MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.089
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga geen ondoordachte dingen doen man! Je komt op mij over als een intelligent iemand die heel goed kan verwoorden wat hem dwars zit. Blijf in gesprek met de mensen die aan jou de medicatie voorschrijven en leg ze voor wat je in je laatste video hebt verteld. Hebben ze jou kunnen overtuigen waarom ze het geen goed idee vinden om op dit moment de medicatie nog verder af te bouwen?Wat ik ga doen is ik ga het gewoon weigeren en dan gaan ze zeuren als ik dat niet inneem dat ik hier niet kan wonen zus en zo... Dan zeg ik neem zelf maar in en dat ik weer bij mijn ouders ga wonen of iets dergelijks...
kijk: https://www.youtube.com/shorts/Iv4BItGv-Gs
Mijn schouders groeien sneller dan mijn chest van pushups.
![]()
Ik heb ze gewoon ingenomen en heb om 3 uur afspraak met iemand die over de medicatie gaat.Ga geen ondoordachte dingen doen man! Je komt op mij over als een intelligent iemand die heel goed kan verwoorden wat hem dwars zit. Blijf in gesprek met de mensen die aan jou de medicatie voorschrijven en leg ze voor wat je in je laatste video hebt verteld. Hebben ze jou kunnen overtuigen waarom ze het geen goed idee vinden om op dit moment de medicatie nog verder af te bouwen?
Thx
Ik heb parellettes. Heb nu voorkeur aan gewoon opdrukken met de handen op de grond.![]()
AJ-Sports Push up bord - Push up bars - Push up - Push up grips - Opdruk bord fitness... | bol
AJ-Sports Push up bord - Push up bars - Push up - Push up grips - Opdruk bord fitness - Opdruksteunen - Push up Board - Fitness - Sport - Krachttraining...www.bol.com
Heb deze 2 weken geleden voor 10 euro bij de action gekocht. Staat voor die prijs ook op temu.
Misschien wat voor jou.
Top! Neem anders even de tijd om dat gesprek voor te bereiden en schrijf nu alvast de punten op die je onder de aandacht wilt brengen.Ik heb ze gewoon ingenomen en heb om 3 uur afspraak met iemand die over de medicatie gaat.
Ik heb de medicatie op de rol, geen bijsluiter.Neem je bijsluiters van je medicijnen ook mee en laat zien van welke bijwerkingen je last hebt en vertel wat je wensen zijn.
Toen ik mijn bijsluiter meenam kon er opeens veel meer.
Ja het is niet fijn om zulke medicatie te hebben die te fitness en energie gehalte verminderd. Mijn vader heeft nu ook medicatie waar hij moe van wordIk heb totaal andere medicatie maar zit wel in zo een beetje in hetzelfde schuitje.
Een aantal dingen ben ik zelf mee gestopt maar voor de Prednison ben ik op zoek naar andere begeleiding.
.