MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

heeft Simon tegenwoordig al zijn ouwe apparaten uit de verbrande gym in shs neer gezet ofzo?
 
Bart Beast Bosman. B³. Shit just got real :D

Voel je een zwaar verschil in de oly's ivm je gewone squat?
 
Bart Beast Bosman. B³. Shit just got real :D

Voel je een zwaar verschil in de oly's ivm je gewone squat?
die vond ik ook wel mooi idd
je had mij trouwens geaccepteerd op facebook, weet niet of je wist da ik dat was :)
 
Bart Beast Bosman. B³. Shit just got real :D

Voel je een zwaar verschil in de oly's ivm je gewone squat?
Vind ze wel redelijk zwaar vallen, zeker zonder riem. Ga ook een stuk dieper dan met gewone squat. Ook spanning houden in de rug vind ik nog wel wat lastiger... Maar ben eerlijk nooit een goede squatter geweest :o

Kreeg van vlad in RPB de tip oly of front squats te gaan doen om de quads wat aan te sterken. (Front squats lukken me nog steeds niet lekker) op oly's is de pr nu 5x120 op de pl sq 5x150, dus ze lopen nog flink achter ;) probeer nu elke maandag 4x8 en dan elke week +2.5 kg, wat hogere reprange en hoger tempo dan gewone squats.

En ik had de titel niet verzonnen ;) meestal gewoon simpel "Bart" of "Bossie", en "Homo" of "Dikke" bij Simon of Robert :p

die vond ik ook wel mooi idd
je had mij trouwens geaccepteerd op facebook, weet niet of je wist da ik dat was :)

Dacht iemand van de sportschool te herkennen :o maar wel lachen te weten dat jij t bent :D
 
Vind ze wel redelijk zwaar vallen, zeker zonder riem. Ga ook een stuk dieper dan met gewone squat. Ook spanning houden in de rug vind ik nog wel wat lastiger... Maar ben eerlijk nooit een goede squatter geweest :o

Kreeg van vlad in RPB de tip oly of front squats te gaan doen om de quads wat aan te sterken. (Front squats lukken me nog steeds niet lekker) op oly's is de pr nu 5x120 op de pl sq 5x150, dus ze lopen nog flink achter ;) probeer nu elke maandag 4x8 en dan elke week +2.5 kg, wat hogere reprange en hoger tempo dan gewone squats.

En ik had de titel niet verzonnen ;) meestal gewoon simpel "Bart" of "Bossie", en "Homo" of "Dikke" bij Simon of Robert :p



Dacht iemand van de sportschool te herkennen :o maar wel lachen te weten dat jij t bent :D
haha heb ik z'n standaard kopje :rolleyes:
 
Training vandaag :heart:

SFC met robert, wouden eerst @ SHS maar t regende beetje hard nog...

Deadlift
7x70
8x100
5x150
1x170
1x200
Straps vanaf hier
1x225
2x250 Hitched, 3e rep halverwege bovenbeen failed :(
1x250 Hitched, moeten toch 3 reps hebben hea

Squat (Yoke) Lockout
5x120
5x200
5x250
5x300
5x350
Stang niet laten vallen, telkens rustig neergelegd, toch zo krom alst maar kan :o

Atlas Stone Trainer
5x80
5x100 PR
3x120 PR
5x120 PR

Vermoeiend, die 5x120 duurde dan wel een minuut of 3-4 :o

PureStrength Leg Press
10x100
10x150
10x200
10x250
10x300

BW 117.1 PR

Notes
Woensdag UB en donderdag LB omgedraaid vanwege nog zure spierpijn in de triceps, wel lekkere training vandaag :D
 
Laatst bewerkt:
wat heb je een barbell gemold?! :O
 
Al raak je de pinnen zachtjes dat kan een barbell idd niet hebben. Van blokken kunnen ze wel hebben. Tip voor als het je eigen barbell betreft.
 
Al raak je de pinnen zachtjes dat kan een barbell idd niet hebben. Van blokken kunnen ze wel hebben. Tip voor als het je eigen barbell betreft.

willdo :o alhoewel ik dan een stevigere BB neem dan dat ze hier hebben :o
 
Nog vervelender als je hem sloopt.
 
haha, stangensloper !

lekkere training !
 
echt goede halter gaat niet zo snel kapot, die buigen gewoon terug, alleen slim is het niet

je ziet bij die wsb en elitefts filmpjes ook altijd gesmijt met rackpulls 300+ wat je echt niet moet doen met een normale halter.
 
haha, stangensloper !

lekkere training !
Thx man!
echt goede halter gaat niet zo snel kapot, die buigen gewoon terug, alleen slim is het niet

je ziet bij die wsb en elitefts filmpjes ook altijd gesmijt met rackpulls 300+ wat je echt niet moet doen met een normale halter.

gelukkig komen wij nie zo vaak boven de 300kg :D
 
UB @ sfc met Robert

MP warmup
10x20
10x20

Zydrunas Press
5x45
5x55
5x55
5x55
5x55
5x55
easy, volgende week +2.5kg

Seated Dumbbell Press
18x10
8x24
5x28
8x22
8x22
8x22
8x22

Pendlay Rows
10x60
10x80
10x100
10x120 met riem en cheated :o

Decline Bench Press
10x60
8x80
6x100 PR
10x80 PR
Wouden eigenlijk close grip bench doen maar schouders waren wat zuur nog

1-arm Preacher curl
8x12
8x14
8x16
10x12
Linker bicep langzaam bij aan t trekken

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 19:12 ----------

Owja:
BW: 117.9 PR
 
gaat een fatsoenlijke powerbar of squatbar dan ook zo snel naar de klote? Als ik die stangen in amerika zie worden ze ook met 500kg+ terug de monolift in gedonderd...



Die monolift boys squatten ook met een speciale dikke squatbar, niet met een standaard oly bar.

Wat zegt de gym owner daarvan ?
 
Die monolift boys squatten ook met een speciale dikke squatbar, niet met een standaard oly bar.

Wat zegt de gym owner daarvan ?

Die is nie meer in staat te praten ;)

Hadden t tegen een instructeur verteld, die deed dr vrij relaxed over. Huidige manager vandaag nog gesproken en die heeft t niet eens opgemerkt.

Stang is nog gewoon bruikbaar. Vandaag nog gebruikt voor zydrunas presses :)
 
Back
Naar boven