AndroidHealthClinic
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.562
Dit gaat veel meer doen voor mijn lichaam dan pullups. Ik heb ook het voordeel met pushups dat ik ze ook bij mijn ouders thuis kan doen en dat ik niet van de trap af hoef te lopen voor elke set.

• #6.563
Plan nu... Alleen Pushups 10 sets per dag... Reps zo bijhouden, geen calorieën meer tellen. Wel gezond eten en genoeg eiwitten.

Schermafbeelding 2025-02-17 221020.png

• #6.564
Lag half uur in bed, kon niet slapen toen ging gewoon op mijn bed zitten en voel me ineens heel dankbaar met de dingen die ik heb.
Gewoon uit het niets. Voel me goed

• Like
Waarderingen: vntl
  • #6.566
  • #6.571
Onderhesteld, maar mijn lichaam gaat dadelijk sneller herstellen. Dat gebeurde ook met de pullups.

Schermafbeelding 2025-02-19 195238.png

Ik ga een band kopen voor Band Pull Aparts superset met Pushups.

• #6.573
De reden dat ik nu deze simpele training doe, is omdat mijn mindset om training nu is veranderd. Ik wil iets doen wat altijd vol te houden is al ben ik 60. Ik wil niet altijd naar de gym gaan en dat weet ik van me zelf.

• #6.574
Ik probeer nu een pak karnemelk te drinken, kijken of ik dat wel goed verteer. Een pak 300 kcal 30 gr eiwitt en kost maar 1 eur!

• #6.577
Plan veranderd. Ik tel nu het aantal pushups op een dag. Ik begin een paar dagen met 100 pushups dagelijks en bouw dat langzaam op.
Na elk set pushups doe ik een set rear delt flyes.

Ik zit nu vandaag op 111...Niet echt veel...Ben veel beter in pullups.

Laatst bewerkt:
  • #6.579
Ja hoor ik kan weer niet slapen...
Ik ga hier hulp voor zoeken...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven