MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat er bloed door een spier stroomt door een bepaalde positie zegt niks over dat ze daadwerkelijk getraint worden, als ik leg extensions doe zal er ook meer bloed dan ervoor in mijn glutes en kuiten komen omdat die in de buurt van de getrainde spier liggen, betekent neit dat een leg extension opeens kuiten en glutes ook trainenIk kan je nu bewijzen dat ik een pump kan krijgen in mijn side delts met pushups.
Met video
Een pump is op zn minst geen primaire drijfveer van hypertrofie, ik kan hier wel studies citeren en dergelijke maar volgens mij ben je toch te koppig om van mening te veranderen....Dus een pump doet niks volgens jou? Vertel dat maar tegen Arnold
ik hoef geen 'bewijs', je kan je side delts niet trainen met een pushup, of er nou bloed doorheen stroomt of nietIk heb nu een bewijs video gemaakt. Is nu aan het uploaden
Eerste video in lange tijd in het nederlands
Die curls zouden je makkelijk moeten lukken na de squats.Als ik een paar reps met 22.5kg curls doe, kort daarna een setje squats tot falen doe en daarna gelijk die curls weer probeer lukt dat ook niet, train ik dus met squats mijn biceps dan?
Bedankt voor dat gekreun @Seth_Fit zal daar wel van kunnen genieten
Isometrische contracties doen niks voor hypertrofie, je hebt totaal geen gelijk, een simpele les biomechanica zou je dit aantonenMet pushups staat alles rond je schouderkommen onder zware spanning... Ik ben misschien wel koppig maar ik heb wel gelijk.
Ze worden Isometrisch getraind. Op de zelfde manier hoe je Lats en Traps van een deadlift groeien.
Isometrische contracties doen niks voor hypertrofie, je hebt totaal geen gelijk, een simpele les biomechanica zou je dit aantonen
Ook jelats en traps groeien niet van en deadlift, je traps evt als je t*ring slechte vorm hebt waardoor je je deadlift eindigt met een shrug
Jou kennende heb je rond deze periode max 2 weken getrain zoals je hierboven benoemd, dit was ook rond de tijd dat je gear gebruikt hebt dus zal je een stuk makkelijker gegroeid zijn en massa vastgehouden hebben van periode's waar je wel oefeningen voor chest,side delt en front delt deed.Ik kan als voorbeeld geven mij in 2022.
Ik deed alleen maar Ring Chinups naar failure en af en toe Back Lever en soms Muscle Ups gewoon omdat het kon
Je zou zeggen dat ik helemaal geen chest of side / front delts zou hebben dan. Maar die had ik wel
Onzin.Ook een leuke bijwerking van isometrische training is de spieren worden veel denser
Kijk de video van NoLimitSquat op youtube die heb ik net gelinkt.Jou kennende heb je rond deze periode max 2 weken getrain zoals je hierboven benoemd, dit was ook rond de tijd dat je gear gebruikt hebt dus zal je een stuk makkelijker gegroeid zijn en massa vastgehouden hebben van periode's waar je wel oefeningen voor chest,side delt en front delt deed.
Je argumentatie is continu heel gek, ik denk dat ik je te slim inschatte
Zou eerst eens de studies zelf bekijken, lezen en zorgen dat je begrijpt hoe en wat...Kijk de video van NoLimitSquat op youtube die heb ik net gelinkt.
Waar het is bewezen met wetenschap dat isometrische training zorgt voor spiergroei.