XXL Nutrition
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.061
Zou eerst eens de studies zelf bekijken, lezen en zorgen dat je begrijpt hoe en wat...

Dat iemand iets doet in zijn training betekent ook niet dat zijn zwaar ondermaatse fysiek daarop gebouwd is
Dus jij zegt, dat als je bijv, een deadlift probeert op te pakken die niet voor jou mogelijk is, en zo hard mogelijk er aan pulled, dat je geen gains gaat zien?
Dan kun je net zo goed niet trainen dus? Dat klinkt toch belachelijk als je er logisch over nadenkt.

Je hebt deze video nog niet eens gekeken, die heb ik net al gelinked:

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=nN1Kt9S7VaI

Dus jij zegt, dat als je bijv, een deadlift probeert op te pakken die niet voor jou mogelijk is, en zo hard mogelijk er aan pulled, dat je geen gains gaat zien?
Dan kun je net zo goed niet trainen dus? Dat klinkt toch belachelijk als je er logisch over nadenkt.
Wat is dit voor achterlijke redenering? Omdat een 300kg deadlift terwijl mijn max 240 is geen gains zal brengen moet je opeens helemaal niet trainen?
Je hebt deze video nog niet eens gekeken, die heb ik net al gelinked:

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=nN1Kt9S7VaI

Omdat je benoemt dat er wetenschappelijk bewijs geciteerd wordt waar je zelf 100% zeker niet naar hebt gekeken om te begrijpen wat er wel en niet fout is in de aanpak tijdens de studie etc.

• #7.063
Wat is dit voor achterlijke redenering? Omdat een 300kg deadlift terwijl mijn max 240 is geen gains zal brengen moet je opeens helemaal niet trainen?

Omdat je benoemt dat er wetenschappelijk bewijs geciteerd wordt waar je zelf 100% zeker niet naar hebt gekeken om te begrijpen wat er wel en niet fout is in de aanpak tijdens de studie etc.
Je begrijpt mijn post niet....
Ok dus je max is 240 kg, dan heb je 400 kg liggen.
Stel je voor je pulled die zo hard als je kan voor een paar seconden. Natuurlijk gaat die niet van de grond af. Maar je zet flink wat kracht. Jij beweert dat dit helemaal geen gains zou opleveren. ( Dit is een isometric. )
Als je daar logisch over nadenkt, dan klopt daar toch niks van?

• #7.068
Volg een schema slaap 8 uur p nacht eet fatsoenlijk hou het bij. Train in de gym 5x p week PPL
Mijn training is goed geloof me, ik geef zelf wel toe dat het dieet en slapen beter kan.
Ben laatste tijd wel meer omeletten aan het eten en fruit.

Mijn training is goed geloof me, ik geef zelf wel toe dat het dieet en slapen beter kan.
Nee kan veel beter jou trainingen

Slaap en dieet ook je moet jezelf niet voor de gek houden, je bent geen clown tocu

Er zit geen argument in de post die je nu net gemaakt hebt.
Stel je voor je pulled die zo hard als je kan voor een paar seconden. Natuurlijk gaat die niet van de grond af. Maar je zet flink wat kracht. Jij beweert dat dit helemaal geen gains zou opleveren. ( Dit is een isometric. )
Als je daar logisch over nadenkt, dan klopt daar toch niks van?

Hier zit precies geen argument in
Je praat met je ego... Ik zeg gewoon wat ik over training denk.
Wat je denkt, dat is het probleem

• #7.071
Je kan iets denken en weten tegelijkertijd

Mijn training is goed geloof me

;)

pyramid.jpg

• #7.076
Nee kan veel beter jou trainingen

Slaap en dieet ook je moet jezelf niet voor de gek houden, je bent geen clown tocu

Met "betere training" moet je ook in rekening houden hoe leuk het voor me is, hoe ga ik fatsoenlijk trainen als ik Push Pull Legs geen zak aan vind?
Ik train de hele dag door spiergroepen die ik wil groeien. Dat houdt me vrolijk en ik boek progressie.

Met "betere training" moet je ook in rekening houden hoe leuk het voor me is, hoe ga ik fatsoenlijk trainen als ik Push Pull Legs geen zak aan vind?
Ik train de hele dag door spiergroepen die ik wil groeien. Dat houdt me vrolijk en ik boek progressie.
Jou spieren hebben ook rust nodig hoe meer is niet hoe beter. Eigenlijk is korte intensiteit met low volume het beste, in mijn ogen. Jou spieren kunnen zo amper herstellen, je mag al blij zijn dat je iets van massa kan winnen

• #7.078
Jou spieren hebben ook rust nodig hoe meer is niet hoe beter. Eigenlijk is korte intensiteit met low volume het beste, in mijn ogen. Jou spieren kunnen zo amper herstellen, je mag al blij zijn dat je iets van massa kan winnen
Aan hoog volume dagelijks trainen raak je uiteindelijk gewend.
Kijk maar naar olympische gewicht heffers of top atleten die dagelijks trainen.

Maar dieet heb je wel groot gelijk in, ik zie nu meer gains nu dat ik weer gekookte eitjes / omeletjes eet. Ik denk dat slaapritme minder belangrijk is voor gains. Het aantal uur dat je gemiddeld slaapt is wel belangrijk natuurlijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven