MuscleMeat
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.882
Thx, ik denk wel niet dat de techniek goed is maar ik heb de kracht om hard te slaan
Ik van nature geen vechter elke keer dat ik ruzie heb gehad liet ik me gewoon slaan en vraag ik of ze stoppen maar er was 2x gebeurd dat ze niet ophielden met slaan en was toen verkeerd voor hun afgelopen allebei neus gebroken
Het incident op dit forum eerst was dom van me ik had geen intentie om ruzie te maken ik wou een soort meet en greet doen maar ik gebruikte de verkeerde woorden, heb het al goed gemaakt met hem
Er was ook een incident in een LSD trip vroeger waar ik wel iemand voor de eerste keer sloeg maar daar wil ik niet verder op ingaan ik was toen bezeten leek wel

• #6.883
LSD is echt zware rommel......Ik raad het af

Thx, ik denk wel niet dat de techniek goed is maar ik heb de kracht om hard te slaan
Ik van nature geen vechter elke keer dat ik ruzie heb gehad liet ik me gewoon slaan en vraag ik of ze stoppen maar er was 2x gebeurd dat ze niet ophielden met slaan en was toen verkeerd voor hun afgelopen allebei neus gebroken
Het incident op dit forum eerst was dom van me ik had geen intentie om ruzie te maken ik wou een soort meet en greet doen maar ik gebruikte de verkeerde woorden, heb het al goed gemaakt met hem
Er was ook een incident in een LSD trip vroeger waar ik wel iemand voor de eerste keer sloeg maar daar wil ik niet verder op ingaan ik was toen bezeten leek wel
Je had er op dit forum wel eentje uitgekozen om mee te gaan knokken...

Maar je bewegingen bij het schaduw boksen zijn behoorlijk goed.

• #6.885
Je had er op dit forum wel eentje uitgekozen om mee te gaan knokken...

Maar je bewegingen bij het schaduw boksen zijn behoorlijk goed.
Dankjewel
Ik denk dat mijn bewegingen te ongecontroleerd zijn, ik kan hard slaan maar de techniek is er niet.

Maar het grappigste wat er op dit forum is gebeurt is dat Chase de tandenstoker naar me zat te dreigen alsof hij gelijkwaardig was... HAHAHAHHA

• #6.886
Maar ik zou Chase wel in het echt willen zien, niet om te vechten of zo gewoon om te zien hoe een online troll hoe zich vertoont in het echt, hij woont in de zelfde stad als ik

Dankjewel
Ik denk dat mijn bewegingen te ongecontroleerd zijn, ik kan hard slaan maar de techniek is er niet.

Maar het grappigste wat er op dit forum is gebeurt is dat Chase de tandenstoker naar me zat te dreigen alsof hij gelijkwaardig was... HAHAHAHHA
Ik weet niet eens wie Chase is.

Als je geld genoeg hebt en plek om het ding op te hangen, zou je een zware stootzak kunnen aanschaffen. Wel bandages en stootzakhandschoenen gebruiken, anders breek je mogelijk botten in je hand.

• #6.888
Dat heb ik gevraagd bij begeleid wonen of er een boksbal op de muur in de tuin kan ( van mijn geld ), ik ga het nog een keer vragen.

.

Laatst bewerkt:
  • #6.892
Als ik weer hasj begin te kiezen in plaats van eten word het weer een snelle cut... Daar lijkt het op.

• #6.893
Schermafbeelding 2025-03-26 185609.png

kijk: https://www.youtube.com/shorts/yqPkckplkAY?feature=share

Resultaat van alleen rug trainen

• #6.897
Zit weer volop aan de hasj / wiet dus het word weer een snelle cut.

• #6.900
Goblet squats toegevoegd aan training. ( Met 20 kg kettlebell )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven