AndroidHealthClinic
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.581
Denk dat ik die stemmingstabizator van mij onder te tong ga verbergen en die troep later uitspugen. Krijg er dunnere wenkbrouwen van en hou veel vocht vast...

• #6.582
Screenshot_20240609_080916_Video Player.jpg

Dit was ik zomer 2024 toen ik die stemmingstablizator niet had ik zag er beter uit van al die antipsychotica, stemmingstablizator, gaat mijn uiterlijk achteruit...

• #6.583
Antwoord. Helaas is gewichtstoename een bijwerking van depakine. Veel mensen komen behoorlijk aan op deze medicatie, omdat het een toename in de eetlust kan veroorzaken via een afname van het verzadigingsgevoel. Maar je kunt er wel iets aan doen – het beste is om dit te bespreken met een diëtiste via de huisarts.10 jul 2019

Ok.... Helemaal klaar met deze rommel...
Dus ik heb nu 3 medicijnen die gewichtstoename veroorzaken...
Ik ga deze onder de tong stoppen.

Wat ik ga doen is ik ga het gewoon weigeren en dan gaan ze zeuren als ik dat niet inneem dat ik hier niet kan wonen zus en zo... Dan zeg ik neem zelf maar in en dat ik weer bij mijn ouders ga wonen of iets dergelijks...

Wat ik ga doen is ik ga het gewoon weigeren en dan gaan ze zeuren als ik dat niet inneem dat ik hier niet kan wonen zus en zo... Dan zeg ik neem zelf maar in en dat ik weer bij mijn ouders ga wonen of iets dergelijks...
Ga geen ondoordachte dingen doen man! Je komt op mij over als een intelligent iemand die heel goed kan verwoorden wat hem dwars zit. Blijf in gesprek met de mensen die aan jou de medicatie voorschrijven en leg ze voor wat je in je laatste video hebt verteld. Hebben ze jou kunnen overtuigen waarom ze het geen goed idee vinden om op dit moment de medicatie nog verder af te bouwen?

• #6.588
Ga geen ondoordachte dingen doen man! Je komt op mij over als een intelligent iemand die heel goed kan verwoorden wat hem dwars zit. Blijf in gesprek met de mensen die aan jou de medicatie voorschrijven en leg ze voor wat je in je laatste video hebt verteld. Hebben ze jou kunnen overtuigen waarom ze het geen goed idee vinden om op dit moment de medicatie nog verder af te bouwen?
Ik heb ze gewoon ingenomen en heb om 3 uur afspraak met iemand die over de medicatie gaat.

Thx

Ik merk nu dat ik breder ben door het opdrukken, bredere schouders. Voelt goed als ik loop en geeft me meer zelfvertrouwen

Ik heb vandaag al op 20-2-2025 140 pushups gedaan misschien doe ik 300 vandaag.
Merk dat ik nu echt snel herstel tussen sets.

• #6.589
1000082931.jpg

In deze foto zijn de bredere schouders goed zichtbaar

Nu wil ik ook niet meer cutten eerlijk gezegd als ik dit effect zie.

• #6.591

Heb deze 2 weken geleden voor 10 euro bij de action gekocht. Staat voor die prijs ook op temu.

Misschien wat voor jou.
Ik heb parellettes. Heb nu voorkeur aan gewoon opdrukken met de handen op de grond.

Neem je bijsluiters van je medicijnen ook mee en laat zien van welke bijwerkingen je last hebt en vertel wat je wensen zijn.

Toen ik mijn bijsluiter meenam kon er opeens veel meer.

• #6.594
Neem je bijsluiters van je medicijnen ook mee en laat zien van welke bijwerkingen je last hebt en vertel wat je wensen zijn.

Toen ik mijn bijsluiter meenam kon er opeens veel meer.
Ik heb de medicatie op de rol, geen bijsluiter.
Er is wel een online bijsluiter.

Vandaag al 202 pushups, Misschien doe ik er 400 vandaag.
Gaat veel beter dan gister, mijn lichaam past zich snel aan.
Om 3 uur heb ik de afspraak.

Ik heb totaal andere medicatie maar zit wel in zo een beetje in hetzelfde schuitje.
Een aantal dingen ben ik zelf mee gestopt maar voor de Prednison ben ik op zoek naar andere begeleiding.

• #6.596
Ik heb totaal andere medicatie maar zit wel in zo een beetje in hetzelfde schuitje.
Een aantal dingen ben ik zelf mee gestopt maar voor de Prednison ben ik op zoek naar andere begeleiding.
Ja het is niet fijn om zulke medicatie te hebben die te fitness en energie gehalte verminderd. Mijn vader heeft nu ook medicatie waar hij moe van word :( .

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=o4ne2E3FzRM

Mijn update met de pushups, Ik zie flinke groei in de borst en triceps.

Ik begeleid zelf een cliënt met dezelfde problematiek als jou, ongeveer zelfde ziektebeeld. Hij krijgt om de 8 weken een depot met medicatie, dat is alles. Ja je hebt hier bijwerkingen van maar is wel specifiek voor schrizofenie.

Je moet dit echt bespreken met jou PB-er en psychiater. Als je hier daarnaar last van hebt, moet er iets verandert worden.

Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen.

• #6.599
300 pushups vandaag! Maar ik denk dat ik er nog 50 of 100 doe vandaag.
Ik herstel nu echt snel tussen sets.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven