XXL Nutrition
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.041
Ik kan je nu bewijzen dat ik een pump kan krijgen in mijn side delts met pushups.
Met video

Ik kan je nu bewijzen dat ik een pump kan krijgen in mijn side delts met pushups.
Met video
dat er bloed door een spier stroomt door een bepaalde positie zegt niks over dat ze daadwerkelijk getraint worden, als ik leg extensions doe zal er ook meer bloed dan ervoor in mijn glutes en kuiten komen omdat die in de buurt van de getrainde spier liggen, betekent neit dat een leg extension opeens kuiten en glutes ook trainen

• #7.043
...Dus een pump doet niks volgens jou? Vertel dat maar tegen Arnold

...Dus een pump doet niks volgens jou? Vertel dat maar tegen Arnold
Een pump is op zn minst geen primaire drijfveer van hypertrofie, ik kan hier wel studies citeren en dergelijke maar volgens mij ben je toch te koppig om van mening te veranderen.

Dat Arnold zei dat een pump belangrijk was maakt het niet juist, appeal to authority fallacy

• #7.045
Ik heb nu een bewijs video gemaakt. Is nu aan het uploaden
Eerste video in lange tijd in het nederlands

• #7.047
Nou ik heb het op een andere manier bewezen, dat zie je dadelijk in de video.

Een kanttekening moge zijn dat Ahnuld praatte over een pomp in de spier die hij trainde. Daar valt iets voor te zeggen. Pas geleden kreeg ik kramp in mijn linker quadriceps tijdens het uitvoeren van een staande kuithef beweging. Dat betekent niet dat ik mijn quadriceps trainde op dat moment.

Als ik een paar reps met 22.5kg curls doe, kort daarna een setje squats tot falen doe en daarna gelijk die curls weer probeer lukt dat ook niet, train ik dus met squats mijn biceps dan?

Correlatie staat niet per se gelijk aan causatie

Bedankt voor dat gekreun @Seth_Fit zal daar wel van kunnen genieten

• #7.051
Als ik een paar reps met 22.5kg curls doe, kort daarna een setje squats tot falen doe en daarna gelijk die curls weer probeer lukt dat ook niet, train ik dus met squats mijn biceps dan?

Bedankt voor dat gekreun @Seth_Fit zal daar wel van kunnen genieten
Die curls zouden je makkelijk moeten lukken na de squats.
Maar in het geval dat je die niet meer kan, ik zou zeggen van wel in het geval dat je niet naar failure bent gegaan met de curls. ( Ik heb maar 2 reps gedaan van de Lateral Raise op het begin )

Ik ben ook van de mening dat je hele lichaam groeit van zware compounds

Zoals ik al zei, te koppig om van gedachte te veranderen

• #7.053
Met pushups staat alles rond je schouderkommen onder zware spanning... Ik ben misschien wel koppig maar ik heb wel gelijk.

Ze worden Isometrisch getraind. Op de zelfde manier hoe je Lats en Traps van een deadlift groeien.

Met pushups staat alles rond je schouderkommen onder zware spanning... Ik ben misschien wel koppig maar ik heb wel gelijk.

Ze worden Isometrisch getraind. Op de zelfde manier hoe je Lats en Traps van een deadlift groeien.
Isometrische contracties doen niks voor hypertrofie, je hebt totaal geen gelijk, een simpele les biomechanica zou je dit aantonen

Ook jelats en traps groeien niet van en deadlift, je traps evt als je t*ring slechte vorm hebt waardoor je je deadlift eindigt met een shrug

• #7.055
Ik kan als voorbeeld geven mij in 2022.
Ik deed alleen maar Ring Chinups naar failure en af en toe Back Lever en soms Muscle Ups gewoon omdat het kon
Je zou zeggen dat ik helemaal geen chest of side / front delts zou hebben dan. Maar die had ik wel.

2022.jpg

Isometrische contracties doen niks voor hypertrofie, je hebt totaal geen gelijk, een simpele les biomechanica zou je dit aantonen

Ook jelats en traps groeien niet van en deadlift, je traps evt als je t*ring slechte vorm hebt waardoor je je deadlift eindigt met een shrug

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=nN1Kt9S7VaI

Een isometrics youtuber.

Ik kan als voorbeeld geven mij in 2022.
Ik deed alleen maar Ring Chinups naar failure en af en toe Back Lever en soms Muscle Ups gewoon omdat het kon
Je zou zeggen dat ik helemaal geen chest of side / front delts zou hebben dan. Maar die had ik wel
Jou kennende heb je rond deze periode max 2 weken getrain zoals je hierboven benoemd, dit was ook rond de tijd dat je gear gebruikt hebt dus zal je een stuk makkelijker gegroeid zijn en massa vastgehouden hebben van periode's waar je wel oefeningen voor chest,side delt en front delt deed.

Je argumentatie is continu heel gek, ik denk dat ik je te slim inschatte

• #7.057
Ook een leuke bijwerking van isometrische training is de spieren worden veel denser

• #7.059
Jou kennende heb je rond deze periode max 2 weken getrain zoals je hierboven benoemd, dit was ook rond de tijd dat je gear gebruikt hebt dus zal je een stuk makkelijker gegroeid zijn en massa vastgehouden hebben van periode's waar je wel oefeningen voor chest,side delt en front delt deed.

Je argumentatie is continu heel gek, ik denk dat ik je te slim inschatte
Kijk de video van NoLimitSquat op youtube die heb ik net gelinkt.
Waar het is bewezen met wetenschap dat isometrische training zorgt voor spiergroei.

OIP.jpg

Bruce Lee gebruikte overcoming isometrics.

Kijk de video van NoLimitSquat op youtube die heb ik net gelinkt.
Waar het is bewezen met wetenschap dat isometrische training zorgt voor spiergroei.
Zou eerst eens de studies zelf bekijken, lezen en zorgen dat je begrijpt hoe en wat...

Dat iemand iets doet in zijn training betekent ook niet dat zijn zwaar ondermaatse fysiek daarop gebouwd is

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven