XXL Nutrition
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.702
Nu dat ik terug kijk in de log was ik met gewichten trainen breder dan met calisthenics.
Ik overweeg nog wat ik ga doen. Misschien dat ik weer naar de gym ga. Maar eerlijk gezegd, ik ben altijd mentaal een beetje uitgeput van de medicatie, dat is de reden dat ik thuis sport.
Ik denk er over na.

• #6.703
Nieuwe training, dadelijk even deadliften. Is toch wel leuk om iets zwaars te tillen.
Ik maak ook een nieuwe log want deze stond vol met dode filmpjes.

Training
Deadlift elke 2-3 dagen pyramid naar 1 set van 1-5 superset met plank
Captains of Crush dagelijks
Pushups dagelijks
Band Pull Aparts Dagelijks

• #6.704
Routine:

Elke 2-3 dagen Deadlift, ramp up naar set van 1-6 reps supet set met Plank
Dagelijks Captains of Crush, Pushups, Band Pull Aparts

Straks naar de gym. Dan post ik een filmpje van de deadlift. Ik probeer 180 kg voor reps. Al een tijdje niet gedaan.

Start fysiek:

1000084187.jpg

Ziet er goed uit, wat is je pr?

• #6.715
Ik durfde dit bijna niet te posten maar ik werd wakker met pijn aan mijn onderrug vandaag....
Ik wil heel graag een grote deadlift maar dit gebeurde vorige keer ook toen ik wou deadliften. :(
Naar de gym ga ik wel nog maar dan andere oefeningen...

Ik zie meer en meer (pro)lifters zeggen dat ze alleen deadliften als ze het in een wedstrijd hebben en anders er ver van wegblijven.
Hacksquat voelde voor mij als de betere keuze als ik zwaar wou liften.

Ik zie meer en meer (pro)lifters zeggen dat ze alleen deadliften als ze het in een wedstrijd hebben en anders er ver van wegblijven.
Hacksquat voelde voor mij als de betere keuze als ik zwaar wou liften.
Valt buiten een hoge deadlift ook niks te halen, na mn wedstrijd zal ik zeker een tijdje niet deadliften, SLDL heb ik dan wel nog altijd in mn schema

• #6.718
Iemand heeft mij advies gegeven. Blijkbaar gripte ik het gladde deel van de stang waardoor ik instabiel werd met de deadlift.
Dus ik moet een wijdere grip gebruiken. Ik geef het een paar dagen rust en probeer nog een keer. Ik wil echt deadliften.

Iemand heeft mij advies gegeven. Blijkbaar gripte ik het gladde deel van de stang waardoor ik instabiel werd met de deadlift.
Dus ik moet een wijdere grip gebruiken. Ik geef het een paar dagen rust en probeer nog een keer. Ik wil echt deadliften.
Ik zie geen probleem met je grip, hij is vrij smal maar ik zie nergens iets fout gaan als gevolg ervan, het kan ook gewoon zijn dat je wat last hebt omdat je zo dicht op je pr getilt hebt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven