AndroidHealthClinic

Bitano's Greyskull log!

• Topic Starter Topic Starter
Afgezien van een bulk, zijn gewicht is vrij hoog en hij heeft naar mijn mening nog een aardige groeiweg te gaan (bedoel dit positief!),
vandaar de blijvende verhoging van gewicht! Sowieso vind ik dit een positieve instelling en naar mijn mening DE manier om vooruit te gaan.
Ik hoop het met je (die groeiweg) :). Ik heb geen flauw idee hoever ik / mijn lichaam kan gaan en die nieuwsgierigheid motiveert me om daarachter te komen. Er zijn geen deadlines. Puur grens verleggen en gaandeweg iets leren.

Ik hoop het met je (die groeiweg) :). Ik heb geen flauw idee hoever ik / mijn lichaam kan gaan en die nieuwsgierigheid motiveert me om daarachter te komen. Er zijn geen deadlines. Puur grens verleggen en gaandeweg iets leren.

idem hier en kan je uit eigen ervaring vertellen, dat je heeeel ver kan komen met de juiste drive!

Wel mooi om te zien hoe je Greyskull LP zoveel mogelijk kunt uitmelken en het maximale uit de resets te halen!

Wel mooi om te zien hoe je Greyskull LP zoveel mogelijk kunt uitmelken en het maximale uit de resets te halen!
Inderdaad! Het schema past erg goed bij me. Ook daarbij geldt dat ik benieuwd hoever GSLP me gaat brengen voordat ik zou moeten overwegen om (eventueel) over te stappen.

Inderdaad! Het schema past erg goed bij me. Ook daarbij geldt dat ik benieuwd hoever GSLP me gaat brengen voordat ik zou moeten overwegen om (eventueel) over te stappen.
Tja, hierna zijn er weer tig opties. Beetje afhankelijk van je doelen ook. :)

Tja, hierna zijn er weer tig opties. Beetje afhankelijk van je doelen ook. :)
Haha dat is wel wat vooruit lopen op de zaken, maar mijn tik neigt vooral richting bodybuilding. Oftewel massa en esthetisch. Geen idee wat dat pad is, maar dat is een zorg voor later

Haha dat is wel wat vooruit lopen op de zaken, maar mijn tik neigt vooral richting bodybuilding. Oftewel massa en esthetisch. Geen idee wat dat pad is, maar dat is een zorg voor later
Voorlopig lekker greyskullen inderdaad, zit nog genoeg rek in.

Ohjee dat was weer pittig - dat bankdrukken...Weer een deload in zicht?

Benchpress (+1 KG bonus)
Gewicht: 98 KG
Sets x reps: 2x5, 1x5

- Alles voelde goed. De sterren stonden in 1 lijn. Maar toch maar nét gehaald. Maar beter net wel dan net niet :cool:

Barbell Row (+1 KG bonus)
Gewicht: 84 KG
Sets x reps: 2x5, 1x7

- Laatste 2 sets met straps dit keer. Foei foei :D

Deadlift (+2 KG bonus)
Gewicht: 142 KG
Sets x reps: 1x7

- Ik had de 8e rep ook wel gehaald als ik niet besloot te stoppen omdat ik zuur op voelde komen en ik geen zin had om mijn eten eruit te gooien. Geen idee waarom dat gebeurde, maar ja...7 reps ben ik ook tevreden mee

Bijna 2 platen bench.

Lekker man :thumbs:

Dit gaat nog steeds lekker! Mooi om te lezen. Hoelang volg je Greyskull inmiddels al en wat heb je hiervoor gedaan?

Dit gaat nog steeds lekker! Mooi om te lezen. Hoelang volg je Greyskull inmiddels al en wat heb je hiervoor gedaan?

Ik denk dat ik inmiddels zo'n 3 jaar train.
Ik begon met (schat ik) zo'n 25% bodyfat en ik woog 86 kg.

[2014 - 2015] heb ik een hoop geleerd, maar is qua effectiviteit wel aardig af te schrijven. Ik boekte wel aardige vooruitgang, maar dat was vooral omdat ik daarvoor nooit wat had gedaan

[2015 - 2016] Dit jaar begon slecht. Een half jaar niks gedaan en toen weer de draad opgepakt. Ik begon me te richten op full body workouts en was op dat moment gericht op ICF5x5.

[2016 - 2017] Ook dit jaar begon slecht ivm verhuizing en verbouwing. Er kwam weinig terecht van trainen. Vanaf april ben ik weer serieus gaan trainen, maar was zoekende. Ik besloot Greyskull te proberen. De vooruitgang was wel ok, maar ik had een hoop deloads. Later kwam ik er door dit forum achter dat ik met teveel gewicht verhoogde. Dit kwam eigenlijk ook doordat de sportschool geen lichtere schijven had dan 1,25 kg terwijl ik dus 2x 0,5 kg moest hebben.

Sinds december ben ik dit log gaan bijhouden en ben ik Greyskull op de goede manier gaan doen.

Laatst bewerkt:
Nu dus echt op de goede weg begrijp ik! Hoe staat het met de voeding trouwens? Licht boven onderhoud neem ik aan?

Nu dus echt op de goede weg begrijp ik! Hoe staat het met de voeding trouwens? Licht boven onderhoud neem ik aan?
Ik houd mijn voeding niet heel strak bij, maar als ik de maaltijden steeksproefgewijs check dan ziet het er goed uit. Inderdaad iets boven onderhoud.
Wel een foutje gemaakt met het aantal eiwitten per dag. Ik ging uit van 2 x lichaamsgewicht = ??? gram eiwitten. Daar had ik eigenlijk nog mijn 16% lichaamsvet vanaf moeten halen. Dus ik ging voor 184 gram eiwitten, maar heb voldoende aan 155 gram. Niet heel schokkend, maar toch :)

Laatst bewerkt:
Ik houd mijn voeding niet heel strak bij, maar als ik de maaltijden steeksproefgewijs check dan ziet het er goed uit. Inderdaad iets boven onderhoud.
Wel een foutje gemaakt met het aantal eiwitten per dag. Ik ging uit van 2 x lichaamsgewicht = ??? gram eiwitten. Daar had ik eigenlijk nog mijn 16% lichaamsgewicht vanaf moeten halen. Dus ik ging voor 184 gram eiwitten, maar heb voldoende aan 155 gram. Niet heel schokkend, maar toch :)

2x lichaamsgewicht is in principe een prima richtlijn hoor! :thumb:

Weer aan de slag na wat deloads. Het moet nu een makkie zijn, toch? Of toch niet?!

Overhead press (+1 KG bonus)
Gewicht: 60 KG
Sets x reps: 2x5, 1x5

- Zooo nét gehaald... Maar voelde goed!

Chinups (DELOAD !!!)
Gewicht: Bodyweight + 14 KG
Sets x reps: 2x5, 1x4

- Weer een deload! Ik heb sindskort een ontstoken pees in mijn wijsvinger en dat is erg gevoelig

Squats (+2 KG bonus)
Gewicht: 133 KG
Sets x reps: 2x5, 1x9

- Niks mis mee. Makkie!

Lekker bezig weer man!

Bij elke post ga je omhoog haha.

Lijkt me echt vet als je 3 platen kan squatten. En jij bent daar al bijna! Dus lekker door beuken :lifter:

Ai deze week moet ik even rustig aan doen ivm een (lichte) hersenschudding! :eek:. Een ongeluk zit in een kleine hoek

IN! Gaat goed zo toch? :)

Sterkte met je hersenschudding, hopelijk snel over en weer door knallen!

Progressive overload is key..

Leuk logje, ga deze maar volgen denk ik. Word dan het eerste logje wat ik ga volgen dus voel je vereerd :D.
Binnenkort ga ik ook beginnen met greyskull, had eerste ICF gedaan en nu 2 weekjes starting strength maar hierna word het greyskull :). Greyskull lijkt me echt een super tof programma.

Terug
Naar boven