- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Een kilo of 4-5 moet er nog af en dan hoop ik op 3 kg vvm winst tov een jaartje geleden.Vind je een goede shape hebben man, lekker aan het werken!![]()
Niet slecht pik, toffe tats!Vanmorgen dan toch maar eens wat foto's proberen te maken, poseren is niet mijn ding zeg maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks, het is eigenlijk één grote, toen was het geld op

Heb je er betere fotos van?Thanks, het is eigenlijk één grote, toen was het geld op![]()

Bedankt heren!
en bij het begraven bijna door de rug gegaan. Onderrug helemaal stijf als gevolg, maar in bad gegaan en geprobeerd wat losser te worden.Thanks! Hoe zou jij intensiteit verlagen, ik lees daar 1001 meningen over?Dat kun je met recht een kut dag noemen.. sterkte..
Trainen komt vast snel weer goed. Je gaf maandag al wat redenen aan waardoor ub wat minder ging. Denk gewoon goed naar je lichaam blijven luisteren en anders de intensiteit iets omlaag..
Dit is in gslp ingebouwd, als je geen vijf reps haalt met goede vorm moet je direct 10% deloaden. Cheaten is dus geen optie (amrapset boven de vijfde rep 'mag' het wel).Als ik zelf merk dat een oefening jiet lekker gaat dan pak ik iets minder gewicht en doe ik meer reps. Totdat ik zoveel reps doe dat ik overstap naar weer hoger gewicht. Maar train qua volume daarin wel anders dan jij, zit tot max 3*15 en dan ga ik verhogen.
Als ik zo laag in mn reps ga als jij, dan voer ik mn oefeningen niet goed uit en ga ik te snel cheaten of verlies ik mn houding. Altijd 8-12 reps gedaan, nu tot max 15
IdemWeet niet precies of dat onder intensiteit verlagen valt maar dacht gewicht is intensiteit en aantal reps/oefeningen is volume. Maar kan dat uiteraard ook mis hebben. Leer al deze termen pas sinds ik op het forum zit, daarvoor (jaren terug..) altijd gewoon gedaan wat goed voelt
. Maar ik ben te stoïcijns om uit mezelf te verlagen

Je zou de amrap niet kunnen doen, je haalt sowieso de 5 altijd.Thanks! Hoe zou jij intensiteit verlagen, ik lees daar 1001 meningen over?
f**k totaal niet aan gedacht thanks. Denk dat ik dat combineer met 2rir max, behalve ohp en chins die durf ik wel iets verder te pushen.Je zou de amrap niet kunnen doen, je haalt sowieso de 5 altijd.
Soms is het zo makkelijk dat het te moeilijkf**k totaal niet aan gedacht thanks. Denk dat ik dat combineer met 2rir max, behalve ohp en chins die durf ik wel iets verder te pushen.