MuscleMeat

Stefan's log (still ecto)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2x75? :fuu:

brb harder trainen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag getraind bij Bodybuilder Velders sportschool in Tiel samen met Jaap ja. Na lang zoeken hebben wij het eindelijk gevonden, komen we daarbinnen. Ja wij nemen geen nieuwe leden meer aan :fuu:

Dus wij een praatje gemaakt en gezegd waar we vandaan komen. Dus die gozer zegt, oke jullie mogen wel een keertje trainen en dan kijken we of het mij bevalt. Dus niet of het ons bevalt, maar of het hem bevalt haha!

Dus wij omkleden, gaan vragen of we daar DL mogen doen. Antwoord: Nee als je dat gaat doen schoppen we je er gelijk uit. Hmmmm. Oke , mogen we dan BOR doen? Nee ook niet, ook slecht voor je onderrug. Hmmm okee. Dus toen gingen we maar doen wat hij zei dat beste voor rug was:

Latt pull down

10x50kg
10x75kg
10x75kg

Behing neck latt pull down

10x75kg
10x75kg

palmen naar binnen row machine

10x80kg
10x80kg
10x80kg

Palmen naar buiten row machine

10x60kg
10x60kg
10x60kg

Wide row machine

10x60kg
10x60kg
10x60kg

Small grip Tricep extension machine

10x60kg
10x60kg
10x60kg

Normal grip Tricep extension machine

10x60kg
10x60g
10x60kg

Wide grip tricep extension machine

10x60kg
10x60kg
10x60kg

Tricep pushdown

10x25kg
10x25kg
10x25kg

Dit alles met zon 20 sec rust tussen de setjes! We waren binnen 40 min weer buiten. Was wel een rare gozer, maar hij zal het wel weten, dikke pomp in de spieren!

Geen DL en BOR, allemaal helemaal goed!

Haha pff ik wordt al weer moe als ik eraan terug denk wat een training was dat man. Knap dat je al die dingen nog hebt onthouden ik wist totaal niet meer wat ik aan het doen was behalve zo hard mogelijk aan die machines/stangen treken:P.

Thanks;)

Geen DL en BOR, allemaal helemaal goed!

Haha weet niet of ik er wel zo blij mee ben

Haha pff ik wordt al weer moe als ik eraan terug denk wat een training was dat man. Knap dat je al die dingen nog hebt onthouden ik wist totaal niet meer wat ik aan het doen was behalve zo hard mogelijk aan die machines/stangen treken:P.

haha volgens mij ben ik nog een oefening vergeten, maar het zeker zwaar! Benieuwd of ik het morgen voel haha, want voel op het moment niks meer.

Die gym word hem dus niet hoop ik...

Toch een heerlijke training he! :)

geen deadlift en geen bor? komop man dat overweeg je toch niet ;p

Besloten om Rippetoe te gaan doen!

Wil toch ook is dikke lifts neer gaan zetten en als ik klaar ben met rippetoe kan ik weer hoger in de reps zitten met meer gewicht, dus als het goed is vliegt de massa dan eraan;p

Workout A:

3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift

Workout B:

3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows

Maandag : workout A
Donderdag : workout B
Zaterdag : workout A

Maandag : workout B
Donderdag : workout A
Zaterdag : workout B

Wil gaan beginnen op :

3x5 50kg SQ
1x5 60kg DL
3x5 40kg BP
3x5 40kg BOR
3x5 20kg MP

Elke training 2,5kg erbij, misschien wel 5kg in het begin bij DL en squat.
Als ik een keertje faal tijdens een setje doe ik de volgende training hetzelfde gewicht.

Dit is toch een beetje de basis van rippetoe?

hey!

ik heb ook een tijdje rippetoe gedaan en ging er super snel op voorruit!!

de zware gewichten en weinig herhalingen kwamen de dynamische prestaties op het veld niet echt tergemoet dus heb het even uitgesteld maar zo gauw het seizoen af is ga ik ook weer rippetoe doen!!

succes!

met rippetoe zelf bouw je ook echt wel massa hoor.

en wat een heaumeau van die sportschool, lol
ik zou gewoon gaan deadliften, sportschool is er om te sporten.

hey!

ik heb ook een tijdje rippetoe gedaan en ging er super snel op voorruit!!

de zware gewichten en weinig herhalingen kwamen de dynamische prestaties op het veld niet echt tergemoet dus heb het even uitgesteld maar zo gauw het seizoen af is ga ik ook weer rippetoe doen!!

succes!

Haha ik hoop dat er ook hard mee vooruit ga!

met rippetoe zelf bouw je ook echt wel massa hoor.

en wat een heaumeau van die sportschool, lol
ik zou gewoon gaan deadliften, sportschool is er om te sporten.

In die sportschool kan het echt niet, staat helemaal vol gebouwd met apparaten er is ook geen ruimte voor. Maar die sportschool word hem wss niet;p Rippetoe kan ik nog mooi thuis volgen:)

Haha ik hoop dat er ook hard mee vooruit ga!

In die sportschool kan het echt niet, staat helemaal vol gebouwd met apparaten er is ook geen ruimte voor. Maar die sportschool word hem wss niet;p Rippetoe kan ik nog mooi thuis volgen:)

ook voor het DB rack? lijkt me sterk
sowieso niet naar die sportschool gaan.

ook voor het DB rack? lijkt me sterk
sowieso niet naar die sportschool gaan.

Je zou het misschien net er tussen kunnen doen, maar dan moet je goed oppassen voor alles, maar het mag ook niet van eigenaar dus -.-

En het is ook 16km heen en 16km terug, das best veel 3-4 x per week met me brommer;p Dus misschien toch wat anders zoeken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven