Fitness Seller
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.601
480628090_18099160612502987_2645133946517140441_n.jpg

Ik zit nu op 325 pushups vandaag. ( had even het gesprek dus kon geen pushups doen ) Ik probeer 400 te halen vandaag.

• #6.602
401 pushups compleet vandaag! Heb video gemaakt. Blij mee.
Is nu aan het uploaden.

• #6.604
Kan je niet trainen voor push ups met 1 arm? Dit lijkt je wel heel makkelijk af te gaan
Daar ben ik nog niet sterk genoeg voor, ik doe het ook in heel veel sets.
Ik ben nog een beginner met deze pushup training. Er zijn mensen die kunnen 1000 pushups in 1 set.
Misschien als ik nu volledig herstel kan ik misschien wel 1 rep van 1 arm pushup. Maar ik doe liever hogere herhalingen.
Ik geloof wel dat ik dat kan in een tijdje.

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=kzA7YUb5vUo

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=qkN3DG_bOj8

Deze jongen kan 1000 pushups in 1 set.

• #6.606
Dit is de leukste vorm van training die ik ooit gedaan heb en ik ben niet van plan om te stoppen.

• #6.607
1000082968.jpg

Mijn schouders zijn nog nooit zo breed geweest ik denk als ik zo verder ga moet ik schuin door een deur lopen

Je krijgt die medicatie toch niet voor niks? Kom op hey, wees verstandig kerel!

• #6.610
Ik leg nu weer de focus op meer eiwitten en meer calorieen om breder te worden

Heb de stappenteller ook van mijn telefoon verwijderd.

• #6.611

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=aAFfDLHXmG0

Vlog ben het small zijn zat weeg nu 81 kg en doelgewicht is 90 - 100+ kg met veel pushups, eiwitten, eten, slaap bulken.
Ik ga me niet zwak zitten voelen zodat ik droog kan staan op youtube / forum .

Als ik een ongevraagde tip mag geven; ik zou die bulk heel erg rustig aanpakken. Tien a twintig kilogrammen bovenop jouw huidige fysiek, in een (te) korte tijd zal enkel resulteren in een ongezond hoog vetpercentage.

De reden dat ik nu deze simpele training doe, is omdat mijn mindset om training nu is veranderd. Ik wil iets doen wat altijd vol te houden is al ben ik 60. Ik wil niet altijd naar de gym gaan en dat weet ik van me zelf.
Als je niet een normaal programma gaat volgen wordt dat niks op je 60ste.
Je hebt tijd genoeg om naar de sportschool te gaan. Met wandelen en push up s doe je jouw fysiek te kort. Afgelopen week heb ik 50 pull up's gedaan in 1 training, als ik 60 ben moet ik dat ook nog kunnen.

• #6.615
Als je niet een normaal programma gaat volgen wordt dat niks op je 60ste.
Je hebt tijd genoeg om naar de sportschool te gaan. Met wandelen en push up s doe je jouw fysiek te kort. Afgelopen week heb ik 50 pull up's gedaan in 1 training, als ik 60 ben moet ik dat ook nog kunnen.
Ik bedoel in de manier dat ik gewoon thuis kan sporten. Het is misschien wel simpel maar stel je voor ik bouw op tot 2000 dagelijks pushups dat zou niet niks zijn
Ik heb de tijd om de hele dag te sporten maar het probleem bij de sportschool is ik kan niet tussendoor gaan eten en 8 uur in de sportschool blijven

Als ik een ongevraagde tip mag geven; ik zou die bulk heel erg rustig aanpakken. Tien a twintig kilogrammen bovenop jouw huidige fysiek, in een (te) korte tijd zal enkel resulteren in een ongezond hoog vetpercentage.
Goede tip
Ik verwacht dat deze bulk ook niet zo snel gaat want al deze pushups verbranden veel calorieën.

• #6.617
  • #6.619
Die 2de video is veel meer indrukwekkend.

Ik weet niet hoe het met zulk hoog volume aan sets zit, maar vind pushups wel echt een goede oefening. Misschien helpt mijn gewicht, maar een set van 20-30+ reps op die parallettes doet heel wat voor m'n borst. En anders neem je er 10, 20, 30 kg bij op je rug. Als het praktisch zwaar genoeg te laden was zou ik ze als main compound willen doen.

Zou zelf ook nog wel eens 50+ ofzo in 1 set willen kunnen.

Decline voor bovenkant borst ook fijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven