MuscleMeat
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.662
  • #6.666
Ik laat die 2 tattooages die ik heb van oog van horus en ankh iets anders overheen laten zetten want die satanistisch.
De affirmaties zijn dat ook ben ik ook mee gestopt.

Ik laat die 2 tattooages die ik heb van oog van horus en ankh iets anders overheen laten zetten want die satanistisch.
De affirmaties zijn dat ook ben ik ook mee gestopt.
Mijn ex luisterde van die affirmaties vooraf/tijdens het slapen. Ze schrok op een gegeven moment wakker omdat die shit leip eng klonk. Aan mij laten luisteren, was allemaal vrij normaal tot het moment wat ze bedoelde, mensenlijk klonk het niet iig. Misschien dat jullie dezelfde video gekeken hebben.

• #6.668

kijk: https://www.youtube.com/shorts/unXy-c3XTDk?feature=share

Mijn ex luisterde van die affirmaties vooraf/tijdens het slapen. Ze schrok op een gegeven moment wakker omdat die shit leip eng klonk. Aan mij laten luisteren, was allemaal vrij normaal tot het moment wat ze bedoelde, mensenlijk klonk het niet iig. Misschien dat jullie dezelfde video gekeken hebben.
Ik had mijn eigen affirmaties in mijn hoofd, maar ik denk dat het tegen god is.
Ik kreeg stemmen in mijn hoofd toen ik ben begonnen met allemaal occulte dingen zonder dat in de gaten te hebben. Wiet opent je hoofd ook voor demonen

Blijf ook ver weg van die astrologie en zo en mensen die tarot kaarten doen trekken, dingen zoals dromen vangers wierrook en zo

• #6.672
1000083583.jpg

Droger van een maaltijd per dag

• #6.673
1000083636.jpg

Laatst bewerkt:
  • #6.675
1000083740.jpg

Een maaltijd per dag werkt goed voor me

Hoe flink is die baktijd per dag dan?
Geen honger verder?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven