XXL Nutrition

Bitano's Greyskull log! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk logje, ga deze maar volgen denk ik. Word dan het eerste logje wat ik ga volgen dus voel je vereerd :D.
Binnenkort ga ik ook beginnen met greyskull, had eerste ICF gedaan en nu 2 weekjes starting strength maar hierna word het greyskull :). Greyskull lijkt me echt een super tof programma.
Leuk! Ik kan het aanraden (toevallig). Grey skills bevalt me erg goed!
 
IN! Gaat goed zo toch? :)

Sterkte met je hersenschudding, hopelijk snel over en weer door knallen!

Progressive overload is key..
Bedankt! Inderdaad paar daagjes rust en dan weer vlammen! :)
 
Ai deze week moet ik even rustig aan doen ivm een (lichte) hersenschudding! :eek:. Een ongeluk zit in een kleine hoek
Suïcide grip on OH press gone wrong? :eek:

Laatst ook ergens keihard mijn kop aan gestoten, weet niet eens meer waaraan, maar er zit een enorme bult op!
 
Leuk! Ik kan het aanraden (toevallig). Grey skills bevalt me erg goed!

Dat wil ik wel geloven haha! Het schema lijkt me echt super. Jij verder nog succes trouwens.
 
Beterschap!

Je bent btw echt sterk man, ik merk dat wanneer ik hoger ga het echt lastig wordt!

Lekker dooreten maar :)
 
Dat wil ik wel geloven haha! Het schema lijkt me echt super. Jij verder nog succes trouwens.
Beterschap!
Je bent btw echt sterk man, ik merk dat wanneer ik hoger ga het echt lastig wordt!
Lekker dooreten maar :)

Dank! Het gaat alweer wat beter. Zowel vlekjes als misselijkheid zijn weg. Alleen nog wat duf gevoel en paar 10e seconde vertraging als ik mijn hoofd draai. Hopelijk kan ik nog vóór het weekend een workout doen, want ik popel. Niks doen is ook maar niks :eek:
 
Weer aan de train?
 
Weer aan de train?
Nog niet...Ik popel wel (beetje tot aan gefrustreerd toe) :mad:, maar de huisarts drukte me op mijn hart dat ik echt pas mocht beginnen als de symptomen helemaal weg zijn. Op het moment draait het nog steeds een beetje en lijkt het nog steeds of ik in een bubbel zit.
Ik hoopte dat het met een week wel over zou zijn, maar moet deze week nog aankijken dus. grrrr.
 
Het is allemaal wat! Natuurlijk is er verbetering, maar niet zo snel als ik wil :rolleyes:
Tot en met dit weekend ga ik nog rustig aan doen en dan vanaf dinsdag (hopelijk) weer vlammen!
 
Nou ja, beschouw het maar als een soort verplichte deload dan. Het is niet anders en komt weer goed!
 
Nou ja, beschouw het maar als een soort verplichte deload dan. Het is niet anders en komt weer goed!
Ja inderdaad. Ik twijfel alleen nog of ik qua schema doe alsof er niks aan de hand is en dus verder ga waar ik gebleven was (met als gevolg een deload op de oefeningen ivm de genomen rust) of dat ik alles bij voorbaat 2-4 kg omlaag zal gooien.

Ik neig naar de eerste optie. Voor mijn motivatie maakt het niet uit.
 
Wacht...wat!?! Is het heus? Jazeker! Ik ben terug! Eindelijk! Nou ja...Nog niet helemaal, want ik merk dat ik niet 100% ben, maar dat kan natuurlijk ook zo voelen omdat ik er 2 hele weken uit lag (!) :mad:

Benchpress (DELOAD)
Gewicht: 99 KG
Sets x reps: 2x5, 1x2

- Bij de 2e set was het al flink persen. Alsnog tevreden met het halen van de eerste 2 sets gezien hoe ik me voel. De deload was verwacht, dus snel verwerken en vergeten éééén weer door

Barbell Row (DELOAD)
Gewicht: 85 KG
Sets x reps: 2x5, 1x4

- Zelfs bij de eerste set voelde het niet ok. Ik zag gewoon niet goed in de houding en vergat me te focussen op de juiste spieren.

Squats (+2 KG bonus)
Gewicht: 135 KG
Sets x reps: 2x5,1x8

- Het voelde zwaar en ik hikte tegen duizeligheid aan bij de 2e en 3e set, maar wel gehaald dus hoppakee

De kop is eraf... Yeah!
 
Tweede training na de ...pauze... Kijken hoe deze oefeningen me afgingen :D

Overhead press (DELOAD)
Gewicht: 61 KG
Sets x reps: 2x5, 1x2

- Jaaaa deze was ook te verwachten. Voor de uitval was 60 KG al mijn record, dus een deloadje en weer oppakken

Chinups (+1 KG bonus)
Gewicht: Bodyweight + 12 KG
Sets x reps: 2x5, 1x6

- Eerste 2 sets gingen makkelijk. Bij de derde zwaaide ik iets teveel en moest even hangen om te corrigeren. Dat kostte wat meer kracht

Deadlift (+2 KG bonus)
Gewicht: 144 KG
Sets x reps: 1x7

- Verrassend dat deze me lukte. Het kostte wel een hoop (!) moeite en moest na afloop even goed zitten om bij te komen. Maarrrrrr gehaald!
 
Kon ik net weer beginnen...Wordt ik ziek !!! Grrrr. Toch doorgezet maar het was wat zwaar. Gelukkig waren de oefeningen net gedeload

Benchpress (+1 KG bonus)
Gewicht: 89 KG
Sets x reps: 2x5, 1x9

- Ik wilde de x10 halen in de laatste set :(

Barbell Row (+1 KG bonus)
Gewicht: 76 KG
Sets x reps: 2x5, 1x7

- 2 sets zonder straps. laatste set met. Mijn hoofd begon te kloppen. OP NAAR SQUATS

Squats (+2 KG bonus)
Gewicht: 137 KG
Sets x reps: 2x5, 1x5

- Ik ging kapot. Vlekjes. Weinig lucht. Alles verstopt. Maarrr.....wel gehaald
 
Bwaaaaah nog steeds zwaar. Staartje van het ziek zijn is dat ik nog erg verkouden ben en dus weinig lucht heb + hoesten.

Overhead press (+1 KG bonus)
Gewicht: 55 KG
Sets x reps: 2x5, 1x9

- Helaas net niet 10 reps in de laatste set. 9e perste ik eruit.

Chinups (+1 KG bonus)
Gewicht: Bodyweight + 13 KG
Sets x reps: 2x5, 1x7

- Ging erg gecontroleerd. Door op het juiste moment mijn benen (licht) te zwaaien compenseerde ik het zwaaien van mijn lichaam. Het voelde als een goed ritme :)

Squats (+2 KG bonus)
Gewicht: 139 KG
Sets x reps: 2x5, 1x2, 1x7

- Was goed te doen. Bij de laatste set wel een hoestbui gehad, dus ik brak deze af en deed hem nog eens over :(
 
Lekker man! Je gaat weer vooruit gewoon :D

Wat zou je max zijn denk je? Ik denk dat je misschien wel 150kg kan squatten!
 
Lekker man! Je gaat weer vooruit gewoon :D

Wat zou je max zijn denk je? Ik denk dat je misschien wel 150kg kan squatten!

Bedoel je mijn absolute max? Of mijn max voordat ik weer een deload ga krijgen? Ik heb geen idee. Eigenlijk is die vraag precies datgene waardoor ik dit serieus ben gaan oppakken. De nieuwsgierigheid van Hoe ver kan ik met de puur-natuur route komen? Wat is de max van mijn lichaam?

Geen idee :-)
 
Nice hoor. Je gaat mooi steady vooruit! Dat verkouden zijn is vervelend tijdens het trainen he :(. Ik raak er ook constant door afgeleid man :P
 
Wow ik had niet gedacht dat (ongeveer) 3 weken uit de running zo'n impact zou hebben. Ten minste dat gevoel heb ik als ik naar mijn benchpress kijk waarmee ik bijna 99 kg haalde

Benchpress (+1 KG bonus)
Gewicht: 90 KG
Sets x reps: 2x5, 1x7

- wetende dat ik 98 kg heb gehaald, voelde het alsof ik die laatste set meer had moeten kunnen geven. Maar ja we bouwen gewoon weer op

Barbell Row (+1 KG bonus)
Gewicht: 77 KG
Sets x reps: 2x5, 1x7

- Hetzelfde als bij benchpress. Laatste set had (denk ik) hoger moeten zijn.

Deadlift (+2 KG bonus)
Gewicht: 146 KG
Sets x reps: 1x6

- Poepiezwaar, maar deze stelde niet teleur! Hopelijk haal ik nog 150 KG vóór een eventuele deload. Is toch een mooi getal :D
 
YEAH het trainen voelde weer ouderwets goed! Een zware training zonder slap te voelen.

Overhead press (+1 KG bonus)
Gewicht: 56 KG
Sets x reps: 2x5, 1x10

- De 10e rep was een gevecht, maar ik won :D

Chinups (+1 KG bonus)
Gewicht: Bodyweight + 14 KG
Sets x reps: 2x5, 1x6

- Eerste 2 sets vlamde ik. Bij de 3e set nam de energie snel af.

Squats (+2 KG bonus)
Gewicht: 141 KG
Sets x reps: 2x5, 1x7

- Geen last van vlekjes. Wel had ik voor het eerst dat ik bij de laatste set+rep bijna niet meer overeind kon komen. Des te groter was het gevoel van overwinning toen het toch wel lukte.
 
Back
Naar boven