Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Kijk je uit dat je niet te gezond word.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk je uit dat je niet te gezond word.
Thx, ik denk wel niet dat de techniek goed is maar ik heb de kracht om hard te slaan
Je had er op dit forum wel eentje uitgekozen om mee te gaan knokken...Thx, ik denk wel niet dat de techniek goed is maar ik heb de kracht om hard te slaan
Ik van nature geen vechter elke keer dat ik ruzie heb gehad liet ik me gewoon slaan en vraag ik of ze stoppen maar er was 2x gebeurd dat ze niet ophielden met slaan en was toen verkeerd voor hun afgelopen allebei neus gebroken
Het incident op dit forum eerst was dom van me ik had geen intentie om ruzie te maken ik wou een soort meet en greet doen maar ik gebruikte de verkeerde woorden, heb het al goed gemaakt met hem
Er was ook een incident in een LSD trip vroeger waar ik wel iemand voor de eerste keer sloeg maar daar wil ik niet verder op ingaan ik was toen bezeten leek wel
DankjewelJe had er op dit forum wel eentje uitgekozen om mee te gaan knokken...
Maar je bewegingen bij het schaduw boksen zijn behoorlijk goed.
Ik weet niet eens wie Chase is.Dankjewel
Ik denk dat mijn bewegingen te ongecontroleerd zijn, ik kan hard slaan maar de techniek is er niet.
Maar het grappigste wat er op dit forum is gebeurt is dat Chase de tandenstoker naar me zat te dreigen alsof hij gelijkwaardig was... HAHAHAHHA