MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.088
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik nog niet sterk genoeg voor, ik doe het ook in heel veel sets.Kan je niet trainen voor push ups met 1 arm? Dit lijkt je wel heel makkelijk af te gaan
Gewoon dwars door die deur heen![]()
Mijn schouders zijn nog nooit zo breed geweest ik denk als ik zo verder ga moet ik schuin door een deur lopen
Als je niet een normaal programma gaat volgen wordt dat niks op je 60ste.De reden dat ik nu deze simpele training doe, is omdat mijn mindset om training nu is veranderd. Ik wil iets doen wat altijd vol te houden is al ben ik 60. Ik wil niet altijd naar de gym gaan en dat weet ik van me zelf.
Ik bedoel in de manier dat ik gewoon thuis kan sporten. Het is misschien wel simpel maar stel je voor ik bouw op tot 2000 dagelijks pushups dat zou niet niks zijnAls je niet een normaal programma gaat volgen wordt dat niks op je 60ste.
Je hebt tijd genoeg om naar de sportschool te gaan. Met wandelen en push up s doe je jouw fysiek te kort. Afgelopen week heb ik 50 pull up's gedaan in 1 training, als ik 60 ben moet ik dat ook nog kunnen.
Goede tipAls ik een ongevraagde tip mag geven; ik zou die bulk heel erg rustig aanpakken. Tien a twintig kilogrammen bovenop jouw huidige fysiek, in een (te) korte tijd zal enkel resulteren in een ongezond hoog vetpercentage.
Maar waarom zou je dagelijks 2000 push ups willen doen?