Fitness Seller
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.841
1000087211.jpg

kijk: https://www.youtube.com/shorts/eP8HXqYYbWs

Nou het werkt

Ik doe dropsets met de bandpullaparts door eerst small te pakken dan steeds breder en ga dan echt tot het uiterste, ZIEKE PUMP ( voor de band pullaparts doe ik 1 set upright rows naar failure )

• #6.842
-

Laatst bewerkt:
  • #6.843
Schermafbeelding 2025-03-18 160121.png

Mijn traps nu, traps zijn de belangerijkste spiergroep vind ik.
Lichaamsvet percentage hoeft niet laag te zijn om er goed uit te zien als je maar die traps, schouders, bovenrug en nek hebt

Als je iemand vergelijkt met sixpack en iets minder breed die vergelijken met iemand die breder is met sixpack dan is dit het geval:
De persoon met sixpack ziet er beter uit op internet
De persoon die breder is zonder sixpack ziet er beter uit in het echt

Wat is jullie mening daar over?

• #6.844
-

Laatst bewerkt:
  • #6.845
1000087252.jpg

De traps groeien goed.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #6.846
1000087418.jpg

Ik doe nu veel Snatch Grip High Pulls dit is het resultaat in mijn bovenrug

Laatst bewerkt:
  • #6.849
Hoe gaat het met het blowen? En de medicatie?
Heb 2 dagen terug een terugval gehad met wiet vervolgens het celibaat zijn ook verkloot vandaar wil ik nooit meer wiet roken maarja heb ik vaker gezegd...
De medicatie hebben ze nu bloed prikken voor gedaan en word hopelijk afgebouwd.

Heb 2 dagen terug een terugval gehad met wiet vervolgens het celibaat zijn ook verkloot vandaar wil ik nooit meer wiet roken maarja heb ik vaker gezegd...
De medicatie hebben ze nu bloed prikken voor gedaan en word hopelijk afgebouwd.
Ik denk dat het goede weer, de zon en de aankomende lente ook aardig tegen werken voor de nofap. Of ik ben mentaal gewoon heel zwak de laatste tijd.

• #6.851
Bij mij komt elke nofap terugval door wiet

Hoe lang heb je dat nofap volgehouden dan?
Ik was in de veronderstelling dat het doorgaans ging over een maand, hooguit drie. Voor langere periodes zijn er toch wel wat nadelen aan celibaatschap toch rondom prostaatgezondheid?

Maargoed, ik ben een vrouw, weet er verder weinig van, kan me er ook weinig bij voorstellen natuurlijk

• #6.853
Hoe lang heb je dat nofap volgehouden dan?
Ik was in de veronderstelling dat het doorgaans ging over een maand, hooguit drie. Voor langere periodes zijn er toch wel wat nadelen aan celibaatschap toch rondom prostaatgezondheid?

Maargoed, ik ben een vrouw, weet er verder weinig van, kan me er ook weinig bij voorstellen natuurlijk
In 2022 5 maanden, recent 66 dagen, daarna 14 dagen, daarna steeds terugvallen met wiet nu wil ik nooit meer wiet roken zodat ik het makkelijk kan volhouden.
Dat prostaat gebeuren is niet goed bewezen, veel mensen hebben baat bij nofap

Ik merk bij me zelf als ik er een terugval mee heb zit er minder licht achter mijn ogen en kan ik minder makkelijk oogcontact houden met anderen en gaat mijn aura / geluk er op achteruit

Ook als ik het lang volhoud zeg maar 3+ maanden dan heb ik heel weinig eten nodig en toen was ik heel droog in 2022.

Ik snap nog steeds niet hoe de wiet verslavend voor me is want ik word er elke keer paranoia van, het lijkt wel een soort training of spirituele test het roken van wiet

Misschien dat de wiet maakt dat jij je para kunt gedragen, nu kun je zeggen; het ligt aan die wiet. Ik zou ook wel een keer totaal gestoord door de stad willen stuiven en chaos maken....maar je weet waar ik dan terecht kom.

Maar als je al niet de moeite wilt nemen om een enigszins normaal dag en nacht ritme te onderhouden, dan zal het wel met verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag dragen te maken hebben.

Mooie set pull up's.

Heb je met die nofap wel seks of helemaal niet?

• #6.857
Misschien dat de wiet maakt dat jij je para kunt gedragen, nu kun je zeggen; het ligt aan die wiet. Ik zou ook wel een keer totaal gestoord door de stad willen stuiven en chaos maken....maar je weet waar ik dan terecht kom.

Maar als je al niet de moeite wilt nemen om een enigszins normaal dag en nacht ritme te onderhouden, dan zal het wel met verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag dragen te maken hebben.

Mooie set pull up's.
Ik slaap nu elke nacht, maar heb wel vaker dat ik om 3 uur pas ga slapen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven