MuscleMeat

Vortexx's Log (Shredded to Pieces)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je zag er vorig jaar ook prima uit, dus dit jaar moet het verbluffender zijn! Ben benieuwd naar ub pics.

Waarom is je rechterkant helemaal wit :O

Goed fysiek heb je!

Sterke trainingen maat; zelfs vanuit hier kom ik toch ff buurten.;)

• Topic Starter Topic Starter
killer man!,looking good.

mooi voedingsschema.

En lineaire periodisatie,petje af:D

Ga je alleen lineaire doen of ook omgekeerde lineaire,golvende,en gegolfde periodisatie?

lineaire en omgekeerde lineaire periodisatie zijn allebij goed geschikt om te cutten lijkt mij.

Thanx bro, ik doe aan de lineare omdat deze het meest effectief blijkt te zijn qua kracht/massa/vetverlies
Misschien dat als ik klaar ben met deze 10 weken, dat ik dit schema nog een keer ga doen.
Maar kan ook wat anders worden afhankelijk waar ik ben na 10 weken.

Je zag er vorig jaar ook prima uit, dus dit jaar moet het verbluffender zijn! Ben benieuwd naar ub pics.

Waarom is je rechterkant helemaal wit :O

Vond ik achteraf ook wel, maar dat besefte ik pas toen ik deze foto te zien kreeg.
M'n rechter kant is helemaal wit omdat daar m'n nichtje op m'n schouder zat in d'r kitty bikini en dan krijgen we weer gezeik met google dus vandaar. ;)

Thanx man :)

Sterke trainingen maat; zelfs vanuit hier kom ik toch ff buurten.;)

Thanx maat, hopen dat je binnenkort weer vanuit je eigen huis langs komt ;)

Fase II - Week I

Borst, Triceps & Buik

incline bench press

10x50
8x50 (paused op rep 3 & 6)
6x50 (paused op rep 3) :o
10x40 (paused op rep 3 & 6)

cable crossover

15x32 (dropsets)
15x27
15x23

db fly's

12x16 (dropsets)
12x12 (14 was bezet)
12x12

CGBP

dips

7xBW :o (elke set 1/2 reps forced)
6xBW :o
6xBW :o
5xBW :o

tricep db extension (2h)

12x14 (dropsets)
12x14 (had met 16 moeten beginnen)
12x12

bench press (smith)

10x70
10x70
8x70 (5 sec. rust)
4x70 (forced reps)

cable crunches

15x60
15x60
15x60

reversed crunches

20x
20x
20x

note

Moet nog wennen aan de nieuwe rep motion, maar ik denk dat ik volgende week beter kan anticiperen n.a.v. de ervaring die ik met deze training heb opgedaan.
Merk nu wel dat de combi borst/triceps niet de ideale match is als ik de reps zie van de dips :o
Heb nog dikke spierpijn in de benen van de training van vrijdag, dus dat wordt een leuke morgen ;)

Lekker met die paused reps ertussen. Flinke volumineuziteit ook.:)

Mooie sessies, maak er dan gewoon borst-biceps van

Lekker met die paused reps ertussen. Flinke volumineuziteit ook.:)

Thanx dumba, voordeel van dit schema is dat ik veel nieuwe technieken leer die ik nog niet heb toegepast (supersets/dropsets/paused reps)
Volume blijft ff aftasten, maar ik kom al dichter bij de repranges die ik normaal hanteer ;)

Mooie sessies, maak er dan gewoon borst-biceps van

Thanx mate, misschien wel een idee of ik moet m'n ego ff aan de kant zetten voor deze tien weken :p

Fase II - Week I

Quadriceps, Hamstrings & Kuiten

squats

10x40 (wu)
10x70 (paused op rep 3 & 6)

barbell lunges (per been)

10x40
7x40
7x40

leg extensions

12x70 (dropsets)
12x60
12x50

lying leg curl

15x40 (dropsets)
15x35
15x30

leg press

15x120 (omgekeerde dropset) :p
15x130
15x140

deadlift

10x90
10x90
10x90

note

Ik dacht dat ik me redelijk ingehouden had i.v.m. nog niet volledig herstelde benen, maar training was nog behoorlijk zwaar.

Werdt een partij misselijk nadat ik terug kwam van water halen, waardoor ik dus heel licht begon met de leg press en progressief heb gehandeld.

Na de deadlift wou ik nog één oefening doen voor de kuiten, maar alles was bezet (leg press/seated calf raise/smith) en het was weer gruwelijk druk dus die geskipped (misschien morgen)

Na de training snel gegeten, boodschappen gedaan en gekookt van 20:30 - 23:30
Daarna meteen naar bed gegaan, want ik was redelijk kapot. :o

Crazy volume beast

Thanx bro, schema gaat goed tot nu toe :cool:

Fase II - Week I

Schouders, Trapezius & Buik

military press

10x40
10x40
8x40

lateral raises

12x10 (dropsets)
12x9
12x8

reverse db fly

12x8 (dropsets)
12x8 :o
12x7

front raises with plates

12x10
10x10
10x10

barbell shrugs

10x70
10x80
8x80

db shrugs

12x30
12x30
12x30

oblique crunches per kant (+10kg bal)

10x
10x
5x

crunches (+10kg bal)

15x
15x
15x

note

Training begon lekker rustig, maar bij de 2e oefening begon het aardig druk te worden.
Ik had gelukkig een plekkie om te staan, dus heb alle oefeningen voor de schouders achter elkaar kunnen doen.
Barbell shrugs voor de eerste keer gedaan en sinds Juli vorig jaar voor de eerste keer weer m'n oblique's getraind :D

Ik had gisteren m'n nieuwe supps binnen gekregen (whey isolaat/night protein/EAS)
Moet zeggen dat die night protein echt te ranzig voor woorden is qua structuur en smaak, maar dat moeten we tot na de zomervakantie maar voor lief nemen :o

gewicht 95,4 kg :)

Vanochtend op de weegschaal geweest na een low-day, vandaag weer een high-day met rug, biceps & kuiten.
Zit lekker in me vel en m'n huid wordt ook steeds zuiverder, dus alleen maar goede berichten.
Ben nieuwsgierig wat de VP meting van volgende week gaat geven.

Al bijna 4 kilo minder, natuurlijk komt er minimaal een kilo of 2 bij na high dag. Maar gaat prima zo toch?

Je kan wat whey door je NP gooien voor meer zoetere smaak.

Al bijna 4 kilo minder, natuurlijk komt er minimaal een kilo of 2 bij na high dag. Maar gaat prima zo toch?

Je kan wat whey door je NP gooien voor meer zoetere smaak.

Het gaat zeker prima, krijg wel meer last van hongergevoel op medium/low dagen maar dat is ook het enige minpunt wat ik kan bedenken.
Die 2 kilo valt wel mee overigens, de afgelopen 2 weken was ik juist na een high dag afgevallen.
Zal morgen nog een keer wegen en kijken of je gelijk hebt ;)

Thanx voor de tip, zal nog ff een kleine pot whey delicious bestellen, want aan de isolaat versie zit ook bar weinig smaak.

Als je echt depleted bent komt het zeker bij, maar dat valt wel mee met carb cyclen.

Als je echt depleted bent komt het zeker bij, maar dat valt wel mee met carb cyclen.

Daar heb je zeker gelijk in, maar in dat stadium verkeer ik nog lang niet (gelukkig) :p
Ik zit idd nog te hoog in m'n calorieen om echt depleted te raken op low dagen.
Ik zit er aan te denken om in m'n tweede blok dezelfde dagen te hantereren, maar dan wel 2x cardio toe te voegen op medium dagen (hitt 10-15 min.)
Doe nu op zondag (low dag) ook cardio (litt 1-2 uur) doormiddel van stevig doorlopen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. :D
Ik ga liever meer bewegen dan zakken in calorieen, dus vandaar deze keuze ;)

Fase II - Week I

Rug, Biceps & Kuiten

standing calf raises

20x80
20x80
20x80

straight arm pulldown

12x68
12x64
12x59

seated cable row

10x59
10x48
10x48

pull ups

5xBW
5xBW
4xBW

barbell curls EZ-bar (gewicht excl. stang)

10x20
10x20
10x20

preacher curls EZ-bar (gewicht ecl. stang)

12x20
12x15
12x10

BOR

10x40
10x40
10x40

concentration curls

12x12
12x9
12x9

seated calf raises

25x20
25x20
25x20

note

Ondanks dat ik vandaag een high day had, kwam de training niet echt op gang en was ik blij dat ik alles gedaan had.
Heb al een tijdje last van m'n rechter pols, maar vandaag was het gewoon irritant tijdens de curls :mad:
Misschien maandag toch maar ff de boel verstevigen met een wrist wrap.
Morgen als het goed is ff 's avonds eruit en max. drie consumpties (wisky cola light) en een sloot water :D

Ez-bar curls verwisselen voor db preacher/alternate curls. Dan verdwijnen je problemen wel, bij mij wel iig.

Goed weekend bro

Ziet er goed uit>je trainingen zijn scherp en al flink gewicht eraf. Goed bezig.:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven