AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Lekker Rook! Mooi gewicht ook inmiddels. Zal vast al flink warm zijn geweest...Ik ga vanavond nog ff misschien :loopband:
 
Lekker gebuffeld. Nog wat schaduw meegepikt of al flink in de zon?
Wel redelijk wat schaduw maar toch wel erg warm hoor.
Lekker Rook! Mooi gewicht ook inmiddels. Zal vast al flink warm zijn geweest...Ik ga vanavond nog ff misschien :loopband:
Inderdaad redelijk warm, flink wat vocht verloren. Nog even gewogen na het hardlopen. 70,8kg. Een hele kilo kwijt in 50 minuten! :D
 
Wel redelijk wat schaduw maar toch wel erg warm hoor.

Inderdaad redelijk warm, flink wat vocht verloren. Nog even gewogen na het hardlopen. 70,8kg. Een hele kilo kwijt in 50 minuten! :D
Das toch 1 ltr water...mijn shirt was ook behoorlijk wit uitgeslagen gisteren
 
Das toch 1 ltr water...mijn shirt was ook behoorlijk wit uitgeslagen gisteren
Flink drinken is toch wel belangrijk als je ziet hoeveel vocht je verliest in een uur als je een beetje je best doet.
 
Yes! Regen! Ik hoef de tuin niet meer te sproeien...
 
Koelt het wel lekker af!

Het wordt in huis maar warmer en warmer..nog even en ik val van ellende 19:00uur al in slaap:o
 
Koelt het wel lekker af!

Het wordt in huis maar warmer en warmer..nog even en ik val van ellende 19:00uur al in slaap:o
Ik heb overdag alle luiken en zonwering dicht, dat scheel heel erg veel. Het is bij ons binnen rond de 24 graden op het heetst.
 
Joepie! Lekker werken in de hitte! :( Hout terugstapelen....
0F5450F3-5487-4223-807B-D67A5E1F8E31.jpeg
 
Laatste training voor de schouders en rug net afgerond. Vanacht gaan we weg op vakantie. Even geen zin om nu alles te loggen vanwege druk en inpakken e.d. :D
Ik neem een band mee om te trainen in de hotelkamer en er is een gym dus dat komt helemaal goed. :flexgrin:
Weeg nu 71,6 kg. Ruim onder mijn target dus. Zal wel wat meer zijn als ik terug kom. :o
:wave:
 
Enjoy.....ja mag aankomen in de vakantie Rook hahaha lekka!! :p
 
Laatste training voor de schouders en rug net afgerond. Vanacht gaan we weg op vakantie. Even geen zin om nu alles te loggen vanwege druk en inpakken e.d. :D
Ik neem een band mee om te trainen in de hotelkamer en er is een gym dus dat komt helemaal goed. :flexgrin:
Weeg nu 71,6 kg. Ruim onder mijn target dus. Zal wel wat meer zijn als ik terug kom. :o
:wave:
Goeie vakantie! Leuk dat er een gym is, maar vergeet niet te genieten en te relaxen.
Stuur junior maar de gym in :p
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven