen want dan is je techniek gewoon niet goed en zit je niet ver genoeg naar achter en haal je te weinig uit je hamstrings.

Oke ik zal er is op letten;)

Slowchat!!! :trollface:

Vandaag geen training, ben bij turnen keihard met me voet op een legger van de brug geknald met me afsprong. Kan nu niet eens staan zonder erge pijn....

Wil even kijken of het morgen wat beter gaat, zoniet ga ik nog gewoon de training inhalen, no pain no gain.

Vandaag geen training, ben bij turnen keihard met me voet op een legger van de brug geknald met me afsprong. Kan nu niet eens staan zonder erge pijn....

Wil even kijken of het morgen wat beter gaat, zoniet ga ik nog gewoon de training inhalen, no pain no gain.

:mad::mad:

Beterschap man, gaat de training van maandag wel door?

Voedingsschema ziet er vooral lekker uit maar ik zie wel een hoop ''ongezonde'' dingen staan zoals siroop, yogi, appelstroop en aardbeienkwark. Ook vind ik dat je eigenlijk erg weinig eiwitten binnenkrijgt vanaf je ontbijt tot je avond eten. Misschien een pot tonijn toe voegen voor tussen de middag en die kip/rijst maaltijd 1tje doorschuiven. Je zou ook wat noten (ongezouten pinda's/cashew/peca/walnoten) kunnen toevoegen voor bij je kwark savonds. Je rijstmaaltijd vind ik trouwens ook erg karig 60gram rijst... Dat zijn 5 happen man:p. Ik neem zelf 200 gram ongekookt gewogen rijst...

Je zegt dat je blijft hangen op gewicht maar toch niet al te droog staat, ik zou dus in iedergeval die appelstroop eruit gooien en die aardbeienkwark en wat dingen toevoegen zoals een paar boterhammen met een blik tonijn, magere/halfvolle melk en wat noten voor het slapen gaan. Tijd om te gaan eten als een toekomstig Mr Olympia:P.

Beterschap man, gaat de training van maandag wel door?

Voedingsschema ziet er vooral lekker uit maar ik zie wel een hoop ''ongezonde'' dingen staan zoals siroop, yogi, appelstroop en aardbeienkwark. Ook vind ik dat je eigenlijk erg weinig eiwitten binnenkrijgt vanaf je ontbijt tot je avond eten. Misschien een pot tonijn toe voegen voor tussen de middag en die kip/rijst maaltijd 1tje doorschuiven. Je zou ook wat noten (ongezouten pinda's/cashew/peca/walnoten) kunnen toevoegen voor bij je kwark savonds. Je rijstmaaltijd vind ik trouwens ook erg karig 60gram rijst... Dat zijn 5 happen man:p. Ik neem zelf 200 gram ongekookt gewogen rijst...

Je zegt dat je blijft hangen op gewicht maar toch niet al te droog staat, ik zou dus in iedergeval die appelstroop eruit gooien en die aardbeienkwark en wat dingen toevoegen zoals een paar boterhammen met een blik tonijn, magere/halfvolle melk en wat noten voor het slapen gaan. Tijd om te gaan eten als een toekomstig Mr Olympia:P.

Bedankt voor de tips. Ik moet nog erg wennen aan de rijst, af en toe komt het weer omhoog omdat het zo droog is. Heb er wel nasi kruiden bij enz, maar nog steeds. Tonijn op brood kan ik er nog wel bij doen;) En appelstroop weg. Siroop ben ik ook mee gestopt bij de kwark. Dus ik zal schema is aanpassen:)
Meestal eet ik ook nog 1-2 bananen per dag. Dus dat zijn 100-200 kcal erbij als ik het goed heb. Ik ga het allemaal even aanpassen:)

Heb nog een lat spread foto vandaag gemaakt:)

a6nup.jpg

posen gaat ook steeds beter;)

Wel een nice taille man, rug gaat goed en armen zo te zien ook!

Alleen traps wat minder? maar kan ook zo lijken omdat je uit elkaar staat...

Posen gaat zeker nice.
V-shape zit er al duidelijk hoor:)
Triceps gaan ook lkkr volgens mij.

Wel een nice taille man, rug gaat goed en armen zo te zien ook!

Alleen traps wat minder? maar kan ook zo lijken omdat je uit elkaar staat...

Thanks man, traps heb ik eigenlijk nog nooit echt getraind, vergeet die altijd:mad:

Ga ze nu in me schema plaatsen!

Posen gaat zeker nice.
V-shape zit er al duidelijk hoor:)
Triceps gaan ook lkkr volgens mij.

Thanks man, als je goed kijkt zie je dat me linker arm achter loopt:(

Rug gaat lekker, sinds ik door heb hoe bij mij BOR goed werkt, groeit die als kool:)

Thanks man, traps heb ik eigenlijk nog nooit echt getraind, vergeet die altijd:mad:

Ga ze nu in me schema plaatsen!

Thanks man, als je goed kijkt zie je dat me linker arm achter loopt:(

Rug gaat lekker, sinds ik door heb hoe bij mij BOR goed werkt, groeit die als kool:)

Okee en hoe voer jij deze precies uit?
beetje details?:)

Net getraind met Jaap ja.

Borst en biceps

Alle gewichten moesten volgens de eigenaar x1,1 omdat ze uit Engeland geimporteerd waren en eigenlijk ponden waren ofzo. Dus alles moet x1,1:)

Benchpress

15x20kg
10x40kg
10x50kg
8x60kg
3x70kg
1x80kg
1x85kg PR!! 85x1,1 = 93,5kg
5x70kg
8x60kg
10x50kg

Incline Dumbbell press

7x25kg PR!
6x22,5kg
7x20kg

Cable flyes

10x25kg
10x25kg
10x20kg

Machine curl

10x40kg
10x35kg
10x30kg

Cable curl

10x25kg
10x30kg
10x30kg

Hammer curl(per arm)

10x12,5kg
7x12,5kg
11x10kg

Barbell roll (killing)

10x
10x
10x

Was zeker lekkere training, dikke PR gezet op bankdrukken en incline dumb press:)
Was tijdens de training vergeten dat we incline dumb press deden, die doe ik normaal met 19,5kg. Maar dacht aan flat dumb press haha!

Woensdag rug training wss met Jaap ja:)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven