AndroidHealthClinic
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.003
Ja klopt het CNS fatigue klopt niet is neurotisch gezeik. Maar ze gaan wel de medicatie veranderen.
Ik blijf elke dag trainen.
Ik stop met energie drinks.

Nieuwe training dagelijks veel.
Weer Pushups.

Training
Kettlebell High Pulls
Pullups / Chinups
Parellettes Pushups
Band Pull Aparts
Nek Training

Ja klopt het CNS fatigue klopt niet is neurotisch gezeik. Maar ze gaan wel de medicatie veranderen.
Ik blijf elke dag trainen.
Ik stop met energie drinks.

Nieuwe training dagelijks veel.
Weer Pushups.

Training
Kettlebell High Pulls
Pullups / Chinups
Parellettes Pushups
Band Pull Aparts
Nek Training
CNS Fatigue zal niet zo erg zijn als je denkt in jouw geval, betekent niet dat het complete onzin is, als je elke dag traint moet je rekening houden met je volume, "dagelijks veel" is dus geen goed plan.

Zou nu lekker in bed gaan liggen en je telefoon weg leggen, kan je fatsoenlijk slaap pakken

• #7.006
Training
Kettlebell High Pulls > Shrugs
Parellettes Pushups
Band Pull Aparts

Nieuwe training

• #7.007
Het is wel makkelijk voor mensen om de zeggen ik moet dit of dat doen zus en zo ik moet normaal slapen.
Mijn hersens zijn niet echt goed en ik heb enorm moeite met slapen. Komt wel goed liever krijg ik hier geen advies meer dus hou het advies maar bij je zelf.
Ik word geholpen door psychiatrie.

Alsof ik zulke dingen zelf niet weet....

Het is wel makkelijk voor mensen om de zeggen ik moet dit of dat doen zus en zo ik moet normaal slapen.
Mijn hersens zijn niet echt goed en ik heb enorm moeite met slapen. Komt wel goed liever krijg ik hier geen advies meer dus hou het advies maar bij je zelf.
Ik word geholpen door psychiatrie.

Alsof ik zulke dingen zelf niet weet....
De meeste mensen weten ook niet hier wat Schizofrenie is en dat een verstoord dag/nacht ritme heeft te maken door ontregeling van de biologische klok I.v.m. met neurotransmitters.

Het is echter alleen wel allemaal goed bedoeld.

-

Laatst bewerkt:
High pulls 😉

Is nepnieuws je ze willen dat je eraan gelooft maar uiteindelijk is het juist slecht voor je

• #7.016
1743992250939105.jpg

• #7.017
Vind het vaag dat ik met de fat gripz wel progressie boek maar met de gripper juist niet.

• #7.019
1000089714.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven