MIETBen kapot nu, volgens mij is het tijd voor een deload week

Nee, als je aan een deloadweek toe bent, heb je zeker goed getraind de laatste tijd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MIETBen kapot nu, volgens mij is het tijd voor een deload week

hm, mooi zo18fitie zei:MIET
Nee, als je aan een deloadweek toe bent, heb je zeker goed getraind de laatste tijd!

)
Dat is wel een idee ja. Dan pak ik hem volgende gewoon 5x5 25kg. Als stang ongeveer in het midden heb.Mr.Mike zei:Klote van die Incline, maar waarom niet puur op de uitvoering letten met weinig gewicht?
Zoals ik het nu zie, pak je hem de volgende keer maar 5x5 25kg. Zonder faillure. Op welk moment fail je trouwens?
Je hebt trouwens niet de beschikking over een olympische stang, aangezien jij je warming up met 15kg doet?
Verder well done bro, je verdient een deload-weekje!
Het bankdrukje bankje bij ons kan je niet eens verstellen. Volgende week een deload week doen dus?
bedankt.Mr.Mike zei:

thx18fitie zei:

1 barbell dan nog

Tjah, het is gewoon k*t. Maarja geen ruimte thuis, anders trainde ik allang thuis18fitie zei:1 barbell dan nog
dreigen dat je de boel daar gaat slopen als er geen nieuwe komen

Met de fiets onderuit gegaan en toen met me heup op de stoeprand gevallen. Bedankt18fitie zei:wat was er gebeurd dat je hem gebroken hebt? succes ermee