Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren bankdrukken. Tijdens coronatijd bij mensen in de kelder kunnen trainen, flink gegeten (en volle room drinken) en raad opgevolgd van iemand die aan powerlifting wedstrijden doet. Na lange ellende met schouder eindelijk weer back in business. PR dag.
Bench press:
5x100
3x120
1x132,5
1x142,5
1x152,5 PR
5x130
5x130
5x130
5x130
Klopt. Plan was 155, maar de 142,5 voelde niet lekker. Vorige week 1x getraind, vrijdag en zaterdag zuipen. Maarja, als je je slecht voelt betekent dat vaak een PR, maar ik dacht: 152,5 is ook een PR en zocht het niet om te moeten grinden. 155 voor aanstaande maandag op het program.Pr ging vlotjes, iets meer was ook wel gelukt lijkt me
Da's lang geleden iddGaaf om te lezen wat jouw PR op de bench inmiddels is! Daar kan ik alleen van dromen. Ik las echter ook over je knieproblemen... dat is dan wel weer klote. Anyway long time no speak, alles goed?
Knieproblemen is een beetje hetzelfde gebleven. Niet echt erger maar ook zeker niet beter. Heb er mee leren leven. Ondanks laffe squats tot max 100kg heb ik nooit eerder 71cm omtrek kunnen halen in betere tijden, dus valt me niet tegen. Nadeel van meer bulken op deze leeftijd is dat de sixpack er tegenwoordig aan gaat dus heb de rem er maar op gegooid. Goed buff worden zonder pens zit er natural voor mij niet in.Haha tnx. DBB is door de jaren heen op de schop gegaan dus geen idee wat ermee gebeurd is.Zie trouwens net je pr filmpje van juni, maar dat is een machtig mooie baard kerel.. RESPECT!
Ik kan dat Baarden topic niet van je vinden.. watskebeurt?
Al een nieuwe bench pr trouwens? want daar heb je je knie niet voor nodig![]()
Tja... zijn gangetje eigenlijk. Ik heb dit jaar voor het eerst in mijn leven een cut gedaan. Vorig jaar had ik gebulkt naar de 108kg maar zoals dat gaat in het leven van een natural na zoveel trainingsjaren betekent de bulk extra kracht, spiermassa, maar vooral ook een deel vet. Uiteindelijk na zo'n cut kom je dan gewoon weer terug op je oude niveau. Na 18 jaar trainen is voor mij de conclusie ook wel heel helder. Het doet er allemaal niet zoveel toe wat voor rare trainingsschema's je handteert, zolang je meer vreet dan je nodig hebt en je zwaarder wordt, zo wordt je automatisch ook sterker. Eet je rond je onderhoud dan blijf je op het plateau hangen, ga je cutten dan verdwijnt alles weer langzaam.
), dus dan zullen we wel weer zien.
TnxAltijd zuur als je je passie niet meer volledig naar hartenlust kan uitvoeren.
Hopelijk kunnen ze met een mooie oplossing komen, zeker als het probleem nu in ieder geval duidelijk is.
Vind je fysiek zelf strak, zeker gezien je richting de 40 gaat.
Heb je voor het totaalplaatje ook een fysiek update van wat in jouw ogen je beste was? En eentje van voor de bulk. Ben wel benieuwd of daar dan veel verschil tussen je laatste cutfoto hierboven.
Keep it up iig![]()
In de gallery van mijn profiel staan nog wat pics van 2011. Schouders waren veel ronder en rug was veel dikker. Niet zo gek aangezien ik destijds strongman trainde en nu nooit meer.Hey g-mans! Het leven is hier goed. Eenvoudig om ff in de weekenden te gaan vissen of de bossen in te gaan en dat vind ik echt gaaf om te doen. Lekker wat survivallen. Tis wel een teringduur land en de lonen liggen echt niet 2x hoger zoals veel mensen denken. Maar het leven is minder gejaagd, mensen klagen niet zo en je kunt nog eens ergens zijn zonder dat er 40 families een paar meter verderop rondlopen. Ik lees je log nog regelmatig (zo'n beetje het enige wat ik nog lees op dbb). Ook klote die schijtblessures waar je mee te maken hebt, maar hopelijk komt het weer goed. Train verstandig, dat heb ik nu wel geleerd in elk geval.Hoi kerel, leuk om weer van je te horen! Hoe is het leven in Noorwegen?